KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Colian
Opus B
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Nowe opakowania wafli Familijne
Marka Familijne (Colian) odświeża wizerunek wafli rodzinnych. Nowe opakowania zwracają uwagę uproszczonym logotypem, wizualizacjami smaku oraz charakterystycznym żółtym kolorem. Asortyment w nowych opakowaniach trafia do sprzedaży, powoli zastępując ofertę z poprzednim ...
2024-05-14 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Opus B
marki:
Wafle Familijne
Nowe opakowania wafli Familijne
×
poprzedni
następny
Wakacyjna loteria Wafli Familijne
Marka Familijne (Colian) oraz spółka Nofsza już pierwszego lipca 2022 roku rozpoczęły specjalną loterię. Na zwycięzców czekają dziesiątki tysięcy złotych, a nawet roczny zapas wafli. Udział w loterii jest prosty: ...
2022-07-11 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Eura 7
,
Nofsza
,
Opus B
marki:
Familijne
Wakacyjna loteria Wafli Familijne
×
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem "Mus je schrupać i wygrać". Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
×
Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!". Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze ...
2021-06-09 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Familijne z nową komunikacją na outdoorze
×
poprzedni
następny
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
Pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!" marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów jest rodzinne poszukiwanie ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Opus B
marki:
Familijne
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
×
Złota Wiśnia Solidarności w nowej szacie graficznej
Wiśnie w likierze Solidarności zmieniły szatę graficzną opakowań. Teraz praliny Złota Wiśnia mają elegancki, czerwono-złoty design. Produkty w nowych opakowaniach są dostępne w sprzedaży od września. Złota Wiśnia Solidarności to ...
2019-09-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Opus B
marki:
Solidarność
Złota Wiśnia Solidarności w nowej szacie graficznej
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [2]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [6]
firmy marketingowe
› Opus B [6]
› Initiative [3]
› Kolterman Media Communications [3]
› Lemon Film [2]
› Eura 7 [1]
› Nofsza [1]
marki
› Familijne [4]
› Solidarność [1]
› Wafle Familijne [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA