KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
W pandemii Polacy zmniejszyli zakupy alkoholi
Z danych Nielsen IQ wynika, że między marcem 2020 a lutym 2021 r. Polacy kupili o 1,4% mniej alkoholu niż w czasie poprzednich 12 miesięcy. Przełożyło się to na spadek w ...
2021-05-06 Food & drinks
Oranżada w proszku marki Delecta
Marka Delecta wprowadziła do swojego portfolio oranżadę Fruubi, a zespół agencji HiBrands stworzył identyfikację linii i zaprojektował opakowania dla trzech smaków. - Tworząc te opakowania chcieliśmy z jednej strony przypomnieć ...
2021-05-06 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
HiBrands
marki:
Delecta
,
Fruubi
Oranżada w proszku marki Delecta
×
Urodzinowa oferta dla klientów Auchan
Auchan Retail Polska obchodzi 25-lecie obecności na polskim rynku. Z tej okazji firma przygotowała dla klientów 25 dni atrakcji dostępnych w sklepach stacjonarnych i online. Są to zarówno zniżki na zakupy ...
2021-05-06 Soft drinks
firmy:
Auchan
Urodzinowa oferta dla klientów Auchan
×
Mlekpol promuje Śmietanki Łaciate
W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem "Dodaj do ulubionych" będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali inspirujących przepisów z Łaciatą w roli głównej. - Ta ...
2021-05-06 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Mlekpol promuje Śmietanki Łaciate
×
Pieczywo od lokalnych dostawców w sklepach Lidl
Lidl Polska od początku swojej działalności współpracuje z polskimi dostawcami. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu sieci. Rozumiejąc potrzeby swoich klientów i ich przywiązane do lokalnych ...
2021-05-06 Soft drinks
firmy:
Lidl
Specjalna oferta z okazji 50. Urodzin Costa Coffee
Z okazji 50. Urodzin marki Costa Coffee, w kawiarniach na każdego czeka Kawa za 5 zł. W ramach oferty promocyjnej w dniach 6-7 maja klasyczną kawę w dowolnym rozmiarze kupimy w ...
2021-05-06 Soft drinks
firmy:
Costa Coffee
Specjalna oferta z okazji 50. Urodzin Costa Coffee
×
Polska Izba Mleka podsumowała pandemiczny rok
- Rok 2020 początkowo zapowiadał się bardzo źle. Niepewność w zakresie eksportu, czasowe wstrzymania dostaw produktów, niepewność czy surowe mleko będzie regularnie odbierane. Widać jednak, że w tak trudnym okresie, sektor ...
2021-05-05 Soft drinks
Polska Izba Mleka podsumowała pandemiczny rok
×
Nowe zupy warzywne Winiary
Marka Winiary (Nestle) wprowadza nową linię kremowych zup warzywnych. W jej skład wchodzą trzy produkty - Zupa z zielonymi warzywami, Zupa z czerwonymi warzywami oraz Zupa z pomarańczowymi warzywami Winiary ...
2021-05-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Nowe zupy warzywne Winiary
×
poprzedni
następny
Piwa Pinta przechodzą rebranding
W 10. rocznicę istnienia Browar Pinta zmienia logotyp i projekt etykiet sztandarowych piw, w tym Ataku Chmielu, najpopularniejszego piwa rzemieślniczego w Polsce. Proces transformacji zaczął się na początku maja i potrwa ...
2021-05-05 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
,
Ostecx Creative
marki:
Pinta
Piwa Pinta przechodzą rebranding
×
Kabanosy 3 ziarna od marki Tarczyński
Linia Rośl-Inne, która w październiku 2020 r. zadebiutowała na rynku, poszerzona została o kolejny produkt - roślinne Kabanosy 3 ziarna. Nowość od marki Tarczyński to propozycja dla miłośników zdrowych przekąsek. Znajdziemy ...
2021-05-05 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Kabanosy 3 ziarna od marki Tarczyński
×
Koko Jumbo w reklamie Lubelli jajecznej
Lubella kontynuuje kampanię swoich makaronów jajecznych dotyczącą jaj z wolnego wybiegu. W ramach kolejnej jej odsłony powstała piosenka z teledyskiem "Koko Jumbo". W klipie możemy zobaczyć szczęśliwe życie kurek i ich ...
2021-05-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Feeders
,
Starcom
marki:
Lubella
Koko Jumbo w reklamie Lubelli jajecznej
×
58% Polaków zwraca uwagę na wzmocnienie odporności
Jak wynika z badań Kantar ponad połowa Polaków deklaruje, że zwraca uwagę na to, żeby ich sposób odżywiania wzmacniał odporność. W tym aż 16% badanych wpływem diety na odporność zainteresowało się ...
2021-05-05 Soft drinks
Piwo Buh w teledysku Ekipy
Ekipa Friza zaprezentowała trzeci singiel z nadchodzącej płyty "3 sezon". W teledysku do utworu "Chill" pojawiło się piwo Buh od Janusza Palikota i Kuby Wojewódzkiego. Klip do piosenki pojawił się ...
2021-05-05 Soft drinks
firmy:
Przyjazne Państwo
marki:
BUH
Dan Cake uruchamia trzy lokalne gry terenowe
Z okazji 30-lecia obecności w Polsce marka Dan Cake uruchomiła na terenie Chrzanowa i okolic tzw. Questy - lokalne gry terenowe. Inicjatywa, która wystartowała 1 maja, powstała z myślą o mieszkańcach ...
2021-05-05 Soft drinks
firmy:
Dan Cake
marki:
Dan Cake
Dan Cake uruchamia trzy lokalne gry terenowe
×
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
Warzywne sosy Łowicz dla najmłodszych
Łowicz przygotował kolejną nowość dla fanów sosów. Sosy ekstra gładkie to trzy propozycje przygotowane z myślą o dzieciach, a także o szukających dla nich wartościowych produktów rodziców. Dostępne w limitowanej ofercie ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Łowicz
Warzywne sosy Łowicz dla najmłodszych
×
Larwy chrząszcza „nową żywnością”
Rada Unii Europejskiej zgodziła się na uznanie larw chrząszcza mącznika młynarka za "nową żywność". Dzięki tej decyzji do sprzedaży będą mogły trafić suszone larwy mącznika w całości lub sproszkowane jako składnik ...
2021-05-04 Soft drinks
Ruszyło Wyzwanie Smaku Pepsi MAX
Wyjątkowa sytuacja wymaga nieszablonowych działań - kierując się tym przesłaniem PepsiCo organizuje w tym roku Wyzwanie Smaku Pepsi MAX w pomysłowy sposób. W tym roku konsumenci będą mogli przetestować swoje ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Ruszyło Wyzwanie Smaku Pepsi MAX
×
Alternatywne formy opakowań na wino
Wartość globalna rynku wina rozlanego w puszki rośnie w ostatnich latach bardzo dynamicznie. Jak pokazują dane firmy badawczej Grand View Research, w 2019 roku było to 70,3 mln USD, a prognozy ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Bartex
,
Dom Wina
,
JF Hillebrand
,
JNT Group
Cargill inwestuje w roślinne alternatywy mięsa
Firma Cargill inwestuje w Bflike - startup, który ma szansę stać się liderem nowych technologii w kategorii alternatyw dla mięsa i ryb. - Szacuje się, że globalne spożycie białka prawie podwoi ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Bflike
,
Cargill
[1]
346
|
347
|
348
|
349
|
350
|
351
|
352
|
353
|
354
|
355
|
356
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA