KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Tchibo
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Ile kawy wypijają Polacy?
Kawosze w Polsce wypijają średnio 2,4 filiżanki kawy, a aż 87% z nich sięga po nią każdego dnia. 31% pije dwie filiżanki dziennie, 30% jedną, a 22% trzy - wynika z ...
2024-09-30 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Ile kawy wypijają Polacy?
×
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
W ofercie kawiarni Tchibo pojawiły się nowości, idealne na ciepłe, wiosenne dni. Premierowe propozycje, dostępne od 15 kwietnia, to odpowiedź na trendy panujące na rynku. - Tworząc portfolio skupiamy się nie ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
×
poprzedni
następny
Większość Polaków pije „białą“ kawę
Aż 87% Polaków pije kawę codziennie, a ponad połowa z nich wybiera wariant z mlekiem lub jego roślinną alternatywą – wynika z przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa badania agencji Kantar. Styczniowe ...
2024-01-22 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Letnia sprzedaż kawy i herbaty w małych sklepach
Dane CMR z okresu letniego ubiegłego roku (czerwiec-sierpień 2021 r.) wskazują, że napoje na bazie kawy czy herbaty nie cieszyły się wówczas dużym zainteresowaniem. W zeszłe wakacje sprzedaż wartościowa kaw w ...
2022-07-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Mokate
,
Nestle
,
Strauss Cafe Poland
,
Tchibo
,
Unilever
Ponad 40% Polaków pije kilka kaw dziennie
Kawa należy do najpopularniejszych napojów i jest drugim, po ropie naftowej, towarem handlowym świata. Rocznie na całym świecie wypija się ponad 400 mld filiżanek tego napoju. 29 września obchodzony jest ...
2017-09-28 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Ponad 40% Polaków pije kilka kaw dziennie
×
poprzedni
następny
Polak w cukierni. Badanie ARC Rynek i Opinia
Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2-3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 PLN. Najczęściej odwiedzane są lokalne punkty. Wśród sieciowych najbardziej znane są Grycan oraz ...
2017-04-19 Soft drinks
firmy:
A. Blikle
,
Grycan
,
Lotte Wedel
,
Tchibo
Producenci kawy ograniczyli budżety reklamowe
Producenci kawy wydali w 2014 r. na reklamy swoich produktów nieco mniej niż rok wcześniej. Wydatki zwiększyli Mondelez Polska i Prima Poland, a ograniczyli je Nestle Polska, Strauss Cafe Poland i ...
2015-01-09 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Nestle
,
Prima Poland
,
Strauss Cafe Poland
,
Tchibo
marki:
Jacobs
,
Maxwell House
,
Nescafe
,
Prima
,
Tchibo
,
Carte Noire
,
MK Cafe
Rosyjski rynek napojów gorących
Z danych opublikowanych przez firmę badawczą Euromonitor International wynika, że w 2011 r. wartość sprzedaży detalicznej kawy i herbaty w Rosji wzrosła odpowiednio o 26% (do 117 mld RUB) i 7% ...
2012-06-15 Russia & CIS
firmy:
Kraft Foods
,
Nestle
,
Paulig
,
Tchibo
marki:
Jacobs
,
Maxwell House
,
Nescafe
,
Tchibo
,
Carte Noire
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [8]
działy
› innowacje i nowości [2]
› promocje i PR [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [3]
› Strauss Cafe Poland [2]
› A. Blikle [1]
› Grycan [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kraft Foods [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mokate [1]
› Mondelez Polska [1]
› Paulig [1]
› Prima Poland [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [7]
marki
› Tchibo [4]
› Carte Noire [2]
› Jacobs [2]
› Maxwell House [2]
› Nescafe [2]
› MK Cafe [1]
› Prima [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA