KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Herbapol Lublin zwiększy sprzedaż w sieciach
Pod względem sprzedaży będzie to dobry rok dla Herbapolu Lublin. Spółka, która ma 30% udział w wartym ponad 230 mln PLN rynku herbat ziołowo-owocowych, modernizuje urządzenia do konfekcjonowania ziół i linie ...
2004-06-28 Soft drinks
Mlekpol - wzrost eksportu
Grupa mleczarska zwiększy tegoroczne wpływy ze sprzedaży o ok. 400 mln PLN (do 1,2 mld PLN) i o 25% wielkość wysyłek do krajów "starej" Unii. W ocenie prezesa Edmunda Borawskiego, grupa w ...
2004-06-28 Food & drinks
UEFA EURO 2004 - Coca-Cola Predictor
Coca-Cola wraz z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej wprowadziła nowy konkurs. Gra rozpoczęła się 10 czerwca 2004 r., i zakończy się jednocześnie z zakończeniem się imprezy. Polega ona na typowaniu wyników ...
2004-06-28 Soft drinks
Prymat - wakacyjna kampania reklamowa
"Najlepszy w Polsce, doceniony w Europie" - to hasło kampanii promującej pieprz Prymat, która ma utrwalić wizerunek przypraw Prymat jako produktów o najwyższej jakości. Reklamy pojawią się lipcu i w sierpniu w ...
2004-06-28 Food & drinks
Rosja ściągnie najwięcej inwestycji
Prawie dwie trzecie wielkich sieci detalicznych na świecie zamierza w tym roku zwiększyć swoją aktywność w krajach wschodzących gospodarek. Powód jest dość prosty: wstąpieniu do Światowej Organizacji Handlu nowych członków oraz ...
2004-06-28 Soft drinks
Upadek Domu Polskiego w Moskwie?
Handlowy Dom Polski w Moskwie, który miał być bramą na Wschód dla polskich firm, chyli się ku upadkowi. W projekcie utopiono setki tysięcy złotych z publicznej kasy. Reprezentacyjna wystawa polskich towarów ...
2004-06-28 Soft drinks
"Solidarność" walczy o zakaz handlu w niedzielę
W połowie czerwca Komisja Krajowa "S" zobowiązała przewodniczących regionów, by wystąpili z inicjatywą zakazania handlu w niedzielę sklepom o powierzchni powyżej 300 m2. Takie wnioski trafiły już do burmistrzów Kwidzynia, Malborka ...
2004-06-25 Soft drinks
Kolejna nowość od Aronii
Firma po raz kolejny rozszerzyła markę Clippo - o napoje Sekrety Lasu. Nowa linia to napoje o trzech smakach: jagody (jabłko-czarna jagoda-aronia), żurawiny (jabłko-aronia-żurawina) i jeżyny (jabłko-jeżyna-aronia). Dodatkową korzyścią dla konsumenta jest ...
2004-06-25 Soft drinks
Metromint Peppermint Water
Na amerykańskim rynku pojawił się produkt o bardzo ciekawej formule - woda mineralna z dodatkiem mięty. Dzięki zawartości mięty napój zapewnia naturalne orzeźwienie pity nawet w temperaturze pokojowej. Produkt rozlewany jest ...
2004-06-25 Soft drinks
Metromint Peppermint Water
×
Najsmaczniejsza strona w sieci
Na zlecenie Grupy Maspex firma IMP Polska przygotowała serwis www poświęcony makaronom Lubella. Na stronie www.lubella.pl miłośnicy makaronowego szaleństwa znajdą wszystkie potrzebne im informacje: opisy rodzajów makaronu, rozbudowaną bazę przepisów i ...
2004-06-25 Food & drinks
Mineralne orzeźwienie Fortuny
Wizerunek marki oraz dystrybucję nowej linii napojów owocowych Minerado Agrosu Nova wzmacnia kolejna kampania telewizyjna, którą budują dwa spoty, emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, TV4. Promują one Minerado w ...
2004-06-25 Soft drinks
Biesiady Kasztelańskie
28 czerwca ruszy promocja piwa marki Kasztelan. Akcja ma być jedną z wielu zaplanowanych na letni sezon - zapowiadają przedstawiciele firmy. Główną ideą akcji Kasztelana jest poszukiwanie spójności pomiędzy prowadzonymi różnymi ...
2004-06-25 Food & drinks
Austriacka firma opakowaniowa inwestuje w Rosji
Firma Mayr-Melhof potwierdziła wcześniejsze plany wejścia na rynek rosyjski. W najbliższym czasie nastąpi finalizacja akwizycji jednego z większych producentów opakowań kartonowych z St. Petersburga, która pozwoli na obsługę producentów żywności i ...
2004-06-25 Soft drinks
Grupa Żywiec kończy fuzję z Elbrewery
Spółka Żywiec SA kończy fuzję ze spółką Elbrewery SA bez podwyższenia kapitału zakładowego. Połączenie dwóch lokalizacji produkujących piwo ma pozwolić lepiej wykorzystać możliwości produkcyjne tych zakładów, podała spółka w czwartkowym komunikacie. Zdaniem ...
2004-06-25 Food & drinks
Hoop Cola w telewizji
Kampania Hoop Coli trwa od maja do końca lipca. Grupa docelowa to osoby w wieku 12-29 lat obojga płci. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Hoop Cola oraz budowanie jej odpowiedniego ...
2004-06-25 Soft drinks
Finlandia Midnight Sun
Z 25 na 26 czerwca producent wódki Finanladia, po raz pierwszy zorganizuje w Polsce imprezę mającą na celu uczczenie wielkiego święta, jakim w Finlandii jest Midnight Sun. W tych dniach następuje ...
2004-06-25 Food & drinks
Woda odchudza
Dietetycy obliczyli, że po wypiciu dwóch szklanek wody tempo przemiany materii jest przez pół godziny większe o 30%. Powinno się jej dużo pić, szczególnie na początku diety odchudzającej. Jest to ważne ...
2004-06-25 Soft drinks
Sok Pomarańczowy Mild od Clippo
Na rynku pojawił się pierwszy sok ze słodkich brazylijskich pomarańczy - Clippo Źródło Witamin Mild. Produkt skierowany jest do konsumentów, dla których tradycyjny sok pomarańczowy jest zbyt kwaśny. Sok Clippo Mild ...
2004-06-24 Soft drinks
Sok Pomarańczowy Mild od Clippo
×
Fazer myśli o akwizycjach
Notowany na sztokholmskiej giełdzie szwedzko-fiński producent słodyczy, którego roczne obroty w 2003 r. sięgnęły 1,5 mld PLN, chce mocniej zakotwiczyć się na naszym rynku. W I kwartale Cloetta Fazer zanotował kilkuprocentowy ...
2004-06-24 Food & drinks
Kampania Gellwe w telewizji
Rozpoczęła się telewizyjna kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt firmy Gellwe - Tiger Energy Drink. W zdobyciu przez Tigera znaczącego udziału w rynku ma pomóc znany bokser - Dariusz Michalczewski - ...
2004-06-24 Soft drinks
[1]
2638
|
2639
|
2640
|
2641
|
2642
|
2643
|
2644
|
2645
|
2646
|
2647
|
2648
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA