KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Tymbark
Liczba wyszukanych artykułów: 287
Reprezentacja Polski spotka się ze zwycięzcami Pucharu Tymbarku
Spotkanie z reprezentacją Polski mężczyzn, finał na PGE Narodowym oraz kibicowanie podczas meczu kadry – to najważniejsze nagrody czekające na zwycięzców największego w Europie turnieju piłkarskiego dla dzieci – Pucharu Tymbarku ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Reprezentacja Polski spotka się ze zwycięzcami Pucharu Tymbarku
×
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
Hasełka trafione w punkt w towarzystwie chwili orzeźwienia to to, za co tysiące konsumentów pokochało napoje marki Tymbark. W najnowszej kampanii „Kapsel pasuje!” hasełka spod kapsla przemawiają głosami znanych gwiazd. Kontekstowe hasełka ...
2024-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
×
Przed meczem reprezentacji poznamy największe piłkarskie talenty
Finał Ogólnopolski XXIV edycji Pucharu Tymbarku rozpocznie się 8 czerwca na obiekcie stołecznego Hutnika, a zakończy 10 czerwca meczami o pierwsze miejsce na stadionie PGE Narodowym, tuż przed spotkaniem towarzyskim Polska-Turcja ...
2024-06-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Tymbark rusza z nową kampanią podkreślającą swoje bogate portfolio w segmencie musów. Przekąski dostępne są w wygodnym pouchu. Wśród pożywnych produktów w musie, marka Tymbark jest zdecydowanym liderem pod względem różnorodności ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
×
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” współgra z przekazem wizualnym, tworząc orzeźwiający kontent. Intensywnie produktowy przekaz zachęca ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
×
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Marka OnlyBio we współpracy z Tymbarkiem stworzyła limitowaną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji, inspirowaną napojami Tymbark. Kolekcja obejmuje szampony, maski, odżywki, wcierki i żele pod prysznic. Produkty nawiązują do czterech popularnych nut ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
×
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
Ruszyła kampania reklamowa Tymbark Just Plants. Teraz napoje roślinne od Tymbarku dostępne są w nowej recepturze. Prosty skład na bazie polskiego owsa, z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
×
Napoje Tymbark w segmencie coli smakowej
Marka Tymbark rozpoczyna szeroką dystrybucję linii napojów gazowanych Tymbark GAZZZowany. Portfolio produktowe zostanie także wzbogacone o segment coli smakowej pod nazwą Tymbark Colove. W marcu marka rozpoczęła szeroką dystrybucję produktów gazowanych ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Napoje Tymbark w segmencie coli smakowej
×
poprzedni
następny
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
Ponad 11 tys. drużyn zgłoszonych do XXIV edycji Pucharu Tymbarku
Ponad 11 tys. drużyn z 99% powiatów w Polsce – takim wynikiem zakończyły się zapisy do XXIV edycji Pucharu Tymbarku. Najwięcej drużyn zapisało się w województwie małopolskim, mazowieckim, wielkopolskim oraz lubelskim ...
2024-03-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Ponad 11 tys. drużyn zgłoszonych do XXIV edycji Pucharu Tymbarku
×
Ruszyła świąteczna loteria marki Tymbark
Marka Tymbark uruchomiła właśnie ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem: DAJ COŚ OD SIEBIE – GRAJ, POMAGAJ I WYGRYWAJ! Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy kupić minimum 2 dowolne produkty Tymbark, zachować dowód ...
2023-11-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Gratifica
,
Publicis
,
Starcom
,
Videomill
marki:
Tymbark
Ruszyła świąteczna loteria marki Tymbark
×
Tymbark promuje poręczne musy
Marka Tymbark rusza z nową kampanią deserów w pouchu Deli&Fruits. „Kiedy muuusisz” to komunikacja marki, która pokazuje idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają kompromisu pomiędzy małą przyjemnością i pysznym smakiem, a ...
2023-11-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Starcom
,
Trzask!
,
WebTalk
marki:
Tymbark
Tymbark promuje poręczne musy
×
poprzedni
następny
Kolejna odsłona kampanii linii Tymbark Just Plants
Rusza kolejna kampania napojów roślinnych Tymbark Just Plants. Komunikacja skupia się na zaprezentowaniu bogatej oraz wszechstronnej oferty produktowej marki. Kremowe, o prostym składzie, są alternatywą dla mleka oraz pozycją wyróżniającą się ...
2023-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDOB
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Kolejna odsłona kampanii linii Tymbark Just Plants
×
16 mln uczestników programów edukacyjnych Grupy Maspex
Już ponad 16 milionów dzieci i młodzieży uczestniczyło w inicjatywach edukacyjnych Grupy Maspex: Akademii Lubella, Kubusiowych Przyjaciołach Natury, Akademii Bezpiecznego Puchatka oraz Pucharze Tymbarku. Firma od 17 lat tworzy największe programy ...
2023-09-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Tymbark
marki:
Tymbark
,
Lubella
16 mln uczestników programów edukacyjnych Grupy Maspex
×
poprzedni
następny
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
Marka Tymbark przedstawia najnowszy teledysk do utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Hit Skaldów, został tym razem przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Najnowsza ...
2023-08-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
LensThat
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
×
poprzedni
następny
Aktywacja „Pod kapslem wszystko mi gra!”
„Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” to jedna z najpopularniejszych piosenek o miłości w Polsce. Od lat jest także kojarzona z marką Tymbark, która po raz kolejny postanowiła nawiązać współpracę ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Wiosenna odsłona kampanii „TymbarkuJEMY”
Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka podkreśla, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej. - Wiosna ...
2023-05-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Wiosenna odsłona kampanii „TymbarkuJEMY”
×
Rusza kampania dla Tymbark Just Plants
Startuje kampania wspierająca wprowadzenie nowości marki Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania skupiają się na zaprezentowaniu bogatej oferty produktów oraz wskazaniu ich zalet: kremowości, smaku, i prostego składu, które wyróżniają je ...
2023-05-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDOB
,
Publicis
,
Starcom
,
Streetcom
marki:
Tymbark
Rusza kampania dla Tymbark Just Plants
×
Tymbark promuje ofertę musów
Tymbark wystartował z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do ...
2023-04-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje ofertę musów
×
Kampania warzywnych napojów Tymbark
W ramach nowej kampanii linii napojów Tymbark Vega, marka zachęca do "picia warzyw". Spot kampanii utrzymany jest w teledyskowym tempie, a jego bohaterowie "czują się Vega dobrze", bawią się nowymi ...
2023-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Ostexc Creative
,
Starcom
marki:
Tymbark
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [287]
działy
› innowacje i nowości [24]
› badania [21]
› handel [7]
› zagranica [7]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [278]
› Tymbark [250]
› Lidl [4]
› Lubella [3]
› Biedronka [2]
› Kompania Piwowarska [2]
› Lotte Wedel [2]
› SIG Combibloc [2]
› Agros-Nova [1]
› CEDC [1]
› Chorten [1]
› Coca-Cola [1]
› Colian [1]
› Dr.Oetker [1]
› Ferrero [1]
› FoodCare [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortex [1]
› Kolporter [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PepsiCo [1]
› Tesco [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [268]
› owoce i warzywa [29]
› inne produkty [16]
› słodycze i przekąski [13]
› alkohol [5]
› mleko [2]
› kawa i herbata [2]
firmy marketingowe
› Starcom [54]
› BrainBox [50]
› Mindshare [42]
› Zenith [23]
› 303 [17]
› Bardzo [17]
› Publicis [16]
› Lemon Sky [12]
› Videomill [7]
› Codemedia [6]
› Interactive Solutions [6]
› Me&My Friends [6]
› TalentMedia [6]
› Y&R [6]
› Smolar [5]
› 21East [4]
› DDB & Tribal [4]
› DDOB [4]
› Gong [4]
› Grey [4]
› TBWA [4]
› Well Rounded Design [4]
› Hope [3]
› Moon Films [3]
› Scholz & Friends [3]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [2]
› Creative Harder [2]
› Hand Made [2]
› Havas Media [2]
› Juice [2]
› NAV Agency [2]
› OSI [2]
› Ostecx Creative [2]
› Plankton [2]
› Sesme Studio [2]
› Televisor [2]
› WebTalk [2]
› XConcept [2]
› Amooco [1]
› AQQ [1]
› Ars Thanea [1]
› Brain Box [1]
› Brand Backup [1]
› Chatbotize [1]
› East Eventz [1]
› Equinox [1]
› Eventart [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› GetHero [1]
› Gratifica [1]
› Grupa 3 [1]
› Grzegrzółka&Ko [1]
› K2 Media [1]
› LensThat [1]
› Mea Group [1]
› Mrufka Grupa IMC [1]
› Ostexc Creative [1]
› Panowie Programiści [1]
› Peppermint [1]
› POS Media Poland [1]
› Pro Production [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Rebel Media [1]
› Redheads [1]
› S4 [1]
› Streetcom [1]
› Tequila [1]
› The Chimney Pot [1]
› Trzask [1]
› Trzask! [1]
› VOC Events [1]
› WRD [1]
› Zowie [1]
marki
› Kubuś [13]
› Lubella [13]
› Tiger [8]
› Łowicz [5]
› E.Wedel [4]
› Cisowianka [3]
› Coca-Cola [3]
› Kotlin [3]
› Tarczyn [3]
› Biedronka [2]
› Dr.Oetker [2]
› Krakus [2]
› Lajkonik [2]
› Life [2]
› Milka [2]
› Pepsi [2]
› Tyskie [2]
› Dawtona [1]
› DecoMorreno [1]
› Dobrowianka [1]
› DrWitt [1]
› Finlandia [1]
› Frugo [1]
› Grześki [1]
› Herbapol [1]
› Hoop [1]
› Hortex [1]
› Jutrzenka [1]
› Kamis [1]
› Kinder [1]
› Kubuś Waterrr [1]
› Łaciate [1]
› Lipton [1]
› Piątnica [1]
› Plusssz [1]
› Prince Polo [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rossman [1]
› Sobieski [1]
› Staropolanka [1]
› Winiary [1]
› Żubrówka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA