KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Publicis
Orka
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Nestle promuje sosy pieczeniowe Winiary
Rusza kampania pod hasłem „Sos Pieczeniowy Winiary. Nabieraj ze smakiem”. Jest to element wprowadzający nową platformę komunikacji, która prezentuje produkty jako niezastąpiony element współczesnych dań. – Naszym zadaniem było pokazanie, że ...
2024-02-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Graffiti
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Inspirujące pomysły na danie z kurczaka
W najnowszej kampanii marka Winiary przypomina o swoim sztandarowym produkcie "Pomysł na". W przygotowanych kreacjach zobaczymy trzy inspirujące warianty podania kurczaka: z patelni w sosie śmietanowo-ziołowym, do smażenia na papirusie z ...
2021-04-08 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Orka
,
Papaya
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Majonez Dekoracyjny Winiary w nowej kampanii
Rozpoczyna się telewizyjna kampania promująca Majonez Dekoracyjny Winiary. Kampania ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach telewizyjnych. Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spot, który od 8 ...
2021-03-11 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Graffiti
,
Orka
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
Marka Nestle Pure Life zaangażowała się w działania edukacyjne w ramach ogólnopolskiej kampanii "Wybieram Wodę", organizowanej przez Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Rusza kampania marketingowa marki informująca ...
2015-10-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Orka
,
Publicis
,
TBWA PR
marki:
Nestle
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
×
Nowa kampania lodów Nestle
Rozpoczęła się kampania "Z czego Kaktus ma polewkę?", promująca lody produkowane przez Nestle. Celem działań komunikacyjnych prowadzonych w telewizji i Internecie jest budowanie pozytywnego wizerunku marki i wzmacnianie lojalności klientów ...
2013-05-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Orka
,
Publicis
marki:
Nestle
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [5]
kategorie rynkowe
› inne produkty [3]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Orka [5]
› Graffiti [2]
› MEC [2]
› UM Thrive [2]
› 121PR [1]
› Mindshare [1]
› Papaya [1]
› TBWA PR [1]
marki
› Winiary [3]
› Nestle [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA