KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Carat
Mondelez Polska
Liczba wyszukanych artykułów: 26
Milka ruszyła z loterią konsumencką
W ramach trwającej kampanii "Milka. Sercem z Naszymi" marka z portfolio Mondelez przygotowała ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolny produkt marki Milka, a ...
2019-02-21 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
Hasselford
,
Mindshare
marki:
Milka
Milka ruszyła z loterią konsumencką
×
Konkurs konsumencki Milka w sieci Biedronka
Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania "Milka. Sercem z Naszymi". Nową aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki, w ...
2019-01-04 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Event Factory
,
Hasselford
,
Sarigato
marki:
Milka
Konkurs konsumencki Milka w sieci Biedronka
×
Świąteczne nowości od Milki
Z okazji nadchodzących Świąt, Milka przygotowała słodką ofertę produktów sezonowych. Obok znanych słodyczy takich jak kalendarz adwentowy Milka, Mikołaj Milka czy Bałwanek Milka, w portfolio marki znalazły się także nowości ...
2018-12-13 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Event Factory
,
Liquid Thread
,
Sarigato
marki:
Milka
Świąteczne nowości od Milki
×
poprzedni
następny
Milka rozpoczyna przedświąteczną akcję promocyjną
W tym roku pod hasłem "Odkryj magię oczekiwania na Święta" marka Milka zachęci Polaków do wielkiego odliczania. W galeriach handlowych dziewięciu polskich miast odbędą się wydarzenia promujące markę i produkty sezonowe ...
2018-11-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Event Factory
,
Liquid Thread
,
Sarigato
marki:
Milka
Lubisie DUO z dwoma nadzieniami
Lubisie DUO (Mondelez Polska) to ciastko, które zostało wypełnione aż dwoma nadzieniami. Do wyboru jest wariant o smaku orzechów laskowych i czekolady lub wanilii i truskawek. Produkt nie zawiera barwników oraz ...
2018-09-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Isobar
marki:
Lubisie
Lubisie DUO z dwoma nadzieniami
×
Milka ponownie zachęca do serdeczności
Marka Milka, która od lat inspiruje Polaków do okazywania czułych gestów, rusza z kolejną kampanią. We wrześniu, pod hasłem "Kieruj się delikatnością" będzie zachęcać do empatii i serdeczności na drodze oraz ...
2018-09-03 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Liquid Thread
,
Sarigato
marki:
Milka
Milka ponownie zachęca do serdeczności
×
Halls promuje nowe gumy do żucia
Mondelez International wystartował z kampanią reklamową nowych gum Halls. Produkt dostępny jest w czterech orzeźwiających wariantach smakowych. - Nowe gumy Halls przenoszą nas na zupełnie inny poziom odświeżenia - rześkiego ...
2018-03-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Ogilvy & Mather
marki:
Halls
Miękkie ciastka śniadaniowe belVita
Oferta marki belVita (Mondelez Polska) poszerzyła się o nowe ciastka w dwóch wersjach smakowych. BelVita Soft Bakes to pierwsza na rynku miękka forma produktowa w segmencie ciastek pożywnych. Produkt jest ...
2018-03-12 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Isobar
marki:
belVita
Miękkie ciastka śniadaniowe belVita
×
poprzedni
następny
Milka startuje z kampanią świąteczną
13 listopada ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem "Odkryj magię oczekiwania na święta". W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas. Konsumentów zaskoczy szereg aktywacji, m.in ...
2017-11-16 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Event Factory
,
Liquid Thread
,
VML
marki:
Milka
Milka startuje z kampanią świąteczną
×
poprzedni
następny
Milka podkreśla delikatność produktów
Milka podkreśla delikatność produktów Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem "Milka mnoży delikatność" wspierająca czekoladę Milka z portfolio Mondelez. Działania będą prowadzone w Polsce, Czechach i na Słowacji - informują Wirtualne Media ...
2017-09-13 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Liquid Thread
marki:
Milka
Start świątecznej kampanii Milka
W połowie listopada startuje świąteczna kampania Milka. Marka pragnie w tym roku zatrzymać konsumentów w bożonarodzeniowym pośpiechu i przypomnieć im, że wystarczy podzielić się delikatnością z najbliższymi, aby odkryć prawdziwą magię ...
2016-11-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Event Factory
,
VML
marki:
Milka
Start świątecznej kampanii Milka
×
Vlogerzy podejmują wyzwanie Oreo
Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe prowadzone są w internecie z udziałem popularnych vlogerów. W akcję włączyli się jak dotąd Abstrachuje i duet Szparagi ...
2016-05-18 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Isobar
marki:
Oreo
Kampania z okazji 115-lecia Milki
Pierwsza tabliczka czekolady Milka została wyprodukowana w 1901 r. w Niemczech. Na 115. rocznicę tego wydarzenia przygotowano kampanię "Delikatność w sercu". Marka zachęca w niej do odkrycia na nowo klasycznej ...
2016-05-04 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Liquid Thread
marki:
Milka
Czesław Mozil promuje Prince Polo
Ruszyła kampania wizerunkowa "Prince Polo Autentyk". Marka wafelków zachęca w niej, aby mimo zmieniającego się świata i stylu życia, pozostać sobą. Do współpracy zaproszono muzyka Czesława Mozila. Osią kampanii jest ...
2016-03-29 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Brain
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Liquid Thread
marki:
Prince Polo
Świąteczna kampania Milki
Ruszyła świąteczna kampania marki Milka. Opiera się na dwóch filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze Szlachetną Paczką oraz konkursie konsumenckim, dzięki któremu najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na ...
2015-11-23 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
SMG Next
marki:
Milka
Świąteczna kampania Milki
×
Wampir w jesiennej kampanii marki Oreo
Rozpoczęła się jesienna kampania ciastek Oreo (Mondelez Polska). Motywem przewodnim są animowane spoty telewizyjne i internetowe utrzymane w bajkowej konwencji. Pokazują one, co może się stać, jeżeli poczęstujemy ciastkiem np. wampira ...
2015-09-04 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
The Martin Agency
marki:
Oreo
Kampania wizerunkowa marki Prince Polo
W połowie czerwca rozpoczęła się kampania wizerunkowa pod hasłem „Sam wiesz, co dobre” marki Prince Polo (Mondelez Polska). Reklama ma inspirować Polaków do dokonywania wyborów w zgodzie z samym sobą ...
2015-06-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
Prince Polo
Ostatnia kostka czekolady w kampanii Milka
Z początkiem maja marka Milka rozpoczęła kampanię promocyjną. Na konsumentów, którzy chcieliby podzielić się z bliską osobą ulubioną czekoladą i podkreślić łączącą ich relację, w sklepach będzie czekać prawie 2,5 mln ...
2015-05-12 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
Milka
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
Alpen Gold (Mondelez Polska) rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Kampania ma formę konkursu dla konsumentek ...
2015-04-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Alpen Gold
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
×
Kampania promocyjna ciastek belVita
W telewizji, internecie i sklepach startuje kampania reklamowa ciastek śniadaniowych belVita (Mondelez Polska). Akcja realizowana jest pod hasłem „Dla mistrzów poranka”. W spocie bohater w zabawny sposób relacjonuje małe, zwyczajne ...
2015-02-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
belVita
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [26]
działy
› promocje i PR [25]
› innowacje i nowości [4]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [23]
› kawa i herbata [3]
firmy marketingowe
› Big Picture [12]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [8]
› Event Factory [7]
› IQ Marketing [7]
› Liquid Thread [7]
› VML [5]
› Isobar [4]
› Next [4]
› Sarigato [4]
› Hasselford [2]
› Brain [1]
› Carla Zuri [1]
› Crispin Porter + Bogusky [1]
› Mindshare [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Opus B [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› SMG Next [1]
› The Martin Agency [1]
marki
› Milka [13]
› Jacobs [3]
› Prince Polo [3]
› belVita [2]
› Oreo [2]
› Alpen Gold [1]
› Halls [1]
› Lubisie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA