KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Gong
Colian
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Warszawski mural promuje „Familijne Wieczory Filmowe”
Prace nad wyjątkowym muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która rusza z czwartą już odsłoną aktywacji konsumenckiej. 14 lutego przy Moście Poniatowskiego ...
2024-02-29 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
marki:
Wafle Familijne
Warszawski mural promuje „Familijne Wieczory Filmowe”
×
poprzedni
następny
Zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem "Familijne Wieczory Filmowe". Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na ...
2021-01-19 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Wafle Familijne
Zimowa kampania Wafli Familijnych
×
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki". 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
×
poprzedni
następny
Platforma komunikacyjna marki Grześki
Marka Grześki w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki" potrwa do 20 grudnia w telewizji i internecie. - Nowa platforma ...
2020-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
×
Akcja konsumencka marki Grześki
Z myślą o dzieciach wracających do szkoły marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. Grześki wracają do szkoły. Początek roku szkolnego umilą im chrupiące wafelki i grześkowe plecaki, które można wygrać w ...
2017-07-25 Food & drinks
firmy:
Colian
,
3M Projekt
,
Gong
,
Kolterman Media Communications
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Akcja konsumencka marki Grześki
×
Nowa kampania reklamowa marki Grześki
1 maja rusza kampania reklamowa, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem "Lekkości im nie odmówisz", komunikacja będzie realizowana równolegle w ...
2017-04-27 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Just
,
Kolterman Media Communications
,
Opus Film
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Nowa kampania reklamowa marki Grześki
×
Kampania wafelków impulsowych marki Grześki
8 września rusza kolejna kampania reklamowa promująca wafelki impulsowe marki Grześki. Działania prowadzone w telewizji i Internecie potrwają do końca października. Kampania reklamowa będzie promować najpopularniejszy wariant smakowy z oferty ...
2016-09-07 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Just
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Kampania wafelków impulsowych marki Grześki
×
Marka Familijne promuje loterię konsumencką
1 lipca marka Familijne (Colian) rozpoczęła loterię konsumencką "Weekendowe nagradzanie", w której do wygrania będą 234 nagrody. Akcja jest promowana m.in. w telewizji i radiu. Na miłośników wafli i ciastek ...
2016-07-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Mediabrands Studios
,
Ogilvy & Mather
,
Soho Square
,
Universal McCann
marki:
Familijne
Marka Familijne promuje loterię konsumencką
×
Wafle Familijne 2GO w kampanii reklamowej
Dzisiaj wystartowała kolejna kampania reklamowa marki Familijne (Colian), promująca innowacyjne, indywidualnie pakowane wafelki Familijne 2GO. Działania promocyjne potrwają do końca czerwca. Marka w najnowszej kampanii promuje indywidualnie pakowane wafelki Familijne ...
2016-05-20 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Mediabrands Studios
,
RedWorks
,
Soho Square
,
Universal McCann
marki:
Familijne
Wafle Familijne 2GO w kampanii reklamowej
×
Gong wybrany do obsługi marki Grześki i Jutrzenka
Grupa Colian nawiązała współpracę z agencją Gong, która będzie pracować dla marek Grześki oraz Jutrzenka Petit Beurre. Obsługa marki wafelków Grześki będzie obejmować w najbliższych miesiącach komunikację w internecie, w ...
2016-03-11 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
marki:
Jutrzenka
,
Grześki
Grześki promują się przez nową loterię
We wtorek 1 marca startuje kolejna loteria promocyjna marki Grześki, której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa. Grześki startują z kolejną odsłoną aktywności opartych na haśle "Dziecku odmówisz?". 1 marca rusza ...
2016-02-29 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Just
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Grześki promują się przez nową loterię
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [11]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [11]
firmy marketingowe
› Universal McCann [6]
› Kolterman Media Communications [5]
› Initiative [3]
› Just [3]
› Lemon [2]
› Mediabrands Studios [2]
› MullenLowe [2]
› Soho Square [2]
› 3M Projekt [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Opus Film [1]
› RedWorks [1]
marki
› Grześki [7]
› Familijne [2]
› Wafle Familijne [2]
› Jutrzenka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA