KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
British IPA w ofercie Browaru Pilsweizer
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek kolejną propozycję dla konsumentów poszukujących ciekawych smaków piwnych - Pilsvar British IPA, klasyczne piwo w stylu IPA, górnej fermentacji, oparte na brytyjskich chmielach: Pacific Gem, Fuggle ...
2021-01-14 Food & drinks
firmy:
Pilsweizer
marki:
Pilsvar
British IPA w ofercie Browaru Pilsweizer
×
Marwit potrzebuje inwestora
Firma Marwit, która pod koniec ubiegłego roku wstrzymała produkcję, szykuje się do jej wznowienia. Przyszłość producenta świeżych soków i zup leży w rękach największych wierzycieli, a do wyjścia z kryzysu potrzebny ...
2021-01-14 Soft drinks
firmy:
Marwit
Wyniki raportu Pyszne.pl o diecie roślinnej
Co drugi Polak uważa, że dzisiaj łatwiej jest być weganinem niż 5 lat temu, a już ponad połowa z nas przynajmniej od czasu do czasu jada w pełni roślinne posiłki. Najbardziej ...
2021-01-14 Soft drinks
firmy:
Pyszne.pl
Trzecia odsłona kampanii marki Milka
Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem "Cała Polska Sercem z Naszymi" ...
2021-01-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Advalue
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
,
Riodepost
,
Truskavka
marki:
Milka
Trzecia odsłona kampanii marki Milka
×
Konsumenci nie chcą produktów w plastiku
Niemal jedna trzecia konsumentów przestała kupować produkty ze względu na ich szkodliwy wpływ na środowisko. Z roku na rok klienci sklepów podejmują także znacznie więcej działań mających na celu ograniczenie zużycia ...
2021-01-14 Soft drinks
Logo Coca-Cola zastąpione hasłami
Coca-Cola tymczasowo usuwa logo z puszek i butelek swoich napojów. Zastępuje je podnoszącymi na duchu postanowieniami noworocznymi, aby zachęcić konsumentów do "otwartości na lepsze" w 2021 roku. Zmiana dotyczy m.in ...
2021-01-14 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Logo Coca-Cola zastąpione hasłami
×
Szymon Piduch odchodzi z Dino
Szymon Piduch złożył rezygnację z pełnienia funkcji członka rady nadzorczej Dino Polska ze względów osobistych - podała spółka w komunikacie. Manager był związany z Dino od 2002 r. Od 2010 ...
2021-01-14 Soft drinks
firmy:
Dino
Kolejni artyści w projekcie marki Ballantine's
W nowej odsłonie kampanii "Tak To Robię" marka Ballantine's zachęca do podążania własną drogą i kultywowania indywidualności. W działaniach marki biorą udział rapowy duet PRO8L3M oraz Brodka. Efektem ich wspólnych działań ...
2021-01-14 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
Shootme
,
Skills
,
VMLY&R
marki:
Ballantine's
Wycofanie niektórych partii sezamu i zestawów do sushi
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany o prowadzonym przez spółkę De Care wycofaniu produktów zawierających sezam czarny ze względu na wykrycie tlenku etylenu w surowcu użytym do ich produkcji. Tlenek etylenu ...
2021-01-14 Food & drinks
firmy:
De Care
marki:
House of Asia
Wycofanie niektórych partii sezamu i zestawów do sushi
×
Żywiec Zdrój zrealizował największe zobowiązanie środowiskowe
Mimo, że rok 2020 spowodował reorganizację wielu planów biznesowych, Żywiec Zdrój zrealizował swoje największe zobowiązanie środowiskowe. W 2018 r. podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach firma ogłosiła, że podda recyklingowi taką ...
2021-01-13 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój zrealizował największe zobowiązanie środowiskowe
×
Vitamini od Tymbarku – bez dodatku cukru
Tymbark - by spełniać oczekiwania wszystkich, którzy uwielbiają Vitamini za smak i właściwości - zmienia recepturę tej linii. Soki z owoców i marchwi są teraz dostępne bez dodatku cukru i mają ...
2021-01-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Vitamini od Tymbarku – bez dodatku cukru
×
Biedronka publikuje wstępne wyniki finansowe
Firma Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka i Hebe opublikowała wstępne wyniki za 2020 r. W ubiegłym roku grupa zwiększyła sprzedaż o 3,5% do 19,29 mld EUR. Przychody generowane przez Biedronkę mają ...
2021-01-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Platinum Wines przejmuje dystrybucję JP. Chenet
Wchodząca w skład JNT Group, spółka Platinum Wines z dniem 1 marca 2021 przejmuje na polskim rynku dystrybucję JP. Chenet, największej francuskiej marki wina. Firma planuje intensywną kampanię marketingową, dzięki której ...
2021-01-13 Food & drinks
firmy:
JNT Group
,
Platinum Wines
marki:
JP Chenet
Rok 2021 przyniesie większą aktywność na rynku private equity
Mimo, że rynek private equity (PE) w Europie Środkowej odczuł wpływ pandemii i wywołanego nią spowolnienia, przedstawiciele funduszy wykazują dziś znacznie większy optymizm niż w pierwszej połowie 2020 r. Jak wynika ...
2021-01-13 Soft drinks
KSC rozpoczyna budowę grupy spożywczej
Krajowa Spółka Cukrowa z siedzibą w Toruniu złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie kontroli nad ośmioma spółkami spożywczymi Skarbu Państwa. Zgłaszana koncentracja dotyczy przejęcia ...
2021-01-13 Soft drinks
firmy:
Krajowa Spółka Cukrowa
Pandemia zmienia system wartości Polaków
Najważniejsze dla Polaków są zdrowie i rodzina. Jedną z najistotniejszych wartości jest dla nas także bezpieczeństwo finansowe - wynika z badania systemu wartości i stylu życia Polaków przeprowadzonego przez ARC Rynek ...
2021-01-13 Soft drinks
Ekologiczny absorber od polskiego producenta
Spółka Pomona Company z Żyrardowa wprowadziła na rynek ekologiczny absorber kompostowalny do żywności świeżej pod marką Padeco. - Innowacyjny absorber wykonany jest w 100% z odnawialnych materiałów (naturalna celuloza). Nie ...
2021-01-13 Food & drinks
firmy:
Pomona Company
marki:
Padeco
Ekologiczny absorber od polskiego producenta
×
poprzedni
następny
Ferie z happy hours w Żabce
We wszystkich sklepach sieci Żabka ruszyła akcja promocyjna pod hasłem "Ferie pełne niespodzianek". W jej ramach codziennie, w godzinach od 12:00 do 20:00, klienci mogą korzystać z happy hours, w ...
2021-01-13 Soft drinks
firmy:
Żabka
Ferie z happy hours w Żabce
×
Akcja edukacyjna Polskiej Wódki
13 stycznia, w rocznicę wprowadzenia definicji Polskiej Wódki, chronionego oznaczenia geograficznego - ruszyła akcja edukacyjna Stowarzyszenia Polska Wódka i Muzeum Polskiej Wódki. Chronione oznaczenie geograficzne Polska Wódka/Polish Vodka odnosi się ...
2021-01-13 Food & drinks
marki:
Brand Kolektyw
Sampling Winiar w salonikach Kolportera
Do 31 stycznia w 350 salonikach Kolportera wydawane są saszetki "Winiary Pasta z pomysłem na...". Aby otrzymać saszetkę wystarczy kupić jeden z wybranych tytułów prasowych objętych promocją. - To nie ...
2021-01-13 Food & drinks
firmy:
Kolporter
,
Nestle
marki:
Winiary
[1]
403
|
404
|
405
|
406
|
407
|
408
|
409
|
410
|
411
|
412
|
413
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA