KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Henkell Freixenet przedstawia unikalny koncept winiarski
Firma Henkell Freixenet Polska zaprezentowała nowatorski koncept win spokojnych – French Dog. Wina z nowej linii są dostosowane do potrzeb polskiego konsumenta, a oryginalna etykieta wyróżnia je na sklepowej półce. Prace ...
2023-10-18 Food & drinks
firmy:
Henkell Freixenet
marki:
French Dog
Henkell Freixenet przedstawia unikalny koncept winiarski
×
poprzedni
następny
Hellena namawia by chwalić siebie
28 września ruszyła kampania #Hellendż oranżady Hellena. Koncept kampanii oparty został na dumie i chwaleniu się osiągnięciami. Wychowani w przeświadczeniu, że skromność jest cnotą, a chwalenie się równoważne jest z przechwalaniem ...
2023-10-18 Soft drinks
firmy:
Colian
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Czarny majonez Heinz na Halloween
Koncern Heinz ogłosił wprowadzenie do Polski swojego pierwszego majonezu z czarnym czosnkiem tuż przed Halloween. Majonez z czarnym czosnkiem to idealny sos na Halloween, który łączy wegański majonez Heinz z bogatym ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Czarny majonez Heinz na Halloween
×
Coca-Cola rozpoczyna współpracę z Pernod Ricard
Grupa Pernod Ricard działająca w segmencie win i napojów spirytusowych nawiązała współpracę z Coca-Cola Co. Jej celem jest stworzenie Absolut & Sprite, czyli gotowego do spożycia koktajlu (RTD) na bazie wódki ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Pernod Ricard
marki:
Sprite
,
Absolut
Majonez Kielecki z jajek od kur z chowu ściółkowego
Flagowy produkt Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” – Majonez Kielecki – pojawił się w wersji wyprodukowanej wyłącznie na bazie jajek od kur z chowu ściółkowego. Do sklepów skierowano kilkadziesiąt ton majonezu, powstałego ...
2023-10-17 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
Inicjatywa Lidl na rzecz zrównoważonego rozwoju
„Lidl YOU #teamlidl” – to hasło międzynarodowej inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, z którą Lidl Polska startuje w tym tygodniu. Długoterminowy program ma przybliżyć ponad 360 tysiącom pracowników w 31 krajach ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
Jubileuszowa kampania Żabki
W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak... w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Garden of Words
,
Performics
,
Spark Foundry
Limitowana edycja napojów K-pop w Kaufland
Do sprzedaży w sklepach Kaufland trafiła limitowana edycja napojów zainspirowanych tegoroczną kampanią sieci w stylu K-pop. Dla klientów przygotowano również specjalny konkurs, w którego puli nagród znajdują się k-popowe albumy, zestawy ...
2023-10-16 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Limitowana edycja napojów K-pop w Kaufland
×
Lubella promuje makarony expressowe
Lubella ruszyła z kolejną odsłoną kampanii expressowych makaronów gotowych w 2 minuty. Sprytniejsze zagospodarowanie domowym budżetem, krótszy czas przyrządzania posiłku i smaczne obiady, kiedy tylko chcesz – komunikuje Lubella express 2 ...
2023-10-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje makarony expressowe
×
Analiza list zakupowych Polaków
Analitycy od lat obserwują, co najchętniej kupują Polacy. Najnowsze dane, które opublikowała aplikacja Listonic, pozwalają dostrzec aktualne trendy. Porównano listy zakupowe z okresu styczeń-wrzesień 2023 r. do analogicznego okresu zeszłego roku ...
2023-10-16 Soft drinks
Banki Żywności opublikowały najnowszy raport o marnowaniu żywności
56% Polaków przyznaje, że marnuje żywność w domach, z drugiej strony 1,6 mln osób żyje poniżej poziomu skrajnego ubóstwa. W koszach lądują najczęściej pieczywo, owoce, warzywa i wędliny – Federacja Polskich ...
2023-10-16 Soft drinks
Nuggetsy z mięsa bez antybiotyków od Drosed
Drosed prezentuje nowego nuggetsa. Produkt powstaje z piersi kurczaka z chowu bez antybiotyków, nie zawiera glutaminianu ani konserwantów. - Niezależne badania smaku pokazały, że nowy nuggets idealnie trafia w gust młodszych ...
2023-10-16 Food & drinks
firmy:
Drosed
marki:
Drosed
Nuggetsy z mięsa bez antybiotyków od Drosed
×
Melts – nowa propozycja od Pizza Hut
Tej jesieni w restauracjach Pizza Hut pojawiła się nowość – chrupiące i serowe Melts. To innowacyjna kategoria produktowa dla jednej osoby. Teraz, bez względu na preferencje kulinarne, każdy będzie mógł zamówić ...
2023-10-16 Soft drinks
firmy:
Pizza Hut
Melts – nowa propozycja od Pizza Hut
×
poprzedni
następny
Drugie urodziny aplikacji Żabka Jush
Obecność w największych polskich miastach, wyróżniająca komunikacja oraz rosnąca grupa zadowolonych klientów – po dwóch latach działalności aplikacja Żabka Jush ma powody do świętowania. Świętować mogą również klienci, którzy pokazują, że ...
2023-10-16 Soft drinks
firmy:
Żabka
Profi świętuje 30. urodziny
Spółka Profi świętuje jubileusz 30-lecia działalności na rynku. Firma jest obecnie jednym z największych producentów żywności w Polsce, numerem 1 w kategorii pasztetów (posiada 48% udziału w sprzedaży wartościowej) oraz liderem ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
,
JemyJemy
,
Pasztet Dworski
Profi świętuje 30. urodziny
×
Grupa Żywiec wprowadza program wsparcia dla rolników
Program ma na celu zatrzymanie spadku areału upraw jęczmienia w kraju, który doprowadził do konieczności importu tego surowca. Przy okazji program wspiera rodzimych rolników w produkcji jęczmienia browarnego w Polsce. Grupa ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Jeżyny biją historyczny rekord konsumpcji
Jeżyny w lecie jadło 9,1 mln Polaków. To o 27% i 2 mln więcej niż w lecie 2022 roku. To najwyższy wyniki w historii realizowanego od 4 lat comiesięcznego monitoringu konsumpcji ...
2023-10-13 Soft drinks
Jesienna odsłona kampanii „Natura dobrego sera”
Trwająca od początku września nowa odsłona kampanii „Natura dobrego sera” firmy Mlekpol zaprasza konsumentów do świata oryginalnych potraw, ciekawych połączeń smakowych i aromatów, bez których trudno wyobrazić sobie jesienne gotowanie. - ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Mlekpol
Jesienna odsłona kampanii „Natura dobrego sera”
×
Makro publikuje książkę o włoskiej kuchni
Sieć hurtowni Makro Polska opublikowała książkę „Italia najlepsze potrawy pod słońcem.” Jej celem jest pokazanie różnorodności dań pochodzących z rozmaitych regionów oraz edukacja na temat kuchni włoskiej. Książka zawierają 30 receptur ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro publikuje książkę o włoskiej kuchni
×
Zupki błyskawiczne w ofercie marki Vegeta
Podravka wprowadza do portfolio swojej flagowej marki nową linię produktów – Vegeta Instant Noodles. - Zupki VEGETA Noodles to rozwiązanie dla wszystkich osób, pragnących zjeść smaczne, gorące i pożywne danie. W ...
2023-10-12 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Vegeta
Zupki błyskawiczne w ofercie marki Vegeta
×
poprzedni
następny
[1]
87
|
88
|
89
|
90
|
91
|
92
|
93
|
94
|
95
|
96
|
97
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA