KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 1941
Truskawki symbolem lata dla Polaków
Sezon na polskie truskawki trwa od wczesnej wiosny do późnej jesieni. Konsumpcja truskawek była najwyższa w historii w każdym letnim miesiącu - czerwcu, lipcu i sierpniu. W czerwcu konsumpcja była najwyższa ...
2023-10-12 Soft drinks
Linia deserów Wypasiony z kolejnymi produktami
W linii deserów mlecznych Wypasiony od Mlekovity pojawiły się kolejne propozycje – Desery mleczne z ryżem i dodatkiem polskich owoców, a także dwie kolejne, kremowe propozycje. - Wypasiony deser mleczny z ...
2023-10-12 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Mlekovita
,
Wypasione
Linia deserów Wypasiony z kolejnymi produktami
×
poprzedni
następny
Etykiety wegańskie nie zachęcają do zakupu
Przekonanie większej liczby konsumentów do produktów pochodzenia roślinnego pozostaje sporym wyzwaniem. Jak wynika z badania MIT Media Lab, etykiety wegetariańskie i wegańskie w menu zmniejszają prawdopodobieństwo wyboru tych pozycji przez konsumentów ...
2023-10-12 Soft drinks
Grypa ptaków ponownie atakuje w Polsce
Po zaledwie trzech miesiącach przerwy wirus grypy ptaków ponownie pojawił się w Polsce. Jak informuje Główny Lekarz Weterynarii, na podstawie wyników badań laboratoryjnych otrzymanych 8 października 2023 roku, zostało stwierdzone ognisko ...
2023-10-12 Food & drinks
Jedna trzecia Polaków dostrzega spadek cen w sklepach
Co trzeci ankietowany dostrzega podczas codziennych zakupów, że ogólnie ceny w sklepach przestały rosnąć lub zaczęły spadać. Natomiast przeciwnego zdania jest przeszło połowa respondentów - wynika z ogólnopolskiego sondażu UCE RESEARCH ...
2023-10-12 Soft drinks
Mlekpol zachęca do pozostawienia zakrętek na opakowaniu
Właściciel marki Łaciate, wystartował z kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. Celem przedsięwzięcia edukacyjnego jest promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek. Kampania w lekki i humorystyczny ...
2023-10-12 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Mlekpol zachęca do pozostawienia zakrętek na opakowaniu
×
Branża spożywcza nadal ostrożnie podchodzi do cyfryzacji
Obserwowane w ubiegłym roku znaczne przyspieszenie cyfryzacji przemysłu w Polsce stanowiło dobry prognostyk. Jednak rzeczywistość gospodarcza zweryfikowała plany wielu producentów, którzy musieli przesunąć w czasie kolejne etapy transformacji. Z przygotowanego przez ...
2023-10-12 Soft drinks
firmy:
Siemens
Branża spożywcza nadal ostrożnie podchodzi do cyfryzacji
×
Danone uruchamia program dla rolników
Grupa spółek Danone w ramach właśnie zainicjowanej współpracy z Fundacją Rozwoju Rolnictwa Terra Nostra zrealizuje program edukacyjny w zakresie zintegrowanej produkcji regeneratywnej w gospodarstwach rolnych. Do końca 2023 roku obejmie swoimi ...
2023-10-12 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone uruchamia program dla rolników
×
Bols Marine – nowa wódka w ofercie marki
Marka Bols otwiera nowy rozdział w swojej historii, prezentując zupełnie nowy produkt - Bols Marine. Produkt jest propozycją ze świata luksusu, po który każdy może sięgnąć. - Marka Bols, zrodzona w ...
2023-10-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Bols
Bols Marine – nowa wódka w ofercie marki
×
poprzedni
następny
Coraz większe kłopoty firmy Palikota
Inwestorzy spółki Tenczynek Dystrybucja wystąpili przeciwko firmie Janusza Palikota, uznając zaproponowane warunki zwrotu długu za niesprawiedliwe i niezgodne z prawem. Twierdzą, że wierzyciele mogą nie zaakceptować propozycji, co może doprowadzić do ...
2023-10-11 Soft drinks
firmy:
Manufaktura Piwa Wódki i Wina
,
Tenczynek Dystrybucja
Smaczne i kropka. Rusza kampania Pudliszek
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjna marki Pudliszki prowadzona pod hasłem „Pudliszki. Smaczne i kropka”. Kampania ma pokazywać, co naprawdę liczy się w codziennym gotowaniu i odczarowywać współczesne, stereotypowe myślenie o jedzeniu ...
2023-10-11 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Carat
,
Film Produkcja
,
One Eleven
marki:
Pudliszki
Smaczne i kropka. Rusza kampania Pudliszek
×
Kaufland pokazuje lokalnych dostawców owoców i warzyw
Współpraca z polskimi producentami to jeden z fundamentów funkcjonowania Kaufland w Polsce. Sieć od ponad dwudziestu lat stawia na produkty regionalne, a świeże owoce i warzywa nabywa przede wszystkim od krajowych ...
2023-10-11 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland pokazuje lokalnych dostawców owoców i warzyw
×
Rolmlecz wystartował z kampanią loteryjną
Marka Rolmlecz należąca do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL ruszyła z kampanią loteryjną – „Graj o nagrody prosto z serka”. Za komunikację oraz organizację loterii odpowiedzialna jest agencja oS3. - Tegorocznej loterii przyświeca ...
2023-10-11 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
,
OS3
marki:
Rolmlecz
„Chwytaj dżem” w nowej kampanii Łowicz
CHWYTAJ DŻEM! – to nowe hasło platformy komunikacji marki Łowicz. Kampania opiera się na ukazaniu zmiany nudnych, codziennych potraw, w coś przyjemnie apetycznego, dzięki dodaniu dżemu Łowicz. Na potrzeby kampanii nagrano ...
2023-10-10 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w nowej kampanii Łowicz
×
poprzedni
następny
Mintel ogłasza globalne trendy w żywności i napojach na rok 2024
Firma badawcza Mintel ogłosiła trzy kluczowe trendy, które mają kształtować światowy przemysł żywności i napojów w nadchodzącym czasie. Mintel oczekuje, że w 2024 roku marki pomogą konsumentom żyć dłużej i zdrowiej ...
2023-10-10 Soft drinks
Borówki je coraz więcej Polaków
Borówki pną się w rankingu popularności jagodowych owoców. W lecie 2023 borówki jadło już 18,1 mln Polaków (56%). To najwyższy wynik w historii pomiarów, włączając w to okres wzrostu konsumpcji owoców ...
2023-10-10 Soft drinks
Jakość, cena i skład najważniejsze przy wyborze tzw. zdrowej żywności
Polacy kupujący produkty z segmentu tzw. zdrowej żywności, podczas zakupów zwykle na pierwszym miejscu stawiają na jej jakość – 36%. Niemniej cena jest też ważnym czynnikiem decyzyjnym w trakcie takich zakupów ...
2023-10-10 Soft drinks
Auchan Polska wdraża usluge Scan&Go
Auchan Retail Polska kontynuuje proces digitalizacji sieci i wdraża do swoich sklepów nową ścieżkę zakupową Scan&Go. To rozwiązanie pozwala klientom na samodzielne skanowanie telefonem wybieranych produktów, z możliwością śledzenia na wartości ...
2023-10-10 Soft drinks
firmy:
Auchan
Ogólnopolska loteria marki Winiary
Firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie kampanii dla marki Winiary pod hasłem „Budyniowe Love”. Loteria trwa do 30 listopada br. 2 października ruszyła ogólnopolska loteria audioteksowa dla marki Winiary ...
2023-10-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Winiary
Ogólnopolska loteria marki Winiary
×
Miliardowe inwestycje Krajowej Grupy Spożywczej
5 października w Zamościu odbyła się konferencja, podczas której Marek Zagórski - prezes zarządu Krajowej Grupy Spożywczej S.A., przedstawił strategię funkcjonowania spółki na najbliższe 12 lat. Plany spółki zakładają miliardowe inwestycje ...
2023-10-09 Soft drinks
firmy:
Fabryka Cukierków Pszczółka
,
Krajowa Grupa Spożywcza
[1]
88
|
89
|
90
|
91
|
92
|
93
|
94
|
95
|
96
|
97
|
98
[98]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA