KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Delecta powraca z kampanią "Powiedz to prosto z serca"
6 marca wystartowała kampania reklamowa marki Delecta - Powiedz to prosto z serca. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w stacjach TV przez najbliższe 5 tygodni, co wzmocni wsparcie sprzedaży produktów w ...
2023-03-16 Food & drinks
firmy:
FoodWell
,
GPD
,
HiBrands
,
Starcom
marki:
Delecta
Delecta powraca z kampanią "Powiedz to prosto z serca"
×
poprzedni
następny
Lewiatan ogłasza strategię biznesową na lata 2023-25
Sieć handlowa Lewiatan nową strategię biznesową na najbliższe trzy lata oparła na czterech filarach: precyzyjnej komunikacji z klientem, skutecznym i efektywnym modelu biznesowym, silnej i odpowiedzialnej społecznie marce w lokalnej społeczności ...
2023-03-16 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
E-sklepy Stokrotki w Wielkopolsce i na Podkarpaciu
Już w ponad 70 miejscowościach można skorzystać z oferty e-sklepu Stokrotki. Od 16 marca klienci mogą robić zakupy online z dostawą również w Rzeszowie i Ostrowie Wielkopolskim. - Chcemy być ...
2023-03-16 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Dealz ma pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce
Sieć Dealz otworzyła w Łyszkowicach (powiat łowicki) swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce. Liczący 47 000 mkw. powierzchni magazyn pozwoli znacznie przyspieszyć obsługę dostaw do sklepów. Pomoże także w realizacji ambitnych ...
2023-03-16 Soft drinks
firmy:
Dealz
Soplica wprowadza Cytrynówkę
Marka Soplica poszerza wprowadza na rynek Cytrynówkę, zawierającą 100% naturalny macerat owocowy. Trunek, inspirowany najlepszymi recepturami, został stworzony z połączenia alkoholu z dodatkiem świeżego soku z cytryn. W efekcie uzyskano ...
2023-03-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Soplica
Soplica wprowadza Cytrynówkę
×
Makaron wspierający walkę z cukrzycą
Na rynku pojawił się Diabetic, makaron marki Novelle (Makarony Polskie). Produkt charakteryzuje się wysoką zawartością związków polifenolowych i aktywnością przeciwutleniającą, przede wszystkim dzięki obecności mąki z czarnej soczewicy. Jest pomocny w ...
2023-03-15 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
Novelle
Makaron wspierający walkę z cukrzycą
×
Sieć Mix Markt wchodzi do Polski
Mix Markt ma już trzy sklepy w Polsce, a w planach jest otwieranie kolejnych. Ta wywodząca się z Niemiec sieć spożywcza wyróżnia się tzw. etnożywnością. Szyld jest znany w Niemczech od ...
2023-03-15 Soft drinks
firmy:
Mix Markt
Likier jajeczny z rzemieślniczą czekoladą
Z myślą o zbliżającej się Wielkanocy Mazurska Manufaktura Alkoholi wprowadza do oferty limitowaną edycję swoich flagowych produktów. Na półkach wybranych sieci handlowych pojawił się likier jajeczny w klasycznej wersji, a także ...
2023-03-15 Food & drinks
firmy:
Mazurska Manufaktura Alkoholi
marki:
Mazurska Manufaktura Alkoholi
Likier jajeczny z rzemieślniczą czekoladą
×
GUS pokazał dane o inflacji
Inflacja w Polsce w lutym 2023 r. wyniosła 18,4% rok do roku. To najwyższy odczyt od grudnia 1996 r. Miesiąc do miesiąca ceny wzrosły o 1,2% wobec wynoszącej 0,8% prognozy i ...
2023-03-15 Soft drinks
Rusza kampania reklamowa marki Gellwe
Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową kampanię reklamową. Spoty prezentujące jedne z najpopularniejszych produktów Gellwe: Sernik borówkowy, Galaretkę Borówkową i Śnieżkę bitą śmietanę zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Marka ...
2023-03-15 Food & drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
,
Plej
marki:
Gellwe
Kaufland otworzył nowy magazyn artykułów chłodzonych
Strategia ekspansji firmy Kaufland zakłada otwieranie nowych marketów oraz rozbudowę bazy logistycznej, dostosowanej do powiększającej się sieci sprzedaży. W ubiegłym roku w Centrum Dystrybucyjnym w Woli Krzysztoporskiej Kaufland otworzył nowoczesny magazyn ...
2023-03-15 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland otworzył nowy magazyn artykułów chłodzonych
×
poprzedni
następny
Sfinks publikuje wstępne wyniki
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca m.in. sieciami SPHINX, Piwiarnia i Chłopskie Jadło, ogłosiła wstępne roczne wyniki finansowe, z których wynika, że przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 98,6 mln PLN wobec ...
2023-03-15 Soft drinks
firmy:
Sfinks Polska
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza piąta już edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej "Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje" organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. - ...
2023-03-15 Food & drinks
Mleko do kawy z Piątnicy
OSM Piątnica wprowadziła do swojej oferty nowość - specjalistyczne Mleko do kawy. Produkt dostępny jest w charakterystycznej butelce z rączką o pojemności 0,5 l. Mleko do kawy Barista z Piątnicy wyróżnia ...
2023-03-14 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Mleko do kawy z Piątnicy
×
Na etykietach pojawią się nowe oznaczenia
Komisja Europejska chce, by na etykietach produktów spożywczych pojawiły się nowe oznaczenia. Oprócz "najlepiej spożyć przed" miałoby się również pojawić "często dobre dłużej" - informuje portal Next.Gazeta.pl. Nowe rozwiązanie, ma ...
2023-03-14 Soft drinks
Wzrost optymizmu konsumenckiego Polaków
Marcowe badanie optymizmu konsumenckiego "Radar konsumencki" ARC Rynek i Opinia przyniosło wzrosty w wielu obszarach. Polacy lepiej niż miesiąc temu oceniają jakość swojego życia, mniej obawiają się dalszego wzrostu cen i ...
2023-03-14 Soft drinks
Roślinna Fasola a'la po bretońsku
Jedno z najpopularniejszych dań kuchni polskiej jest teraz dostępne także w wersji roślinnej. Produkt pojawił się w ofercie marki Primavika. Podstawowym składnikiem dania jest oczywiście fasola, będąca źródłem pełnowartościowego białka ...
2023-03-14 Food & drinks
firmy:
Primavika
marki:
Primavika
Roślinna Fasola a'la po bretońsku
×
Pinta wraca do przeszłości
Według danych GUS w styczniu 2023 r. liczona wolumenowo produkcja sprzedana piwa ze słodu była w Polsce o ponad 9% niższa niż w tym samym miesiącu przed rokiem. W porównaniu z ...
2023-03-14 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
Dzieła słynnych malarzy w kampanii Coca-Coli
Rozpoczęła się globalna kampania marki Coca-Cola prowadzona pod hasłem "Masterpiece". Kampania oparta na motywie sztuki klasycznej i współczesnej pokazuje dzieła artystów ze wszystkich kontynentów, aby budować skojarzenia z marką napoju jako ...
2023-03-14 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Kawa z oliwą z oliwek
Firma Starbucks wprowadza na włoski rynek nową gamę napojów, które łączą kawę arabica z oliwą z oliwek z pierwszego tłoczenia. Marka "Oleato" to gładka i delikatnie słodka propozycja dostępna między innymi ...
2023-03-14 Food & drinks
firmy:
Starbucks
marki:
Starbucks
Kawa z oliwą z oliwek
×
[1]
156
|
157
|
158
|
159
|
160
|
161
|
162
|
163
|
164
|
165
|
166
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA