KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
Grupa Żywiec
Liczba wyszukanych artykułów: 86
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy powstała z myślą o młodych dorosłych. To także do nich skierowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła ...
2024-08-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
×
poprzedni
następny
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Najnowsza kampania Desperadosa z udziałem Reto
Bohaterem tegorocznej kampanii marki piwa Desperados jest raper Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
Cho na Ż. Loteria marki Żywiec
Ruszyła nowa loteria marki Żywiec pod hasłem „Cho na Ż”, w której codziennie do wygrania są m.in. nagrody pieniężne w wysokości 10 tys. zł, bilety na koncerty Męskiego Grania oraz karty ...
2023-06-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Hope
,
Starcom
marki:
Żywiec
Desperados startuje z orzeźwiającą kampanią
W ramach kampanii „Bierz, co chcesz” marka Desperados promuje piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%. Dodatkowo wciąż trwa największa w historii loteria Desperadosa. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy wciąż poszukują nowych ...
2023-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Boomerang
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados startuje z orzeźwiającą kampanią
×
Żywiec zorganizował konkurs „Wyśpiewaj Ż”
Marka piwa Żywiec wraz z siecią sklepów Żabka ogłosiła dla swoich klientów specjalny muzyczny konkurs „Wyśpiewaj Ż”. Aktywacja jest elementem kampanii Żywca z udziałem Jakuba z Ciechanowa (raper Quebonafide), za którą ...
2023-05-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Żabka
,
Feeders Agency
,
Starcom
Żywiec zorganizował konkurs „Wyśpiewaj Ż”
×
Żywiec promuje swoje lekkie warianty
W spotach emitowanych od 1 maja Żywiec promuje tegoroczne nowości – piwa z rodziny Lekkiego Żywca. Marka w najnowszej komunikacji prezentuje bezalkoholowe piwa smakowe: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec ...
2023-05-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
marki:
Żywiec
Warka uruchomiła Gamingowe Czwartki
Marka piwna Warka, która na stałe weszła do świata gamingu, nie ustaje w tworzeniu aktywności dla tej społeczności. Po trzeciej edycji turnieju Warka Planet of Gamers Cup, nadszedł czas na Gamingowe ...
2023-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Krzysztof Ibisz na Planecie Warka
Krzysztof Ibisz dołączył do ekipy Planety Warka. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy. W sprzedaży są: ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Startuje kampania Desperadosa z udziałem Tymka
Desperados wystartował z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii marki loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje jeden z ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
Marka Żywiec zaprasza do cieszenia się życiem, wychodzenia do ludzi i wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych ...
2023-03-31 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Heaven
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
×
Desperados poszerza imprezowe portfolio
Marka piwa Desperados w tym sezonie będzie dostępna w aż pięciu nowych smakach - trzech alkoholowych, inspirowanych popularnymi drinkami i dwóch bezalkoholowych - After Party 0.0% o smaku Mango & Chili ...
2023-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Żabka
,
Artegence
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados poszerza imprezowe portfolio
×
poprzedni
następny
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
Rok 2023 ma być prawdziwym krokiem milowym dla marki Żywiec. Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian i innowacji, a ich zwiastunem jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań piwa. Zmiana opakowań produktów ...
2023-03-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
×
poprzedni
następny
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Żywiec startuje z zimową kampanią
Marka Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie zabrakło w zimowej komunikacji marki. Na ...
2022-11-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Rekord Warka Planet of Gamers Cup
Poznaliśmy statystyki drugiej edycji Warka Planet of Gamers Cup. Streaming turnieju, w którym rywalizowali znani twórcy gamingowi, odnotował łącznie przeszło 1,2 mln wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej ...
2022-05-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Gameset
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Tropikalne smaki Desperadosa w kampanii
Marka Desperados rozpoczyna sezon letni z nowymi tropikalnymi wariantami: bezalkoholowym Desperadosem Tropical Twist 0.0% - na dowolną porę dnia oraz Desperados Exotic Rum 4,5% z alkoholem. Desperados Tropical Twist 0.0% ...
2022-04-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Digital Kingdom
,
Eat me
,
LVOV
,
Starcom
marki:
Desperados
Tropikalne smaki Desperadosa w kampanii
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [86]
działy
› promocje i PR [84]
› innowacje i nowości [18]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Żabka [2]
› Biedronka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [84]
› napoje bezalkoholowe [15]
firmy marketingowe
› Hope [52]
› 2012 [42]
› VMLY&R [22]
› Opus Film [16]
› Twin [16]
› Global Shopper Marketing [15]
› G3 [12]
› LVOV [12]
› Roots [12]
› Feeders [11]
› Just [10]
› Artegence [9]
› Televisor [7]
› Film Produkcja [5]
› Brave [4]
› K2 [4]
› Live [4]
› Studio Głośno [4]
› Wilk Studio [4]
› Big Names [3]
› Dentsu Aegis [3]
› Gameset [3]
› Golden Submarine [3]
› Heart & Brain [3]
› The Digitals [3]
› Cream [2]
› Digital Kingdom [2]
› Good Looking Studio [2]
› Graffiti [2]
› Riodepost [2]
› Sputnik Studio [2]
› Touch Ideas [2]
› VML [2]
› Watchout [2]
› Boomerang [1]
› CPC Brand Consultants [1]
› Crane [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Eat me [1]
› Feeders Agency [1]
› Global [1]
› Heaven [1]
› influe.me [1]
› Papaya Films [1]
› Point of View [1]
› Studio Rec [1]
› TalentMedia [1]
› Twin.digital collectitve [1]
› VML&R [1]
marki
› Żywiec [27]
› Warka [24]
› Desperados [17]
› Królewskie [7]
› Specjal [4]
› Tatra [4]
› EB [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA