KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Hochland
Liczba wyszukanych artykułów: 30
Segment produktów bez laktozy notuje wysoki wzrost sprzedaży
W okresie od stycznia do września 2022 w porównaniu do analogicznego okresu 2021 roku, wartość sprzedaży wszystkich produktów mlecznych w sklepach małoformatowych do 300m2 zanotowała wzrost o ponad 12% (w supermarketach ...
2022-11-30 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Mlekovita
Hochland pozostał liderem rynku serów
- Hochland to marka numer jeden pod względem wartości sprzedaży z 10% udziałem w rynku serów ogółem - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska w rozmowie ...
2021-11-19 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Segment serów topionych wzrósł o 4,9%
- Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen, wartość rynku serów topionych wzrosła w ciągu roku o 4,9% - mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w ...
2021-01-11 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Wzrosły udziały rynkowe marki Almette
- Almette to marka, którą ma w ofercie praktycznie każdy sklep spożywczy - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. - Pokazuje to siłę naszego brandu i ...
2020-11-26 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Almette
Rynek sera wart ponad 7 mld PLN
Ser to trzecia najbardziej wartościowa kategoria spożywcza w Polsce (wg Nielsen, po piwie i wódce). Jej sprzedaż wartościowa wynosi ponad 7 mld PLN i cały czas rośnie, rocznie o 10,0% (wartość ...
2020-11-17 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Valbon
,
Almette
,
Hochland
Almette liderem rynku serów kremowych
- W Polsce, marka Almette jest nie tylko liderem na rynku serów kremowych twarogowych, lecz także ulubioną marką polskiego konsumenta - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland ...
2019-11-22 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Almette
Hochland kontroluje połowę rynku serów topionych
- Są konsumenci, którzy cały czas preferują sery topione w bloczkach, są zwolennicy plasterków i krążków, mamy też fanów serów w kubeczkach. Cały czas prowadzimy szereg działań, które mają na celu ...
2019-10-22 Food & drinks
firmy:
Hochland
Balon Almette rusza w świat
Sukces marki Almette w Polsce wspiera kreatywny marketing, a jednym z przykładów atrakcyjnego wariantu komunikacji marki od zeszłego roku jest balon Almette. Balon Almette był już atrakcją w wielu miejscach ...
2019-10-14 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Almette
Małe sklepy elementem rozwoju trendu zdrowotnego
Od dłuższego czasu w Polsce widoczny jest dynamiczny rozwój trendu zdrowotnego. Widać to też na talerzu polskiego konsumenta. Struktura handlu w Polsce sprzyja robieniu zakupów w okolicznych sklepach, natomiast właściciele sklepów ...
2019-07-19 Soft drinks
firmy:
Hochland
,
Mlekovita
,
OSM Piątnica
,
Zott
Rafał Masiak z Hochland Dyrektorem Marketingu Roku
We wtorek 4 grudnia, podczas gali finałowej w hotelu Warszawianka, wręczono nagrody VIII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Prestiżowe wyróżnienie otrzymał Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu firmy Hochland Polska. To pierwsza ...
2018-12-06 Soft drinks
firmy:
Hochland
marki:
Almette
Sprzedaż serków kanapkowych wzrosła dwucyfrowo
Serki do smarowania pieczywa to segment, który w małych sklepach odpowiada za ok. 6% całkowitej wartości sprzedaży produktów mlecznych paczkowanych. W ciągu ostatniego roku liczba transakcji zawierających te produkty wzrosła o ...
2018-09-05 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Mlekpol
,
OSM Piątnica
Hochland wprowadza sery na sezon grillowy
Grill to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno-letnim. Prawie 70% osób w Polsce grilluje w tym czasie. To także strategicznie ważny okres dla serów sałatkowych. Ich ...
2018-04-18 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Hochland wprowadza sery na sezon grillowy
×
poprzedni
następny
Plastry odpowiadają za ponad połowę rynku serów żółtych
- Od kilku lat polski rynek wykazuje wzrost i jest mocno rozdrobniony. Sery dojrzewające ma w ofercie wielu producentów, a łączna oferta przekracza kilkaset produktów - mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek ...
2017-06-13 Food & drinks
firmy:
Hochland
Ponad połowa rynku serów twardych to plastry
- Sery twarde to największa kategoria na rynku sera. Jej wartość przekracza 2 mld PLN rocznie. Kategoria ta zdominowana jest przez plastry żółte, które stanowią 53% całości i w skali roku ...
2016-07-26 Food & drinks
firmy:
Hochland
Branża mleczarska zwiększyła wydatki reklamowe
W okresie styczeń-październik tego roku producenci wyrobów mleczarskich zwiększyli wydatki na reklamy w tradycyjnych mediach o kilkanaście procent. W największym stopniu w radiu i kinach, głównie kosztem gazet. Najwięcej wydaje Danone ...
2015-12-08 Food & drinks
firmy:
Bakoma
,
Danone
,
Hochland
,
Mlekpol
,
Zott
Wartość segmentu serów feta to 120 mln PLN
Sery solankowe typu feta cieszą się w Polsce rosnącym zainteresowaniem, szczególnie w okresie sezonu grillowego, wiosny i lata. Sałatki i różne potrawy z wykorzystaniem fety w wpisują w menu serwowane właśnie ...
2015-08-31 Food & drinks
firmy:
Hochland
Nowe plastry serów topionych Hochland
Firma Hochland Polska wprowadza na rynek swój kultowy produkt – sery topione Hochland w plastrach – w nowej recepturze i nowych opakowaniach. Sery topione Hochland są sztandarową kategorią marki, utrzymującą pozycję ...
2015-04-24 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Zenith
marki:
Hochland
Nowe plastry serów topionych Hochland
×
poprzedni
następny
Hochland zwiększył sprzedaż sera
Grupa Hochland obroniła pozycję rynkową w Niemczech, Rosji, Polsce i Rumunii. W 2014 r. firma zanotowała wzrost wartości sprzedaży o prawie 7%, do 1,28 mld EUR. Sprzedaż w ujęciu ilościowym wyniosła ...
2015-04-20 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Valbon
,
Almette
,
Piato
,
Hochland
Rusza promocja konsumencka serów Valbon
Hochland Polska organizuje promocje konsumenckie dla serów pleśniowych Valbon pod hasłem „Przeżyj niezapomniane chwile z Valbon” u największych klientów handlu nowoczesnego. Akcja rozpocznie się 1 października i potrwa dwa miesiące. Na ...
2014-09-26 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Valbon
Polski rynek serów jest wart 5 mld PLN
Hochland Polska szacuje, że w ciągu najbliższych lat rynek serów będzie rósł w tempie 2-3% rocznie. Segmenty mniejsze, jak sery pleśniowe, takie jak feta oraz z mleka koziego osiągną wzrosty większe ...
2014-08-28 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Polski rynek serów jest wart 5 mld PLN
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [30]
działy
› promocje i PR [12]
› innowacje i nowości [5]
› handel [3]
› zagranica [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mlekovita [3]
› Mlekpol [3]
› OSM Piątnica [3]
› Zott [2]
› Bakoma [1]
› Danone [1]
› OSM Łowicz [1]
› SM Spomlek [1]
› Smurfit Kappa [1]
› Tetra Pak [1]
kategorie rynkowe
› mleko [30]
firmy marketingowe
› Zenith [2]
› Grasp [1]
› PZL [1]
› Synertime [1]
marki
› Hochland [11]
› Almette [9]
› Valbon [4]
› Piato [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA