KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Tailor Made PR
GPD
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Ruszyła zimowa kampania marki Lech Premium
Kompania Piwowarska promuje markę Lech Premium w zimowej kampanii, na potrzeby której powstał spot i limitowana edycja puszek. - Zgodnie z zimową tradycją już od listopada na sklepowych półkach czekają ...
2019-01-07 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut The Mustard
,
Dynamo Film
,
GPD
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Ruszyła zimowa kampania marki Lech Premium
×
Kampania Lech Free
Młodzi Polacy coraz częściej chcą być fit: zmieniają dietę, sprawdzają skład kupowanych produktów, trenują. Jednak wciąż pokutują pewne stereotypy, jak np. ten, że osoby aktywne powinny zrezygnować z piwa. Lech Free ...
2018-08-29 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut The Mustard
,
GPD
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Kampania Lech Free
×
Piwo Kozel w nowej odsłonie
12 marca swoją premierę miał najnowszy spot, będący jednym z elementów tegorocznej kampanii marki Kozel pod hasłem "Ulubione piwo Czechów". Kozel jest numerem jeden w Czechach, najczęściej wybieranym piwem na tamtejszym ...
2018-03-16 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Advalue
,
GPD
,
McCann
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Kozel
Piwo Kozel w nowej odsłonie
×
Nowy smak radlera Lech Ice
Oferta marki radlerów Lech Ice została wzbogacona w tym sezonie o Bloody Orange - miks piwa i lemoniady o orzeźwiającym smaku pomarańczy. Wszystkie warianty Lecha Ice dostępne są teraz w opakowaniach ...
2017-03-27 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
GPD
,
Mango Design
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Nowy smak radlera Lech Ice
×
poprzedni
następny
Lech Lite debiutuje w sklepach
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek piwo Lech Lite - lekki lager o niskiej zawartości alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Dynamo Film
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Lech Lite debiutuje w sklepach
×
poprzedni
następny
Kampania marki Lech dla fanów muzyki
28 grudnia, tuż przed rozpoczęciem nowego roku i karnawału, wystartowała akcja skierowana do fanów muzyki. W promocji konsumenckiej "Weź Łyk Muzyki" na uczestników, czeka limitowana edycja puszek Lecha oraz darmowe utwory ...
2016-12-28 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Kampania marki Lech dla fanów muzyki
×
poprzedni
następny
Wakacyjna kampania marki Lech
6 czerwca wystartowała akcja skierowana zarówno do fanów muzyki jak i piłki nożnej. "GRASZ CZY GRASZ" to konkurs, w ramach którego na uczestników czekają atrakcyjne nagrody oraz możliwość połączenia dwóch pasji ...
2016-06-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Wakacyjna kampania marki Lech
×
Kompania Piwowarska promuje Lecha Free i Ice Mojito
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii z Leszkiem Chmielewskim, który prezentuje kolejne dwa warianty z rodziny Lecha: Free oraz nowość - Ice Mojito. Do tej pory działania w ramach kampanii dotyczyły marki ...
2016-05-19 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
GPD
,
OTO Film
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Wakacyjna kampania outdoorowa marki Grolsch
Od lipca można zobaczyć drugą odsłonę kampanii outdoorowej Za Grolsch Kultury. Plakaty prezentują znane dzieła malarskie, uzupełnione o humorystyczne slogany. Promują festiwale i crowdfoundingowy portal wspieramkulture.pl. Główną ideą działań Grolscha ...
2015-07-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Tailor Made PR
marki:
Grolsch
Wakacyjna kampania outdoorowa marki Grolsch
×
Grolsch świętuje 400. rocznicę powstania
W tym roku przypada 400. rocznica powstania marki Grolsch. Z tej okazji 1 kwietnia rusza ogólnopolska kampania outdoorowa, wykorzystująca znane obrazy opatrzone współczesnym komentarzem. Najnowsza kampania to kreatywna zabawa sztuką ...
2015-04-01 Food & drinks
firmy:
SABMiller
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Tailor Made PR
marki:
Grolsch
Grolsch świętuje 400. rocznicę powstania
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [10]
działy
› promocje i PR [10]
› innowacje i nowości [3]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [9]
› SABMiller [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [10]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› GPD [10]
› Lubię To [5]
› Zenith [5]
› CzteryCzwarte Brand Design [3]
› Cut The Mustard [2]
› Dynamo Film [2]
› MEC [2]
› Advalue [1]
› Mango Design [1]
› McCann [1]
› OTO Film [1]
marki
› Lech [7]
› Grolsch [2]
› Kozel [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA