KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatnie 3 miesiące
24/7Communication
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu 2024 r. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
marki:
Eduscho
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
×
poprzedni
następny
24/7Communication rozbudowuje departament Food & Consumer Goods
7 nowych klientów w portfolio od początku roku, 17 konsultantek i konsultantów, nowe osoby na czele praktyk i awanse wieloletnich pracowników. Tak w skrócie można opisać jedną z ważniejszych ekspertyz branżowych ...
2024-09-24 Soft drinks
firmy:
24/7Communication
Raperzy promują nowe wafelki WW
Lotte Wedel wprowadza dwie nowe wersje wafelków WW – Kokos i Sakura. Launch nowości wspiera kampania digitalowa z udziałem dwójki raperów: Dziarmy i CatchUpa. WW Kokos zyskał tropikalny charakter, przywodząc na ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
24/7Communication
,
Digital Kingdom
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Raperzy promują nowe wafelki WW
×
poprzedni
następny
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca Cola Ever?” produkty mówią same za siebie. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema wyjątkowymi osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
×
Bambi w kampanii McDonald’s
Polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Od 10 września fani artystki w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!, dostępnej wyłącznie w aplikacji McDonald’s, będą mogli ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
McDonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Dentsu Aegis
,
Dobro
,
OMD Media Direction
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
działy
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [1]
› Lotte Wedel [1]
› McDonald's [1]
› Tchibo [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [5]
› DDB & Tribal [2]
› OMD Media Direction [2]
› Dentsu Aegis [1]
› Digital Kingdom [1]
› Dobro [1]
› Fortis [1]
› Golden Submarine [1]
› MediaCom [1]
› Zenith [1]
marki
› Coca-Cola [1]
› Eduscho [1]
› E.Wedel [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA