KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MediaCom
Van Pur
Liczba wyszukanych artykułów: 19
Marka Łomża promuje bezalkoholowe nowości
Rozpoczęła się kampania promująca nowe produkty marki Łomża - Radlery 0,0% z 20% zawartością soku. Nowy spot jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki Łomża "W swoim tempie", a co za ...
2022-05-24 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
,
Brasil
,
MediaCom
marki:
Łomża
Nowy spot Łomża 0,0%
Reklama Łomży 0,0% to czwarta odsłona platformy komunikacyjnej "W swoim tempie", która ruszyła 8 maja i potrwa do końca wakacji. Aktor Adam Woronowicz zachęca w niej do spróbowania bezalkoholowego wariantu Łomży ...
2021-08-05 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
,
Brasil
,
MediaCom
marki:
Łomża
Milion piw do wygrania w loterii Łomży
Marka piwa Łomża rozpoczęła emisję kolejnego spotu reklamowego loterii kapslowej. Filmy reklamowe pojawią się 6 tys. razy w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Internecie. Aby wziąć udział w promocji, należy ...
2021-07-15 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
,
Brasil
,
MediaCom
marki:
Łomża
Kolejny spot reklamowy Łomży Pils
Marka piwa Łomża wystartowała właśnie z nowym spotem reklamowym poświęconym wariantowi Łomża Pils. Film emitowany jest od 7 czerwca w telewizji oraz w Internecie. W ramach kampanii zaplanowane zostały również niestandardowe ...
2021-06-10 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
,
Brasil
,
MediaCom
marki:
Łomża
MediaCom kontynuuje współpracę z marką Łomża
MediaCom Warszawa obronił budżet Łomży (Van Pur). Współpraca obejmie, m.in. wsparcie strategiczne oraz planowanie i zakup mediów. Agencja współpracuje z Van Pur i marką Łomża od wielu lat - w ...
2021-05-31 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
marki:
Łomża
Łomża „W swoim tempie”
Marka piwa Łomża startuje z nową platformą komunikacji pod hasłem "W swoim tempie". Kampania rozpoczęła się 8 maja i potrwa do końca wakacji. Bohaterem reklam jest aktor Adam Woronowicz. Nowa ...
2021-05-10 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
,
Brasil
,
MediaCom
marki:
Łomża
Łomża rozpoczęła współpracę MediaCom
MediaCom Warszawa rozpoczął obsługę marki Łomża w obszarze esportu i gamingu. MediaCom Beyond Advertising, specjalistyczna komórka MediaCom, odpowiada m.in. za przygotowanie strategii oraz jej wdrożenie. Jednym z kluczowych elementów obecności ...
2020-04-21 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
marki:
Łomża
Łomża rozpoczęła współpracę MediaCom
×
Plan filmowy w kampanii piwa Łomża
Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Łomża (Van Pur) pod hasłem "Łomża. Znani z piwa" - podają Wirtualne Media. Spot z kampanii pokazuje, jak w Łomży kręcony jest film akcji. Na ...
2020-03-18 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Invitro
,
MediaCom
,
MullenLowe
marki:
Łomża
Łomża rusza z nową platformą komunikacyjną
Marka piwa Łomża (Van Pur) rozpoczęła kampanię reklamową w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Kto powiedział, że". Pierwszą odsłoną nowej komunikacji jest kampania bezalkoholowego wariantu piwa, realizowana pod hasłem "100% piwa, 0,0% ...
2018-05-15 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
,
MullenLowe
marki:
Łomża
Łomża miodowe w nowej butelce
Firma Van Pur zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Zmiana ma na celu odświeżenie i nadanie spójnego charakteru opakowań Łomży. Za działania komunikacyjno-marketingowe odpowiada Deloitte Digital, a za nową szatę ...
2017-10-16 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Deloitte Digital
,
Invitro
,
MediaCom
,
Wilk Studio
marki:
Łomża
Łomża miodowe w nowej butelce
×
Rusza kampania wizerunkowa piwa Łomża
Rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Łomża z portfolio Van Pur. Działania komunikacyjne koncentrują się głównie w internecie. Koncept kreatywny "Swoją drogą" opowiada o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych ...
2017-08-09 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Deloitte
,
MediaCom
,
Riverwood
,
THIS
,
Wilk Studio
marki:
Łomża
Łomża rozpoczęła współpracę z vlogerami
Marka Łomża (Van Pur) rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię we współpracy z vlogerami. Promocja prowadzona jest pod hasłem "Łomżing to stan umysłu", a w działania zaangażowali się: 5 sposobów na... ...
2016-06-07 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
marki:
Łomża
Łomża leżakuje w bezruchu
Pod hasłem „Łomżing zaczyna się od leżakowania” trwa kampania reklamowa piwa Łomża (Van Pur). W telewizji emitowany jest spot zatytułowany Bezruch. Działania zwracają uwagę na nieodzowny etap produkcji piwa, jakim ...
2015-06-01 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Lowe
,
MediaCom
marki:
Łomża
Nowy spot promujący markę Łomża
W niedawno emitowanym w telewizji filmie reklamowym, wyjaśniano różnice pomiędzy zwykłym spacerem a łomżingiem. Teraz, poprzez nowy spot, marka odpowiada na kolejne pytanie: czy łomżing można uprawiać w strojach służbowych ...
2014-05-29 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Bomaye
,
MediaCom
,
PZL
marki:
Łomża
Kolejna odsłona kampanii marki Łomża
Marka Łomża (Van Pur) rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Pierwszy spot z nowego cyklu filmów utrzymanych w konwencji łomżingu trafił do emisji 19 maja. Nowy spot telewizyjny Łomży pokazuje różnicę między ...
2014-05-20 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
,
PZL
marki:
Łomża
Pierwsza kampania kwasu chlebowego Van Pur
Pod hasłem "Naturalny sposób na orzeźwienie - spróbuj!" rozpoczęła się ogólnopolska kampania razowego kwasu chlebowego produkowanego przez Van Pur. Jej głównym elementem są 30-sekundowe spoty telewizyjne. Spot będzie emitowany do ...
2013-09-20 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Brain
,
MediaCom
marki:
Razowy Kwas Chlebowy
Pierwsza kampania kwasu chlebowego Van Pur
×
Van Pur promuje razowy kwas chlebowy
Firma Van Pur, która wprowadza na rynek razowy kwas chlebowy - naturalny napój gazowany na bazie zbóż z dodatkiem soków owocowych. Razowy kwas chlebowy Van Pur to lekko gazowany napój ...
2013-08-02 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Human Ad
,
MediaCom
,
Touch Ideas
marki:
Razowy Kwas Chlebowy
Piwo Łomża Lemonowe wsparte kampanią
Rusza kampania promująca nowe piwo smakowe Łomża Lemonowe (Van Pur). Działania będą prowadzone w telewizji, radiu oraz internecie. Kampania promująca nowe piwo będzie realizowana do końca wakacji. Spoty reklamowe w ...
2013-05-22 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
,
PZL
,
Touch Ideas
marki:
Łomża
Piwo Łomża Lemonowe wsparte kampanią
×
poprzedni
następny
Van Pur promuje nowy napój
22 kwietnia rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek bezalkoholowy produkt - Podpiwek Jędrzej (Van Pur). Kampania reklamowa realizowana jest pod hasłem "Tradycyjnie zakręcony", które podkreśla charakterystyczną cechę brand hero marki ...
2013-04-30 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Invitro
,
MediaCom
,
Touch Ideas
marki:
Podpiwek Jędrzej
Van Pur promuje nowy napój
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [19]
działy
› promocje i PR [18]
› innowacje i nowości [2]
kategorie rynkowe
› alkohol [16]
› napoje bezalkoholowe [5]
firmy marketingowe
› Agencja Nie Do Ogarnięcia [5]
› Brasil [5]
› Invitro [3]
› PZL [3]
› Touch Ideas [3]
› MullenLowe [2]
› Wilk Studio [2]
› Bomaye [1]
› Brain [1]
› Deloitte [1]
› Deloitte Digital [1]
› Human Ad [1]
› Lowe [1]
› Riverwood [1]
› THIS [1]
marki
› Łomża [16]
› Razowy Kwas Chlebowy [2]
› Podpiwek Jędrzej [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA