KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Van Pur
Liczba wyszukanych artykułów: 74
Łomża rusza z nową platformą komunikacyjną
Marka piwa Łomża (Van Pur) rozpoczęła kampanię reklamową w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Kto powiedział, że". Pierwszą odsłoną nowej komunikacji jest kampania bezalkoholowego wariantu piwa, realizowana pod hasłem "100% piwa, 0,0% ...
2018-05-15 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
,
MullenLowe
marki:
Łomża
Bezalkoholowe piwo od marki Łomża
Producent piwa Łomża wprowadza na rynek nowy, bezalkoholowy wariant tego piwa - Łomża 0,0%. - To pełnosłodowe piwo o pełnym smaku, jednak pozbawione alkoholu - dokładnie 0,0% alkoholu i 100% ...
2018-04-05 Soft drinks
firmy:
Van Pur
marki:
Łomża
Bezalkoholowe piwo od marki Łomża
×
MullenLowe zajmie się promocją piwa Łomża
Firma Van Pur zdecydowała się na wybór agencji MullenLowe Warsaw do obsługi marki Łomża. Wcześniej obsługą Łomży zajmowała się agencja Deloitte Digital - informują Wirtualne Media. MullenLowe Warsaw będzie odpowiadać ...
2018-02-20 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
MullenLowe
marki:
Łomża
Azjatyckie plany Van Pur
Po otwarciu w ubiegłym roku biura w Szanghaju, browar Van Pur będzie wchodził na rynek hinduski. Wejście do Indii będzie możliwe dzięki przygotowanej umowie z największym centrum biznesowym w Mumbaju, zrzeszającym ...
2017-11-13 Food & drinks
firmy:
Van Pur
Łomża miodowe w nowej butelce
Firma Van Pur zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Zmiana ma na celu odświeżenie i nadanie spójnego charakteru opakowań Łomży. Za działania komunikacyjno-marketingowe odpowiada Deloitte Digital, a za nową szatę ...
2017-10-16 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Deloitte Digital
,
Invitro
,
MediaCom
,
Wilk Studio
marki:
Łomża
Łomża miodowe w nowej butelce
×
Rusza kampania wizerunkowa piwa Łomża
Rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Łomża z portfolio Van Pur. Działania komunikacyjne koncentrują się głównie w internecie. Koncept kreatywny "Swoją drogą" opowiada o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych ...
2017-08-09 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Deloitte
,
MediaCom
,
Riverwood
,
THIS
,
Wilk Studio
marki:
Łomża
Piwo Łomża ma nową butelkę
Browar Łomża, wraz z nową strategią komunikacji, wypuścił na rynek piwo Łomża Jasne w nowej butelce - zoptymalizowanej względem dotychczasowego i lubianego przez konsumentów smukłego kształtu. Najnowszy projekt podkreślił tę ...
2017-07-06 Food & drinks
firmy:
Ardagh
,
Van Pur
marki:
Łomża
Piwo Łomża ma nową butelkę
×
Odświeżona butelka piwa Łomża
Studio designu THIS zaprojektowało nową butelkę marki Łomża. Głównym celem prac było opracowanie butelki, która w bezpośredni sposób nawiąże do tożsamości marki. Ponieważ dotychczasowa butelka była dla konsumentów rozpoznawalna poprzez ...
2017-06-13 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
THIS
marki:
Łomża
Odświeżona butelka piwa Łomża
×
Piwo Łomża z nowym sloganem
Marka Łomża (Van Pur) rozpoczęła kampanię reklamową, w której przekonuje, że nic tak nie smakuje, jak życie po swojemu. Przez ostatnie 4 lata działania marki skupiały się wokół łomżingu, czyli idei ...
2017-06-02 Food & drinks
firmy:
Van Pur
marki:
Łomża
Marka Łomża partnerem piłkarskiego Pucharu Polski
Polski Związek Piłki Nożnej oraz browar Van Pur SA ogłosiły nawiązanie współpracy, na mocy której marka Łomża uzyskała status Partnera Oficjalnego rozgrywek Pucharu Polski w sezonach 2016/17 oraz 2017/18. - ...
2016-08-11 Soft drinks
firmy:
Van Pur
marki:
Łomża
Najlepiej sprzedające się piwa i chipsy w Carrefour
Emocje związane z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, znajdują odbicie w sprzedaży produktów zaliczanych do niezbędnika kibica - piwa i chipsów. Od rozpoczęcia imprezy największym zainteresowaniem klientów sklepów Carrefour cieszą się ...
2016-06-23 Soft drinks
firmy:
Browar Kasztelan
,
Carlsberg
,
Carrefour
,
Grupa Żywiec
,
Intersnack Poland
,
Kompania Piwowarska
,
PepsiCo
,
Perła Browary Lubelskie
,
Van Pur
marki:
Żywiec
,
Perła
,
Kasztelan
,
Żubr
,
Lay's
,
Tyskie
,
Donner
,
Intersnack
Łomża rozpoczęła współpracę z vlogerami
Marka Łomża (Van Pur) rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię we współpracy z vlogerami. Promocja prowadzona jest pod hasłem "Łomżing to stan umysłu", a w działania zaangażowali się: 5 sposobów na... ...
2016-06-07 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
marki:
Łomża
Polska honorowym gościem na targach żywności SIAL
Ponad 90 polskich firm wystawia się na rozpoczętych w czwartek targach SIAL China w Szanghaju - największych targach rolno-spożywczych w Azji. Polska ma status gościa honorowego tegorocznej edycji imprezy. Polska ...
2016-05-06 Soft drinks
firmy:
Bakoma
,
Grupa Maspex
,
Konspol
,
Kupiec
,
Mieszko
,
Mlekpol
,
Sante
,
Tymbark
,
Van Pur
Browary obniżyły wydatki reklamowe
W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy tego roku, firmy piwowarskie obniżyły wydatki na reklamy swoich produktów. Największy budżet utrzymała Grupa Żywiec, druga w tym rankingu jest Kompania Piwowarska - wynika z raportu ...
2015-12-17 Food & drinks
firmy:
Browar Namysłów
,
Carlsberg
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
,
Van Pur
marki:
Żywiec
,
Lech
,
Tyskie
,
Warka
,
Żubr
Łomża leżakuje w bezruchu
Pod hasłem „Łomżing zaczyna się od leżakowania” trwa kampania reklamowa piwa Łomża (Van Pur). W telewizji emitowany jest spot zatytułowany Bezruch. Działania zwracają uwagę na nieodzowny etap produkcji piwa, jakim ...
2015-06-01 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Lowe
,
MediaCom
marki:
Łomża
Łomża Export obsługiwana przez Lowe Warsaw
Marka piwa Łomża Export z portfolio Van Pur wybrała Lowe Warsaw. Agencja zajmie się roczną kreatywno-strategiczną obsługą marki na wszystkich polach komunikacji. Lowe Warsaw wygrała przetarg. Efekty współpracy będzie można ...
2015-02-19 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Lowe
marki:
Łomża
Grupa Żywiec najaktywniejsza reklamowo
Grupa Żywiec wydała do końca listopada tego roku najwięcej na reklamę wśród polskich producentów piwa. Budżet reklamowy wicelidera rynku był o 19% wyższy niż rok wcześniej – podaje serwis Press.pl ...
2014-12-30 Soft drinks
firmy:
Browar Namysłów
,
Carlsberg
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
,
Van Pur
marki:
Żywiec
,
Desperados
,
Warka
Van Pur szuka agencji do obsługi marki Łomża
Właściciel Browaru Łomża rozpoczyna przetarg na obsługę flagowej marki piwa. Na liście zaproszonych agencji jest pięć firm. Van Pur nie podaje ich nazwy, jednak ujawnia, że nia ma wśród nich ...
2014-11-03 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
PZL
marki:
Łomża
Kwas chlebowy rozwijającą się kategorią
Polacy coraz częściej kupują Razowy Kwas Chlebowy - zdrową alternatywę dla słodzonych napojów gazowanych – wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsena dla firmy Van Pur. W latach 2012-2014 odnotowano znaczny ...
2014-10-29 Soft drinks
firmy:
Van Pur
marki:
Razowy Kwas Chlebowy
Razowy Kwas Chlebowy motywuje do działania
Razowy Kwas Chlebowy inspiruje swoich konsumentów i motywuje do działania przekonując, że małymi krokami można osiągnąć wymarzony cel. Program Nasze Zmiany uruchomiony przez Razowy Kwas Chlebowy ma za zadanie pomagać ...
2014-07-23 Soft drinks
firmy:
Van Pur
marki:
Razowy Kwas Chlebowy
Razowy Kwas Chlebowy motywuje do działania
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [74]
działy
› promocje i PR [50]
› innowacje i nowości [19]
› badania [6]
› handel [4]
› akwizycje i fuzje [3]
› zagranica [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [6]
› Kompania Piwowarska [5]
› Carlsberg [4]
› Browar Łomża [3]
› Grupa Maspex [3]
› PepsiCo [3]
› Browar Braniewo [2]
› Browar Gontyniec [2]
› Browar Namysłów [2]
› Coca-Cola [2]
› Colian [2]
› Nałęczów Zdrój [2]
› Nestle [2]
› Orangina Schweppes [2]
› Oshee [2]
› Perła Browary Lubelskie [2]
› Red Bull [2]
› Żabka [2]
› Zbyszko [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Ardagh [1]
› Bakoma [1]
› Browar Brok [1]
› Browar Kasztelan [1]
› Carrefour [1]
› Intersnack Poland [1]
› Konspol [1]
› Kupiec [1]
› Lidl [1]
› Mieszko [1]
› Mlekpol [1]
› Sante [1]
› Tymbark [1]
› WARS [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [62]
› napoje bezalkoholowe [16]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› MediaCom [19]
› Brasil [6]
› Agencja Nie Do Ogarnięcia [5]
› MullenLowe [4]
› PZL [4]
› Invitro [3]
› Touch Ideas [3]
› BNA [2]
› Dziadek do orzechów [2]
› Lowe [2]
› THIS [2]
› Wilk Studio [2]
› Bomaye [1]
› Brain [1]
› Crane [1]
› Deloitte [1]
› Deloitte Digital [1]
› Human Ad [1]
› Mint Media [1]
› NAV Agency [1]
› Riverwood [1]
marki
› Łomża [47]
› Razowy Kwas Chlebowy [6]
› Tyskie [3]
› Żywiec [3]
› Karpackie [2]
› Warka [2]
› Wyborne [2]
› Żubr [2]
› Brok [1]
› Cortes [1]
› Desperados [1]
› Donner [1]
› Halne [1]
› Intersnack [1]
› Jędrzej [1]
› Kasztelan [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Noteckie [1]
› Perła [1]
› Podpiwek Jędrzej [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA