KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Brand Support
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Bakalland i Delecta przygotowały Wielką Księgę z Wypiekami
Od października w sprzedaży dostępna jest Wielka Księga z Wypiekami - efekt wspólnej pracy marek Bakalland i Delecta. Wydawnictwo zawiera ponad 100 przepisów na ciasta i desery oraz wiele informacji na ...
2017-09-29 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Brand Support
,
Opus B
marki:
Bakalland
,
Delecta
Bakalland i Delecta przygotowały Wielką Księgę z Wypiekami
×
Brand Support zwyciężyła w przetargu Ferrero
Agencja Brand Support wygrała przetarg Ferrero Polska na przygotowanie kampanii "The colors of dreams" dla marki Kinder Chocolate. Kampania prowadzona będzie na Litwie, Łotwie i w Estonii. Rozpoczęta właśnie kampania ...
2017-02-17 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Brand Support
marki:
Kinder
Nowa odsłona kampanii „Anatol. Klasyka poranka”
8 sierpnia wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol (Bakalland). Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września. Celem aktywności realizowanych pod hasłem "Anatol. Klasyka poranka" jest wzmocnienie ...
2016-08-08 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Brand Support
,
Starcom
marki:
Anatol
Nowa odsłona kampanii „Anatol. Klasyka poranka”
×
poprzedni
następny
„Anatol – Klasyka poranka”
Z końcem września rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol. Kampania potrwa do końca listopada. Działania realizowane pod hasłem "Anatol - Klasyka poranka" mają na celu wzmocnienie świadomości marki ...
2015-10-01 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
Delecta
,
Brand Support
,
Flota filmowa
,
Starcom
marki:
Anatol
„Anatol – Klasyka poranka”
×
Haribo zmieniło dom mediowy
Marka Haribo powierzyła kompleksową obsługę mediową Mindshare Polska. Wybrany dom mediowy zaplanuje oraz zakupi media do kampanii wszystkich produktów marki w 2014 r. W zamkniętym przetargu uczestniczyły trzy domy mediowe: ...
2014-01-08 Food & drinks
firmy:
Haribo
,
Brand Support
,
Mindshare
marki:
Haribo
Haribo rozstrzygnęło przetarg na działania PR
Przetarg na obsługę PR firmy Haribo Polska wygrała agencja Brand Support. Będzie prowadziła działania public relations wszystkich produktów należących do portfolio marek Haribo i Maoam. Agencja zorganizuje też XIII edycję ...
2013-06-10 Soft drinks
firmy:
Haribo
,
Brand Support
marki:
Haribo
,
Maoam
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› innowacje i nowości [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bakalland [3]
› Haribo [2]
› Delecta [1]
› Ferrero [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [3]
› kawa i herbata [2]
› inne produkty [2]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› Brand Support [6]
› Starcom [2]
› 38 PR & Content Communication [1]
› Flota filmowa [1]
› Mindshare [1]
› Opus B [1]
marki
› Anatol [2]
› Haribo [2]
› Bakalland [1]
› Delecta [1]
› Kinder [1]
› Maoam [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA