KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
180heartbeats + Jung v. Matt
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 18
Pudliszki promują Ketchup Zero
Wystartowała kampania promująca Ketchup Zero – łagodny ketchup zawierający jedynie naturalnie występujące w pomidorach cukry. Kampania obejmuje emisje spotów wideo (15 sekund i 6 sekund), opartych na krótkich, specjalnie stworzonych do ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Carat
,
Film Produkcja
,
Locomotive
marki:
Pudliszki
Smaczne i kropka. Rusza kampania Pudliszek
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjna marki Pudliszki prowadzona pod hasłem „Pudliszki. Smaczne i kropka”. Kampania ma pokazywać, co naprawdę liczy się w codziennym gotowaniu i odczarowywać współczesne, stereotypowe myślenie o jedzeniu ...
2023-10-11 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Carat
,
Film Produkcja
,
One Eleven
marki:
Pudliszki
Smaczne i kropka. Rusza kampania Pudliszek
×
Żabka rozwija grę Żabu
Pod koniec marca sieć sklepów Żabka zakończyła testy gry Żabu i udostępniła ją użytkownikom aplikacji mobilnej Żappka. W ciągu trzech miesięcy hodowli i opieki nad własnym Żabu podjęło się ponad milion ...
2023-07-28 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Cukier
Żabka rusza z testem własnej gry
Żabu - wirtualna żaba - przebywa w aplikacji Żappka, czekając na użytkowników, którzy będą chcieli się nim zaopiekować. Aby to uczynić, należy w dniach 12-19 grudnia zarejestrować się na stronie: zabu.zabka.pl ...
2022-12-14 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Cukier
Nowa kampania promocyjna marki Foodini
W najnowszej i pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni Żabka przypomina o walorach swoich produktów. - Foodini jest w 100% roślinne, nie zawiera cukru, a technologia HPP zapewnia ...
2022-07-13 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Foodini
Nowa kampania promocyjna marki Foodini
×
Nowa interpretacja przeboju Skaldów na 85-lecie Tymbarku
Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni połączyli siły, tworząc własne reinterpretacje największego przeboju Skaldów - "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał". Z okazji 85-lecia Tymbarku każdy z artystów ...
2021-08-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
BrainBox
,
East Eventz
,
Hope
,
Moon Films
,
Panowie Programiści
,
Starcom
marki:
Tymbark
Nowa agencja zajmie się social mediami Tymbarku
Od 18 listopada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT współpracuje z firmą Tymbark. Do jej zadań należy obsługa mediów społecznościowych - komunikacja marki na Facebooku i Instagramie. Klienta pozyskano w ...
2019-12-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Tymbark
Kampania marki Absolut w kluczowych portach lotniczych
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt rozpoczęła współpracę z Pernod Ricard Global Travel Retail w Londynie. Agencja realizuje międzynarodową kampanię marki Absolut w kluczowych portach lotniczych na świecie. Promuje w ...
2019-01-11 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Absolut
Kampania marki Absolut w kluczowych portach lotniczych
×
Ben & Jerry’s przywróci tęczę na plac Zbawiciela
8 czerwca marka lodów Ben & Jerry's (Unilever) razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości odtworzy tęczę na placu Zbawiciela w Warszawie. Tym razem konstrukcja ma być nie ...
2018-06-09 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Ben & Jerry's
Marka Ben & Jerry's będzie świętować urodziny
Koncern Unilever Polska zdecydował się ponownie powierzyć obsługę marki lodów Ben & Jerry's agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Oznacza to kontynuację współpracy - w 2017 roku, agencja serią działań ...
2018-02-27 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Ben & Jerry's
Kampania wprowadzająca markę Ben & Jerry’s
Ahencja 180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała kampanię wprowadzającą lody Ben & Jerry's (Unilever) na polski rynek. Agencja odpowiada za strategię, kreację, działania w mediach społecznościowych oraz planowanie i realizację eventów ...
2017-04-10 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Ben & Jerry's
Big Milk z ogromną skocznią wodną
W lipcu na gdańskiej plaży Brzeźno odbył się event z największą skocznią wodną w Polsce, zorganizowany dla Big Milk przez agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT. Podczas eventu Big Milk ...
2016-08-03 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Big Milk
Big Milk z ogromną skocznią wodną
×
poprzedni
następny
Big Milk rozpoczyna kampanię wakacyjną
"#Joyo" - to hasło wakacyjnej kampanii marki Big Milk. Promowana jest w niej loteria patyczkowa, w ramach której można wygrać lody. Jak tłumaczy marka, joyo to niekontrolowany, szalony wybuch radości ...
2016-05-13 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Big Milk
Akcja społecznościowa marki Big Milk
Kampania lodów marki Big Milk #głowadogóry została podzielona na dwa etapy: konkurs miast i event. W pierwszej części działań mieszkańcy głosowali na miasto, w którym miała odbyć się impreza, poprzez wrzucenie ...
2015-07-30 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Big Milk
Unilever promuje Ramę Aero
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek margarynę Rama Aero (Unilever Polska). Kampania nowego wariantu Ramy przekonuje, że jest to puszysta, delikatna margaryna o maślanym smaku i konsystencji musu. Akcja, tak ...
2013-10-22 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Charyzma
marki:
Rama
Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT dla marki Wyborowa
Party in da house - pod taką nazwą rusza nowa kampania Wyborowej. Działania są prowadzone na Facebooku. Zwiększenie sprzedaży Wyborowej to główny cel kampanii. Marka chce też poszerzyć znajomość linii ...
2013-08-14 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Wyborowa
Knorr w rękach 180heartbeats + Jung v. Matt
Agencja będzie odpowiadać za komunikację digitalową produktu Knorr bulionetki w 2013 roku. Obsługa digitalowa obejmuje działania, których celem jest wypromowanie alternatywnego sposobu wykorzystywania kostek bulionowych jako marynat do mięs na grilla ...
2013-07-04 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Knorr
Hellmann's otworzył profil w Pinterest
Powstał profil marki majonezów i ketchupów Hellmann's w serwisie Pinterest. Umieszczane tam będą materiały zdjęciowe, które można znaleźć na stronie z przepisami na przekąski, jak również nowe, jeszcze niepublikowane kompozycje ...
2012-08-22 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
180heartbeats + Jung v. Matt
marki:
Hellmann's
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [18]
działy
› handel [3]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Unilever [9]
› Żabka [3]
› Grupa Maspex [2]
› Kraft Heinz [2]
› Pernod Ricard [2]
› Tymbark [2]
kategorie rynkowe
› mleko [6]
› słodycze i przekąski [5]
› inne produkty [4]
› napoje bezalkoholowe [3]
› owoce i warzywa [3]
› alkohol [2]
firmy marketingowe
› Carat [2]
› Cukier [2]
› Film Produkcja [2]
› BrainBox [1]
› Charyzma [1]
› East Eventz [1]
› Hope [1]
› Locomotive [1]
› Moon Films [1]
› One Eleven [1]
› Panowie Programiści [1]
› Starcom [1]
marki
› Ben & Jerry's [3]
› Big Milk [3]
› Pudliszki [2]
› Tymbark [2]
› Absolut [1]
› Foodini [1]
› Hellmann's [1]
› Knorr [1]
› Rama [1]
› Wyborowa [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA