KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
G3
Hope
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Najnowsza kampania Desperadosa z udziałem Reto
Bohaterem tegorocznej kampanii marki piwa Desperados jest raper Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Desperados startuje z orzeźwiającą kampanią
W ramach kampanii „Bierz, co chcesz” marka Desperados promuje piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%. Dodatkowo wciąż trwa największa w historii loteria Desperadosa. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy wciąż poszukują nowych ...
2023-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Boomerang
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados startuje z orzeźwiającą kampanią
×
Startuje kampania Desperadosa z udziałem Tymka
Desperados wystartował z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii marki loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje jeden z ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Heineken Silver rozpoczyna letnią loterię
Marka Heineken, która w ubiegłym roku wprowadziła na rynek Heineken Silver - piwną innowację stworzoną z myślą o młodych dorosłych, startuje z kolejną aktywacją skierowaną głównie do Gen Z. Heineken ...
2023-04-04 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
G3
,
Hope
,
Plej
,
Starcom
marki:
Heineken
Heineken Silver rozpoczyna letnią loterię
×
Loteria promocyjna na Planecie Warka
Wystartowała loteria promocyjna marki Warki, w której codziennie do wygrania są wyjątkowe wyjazdy do Kataru z pakietem atrakcji oraz miliony piw. W tym roku po raz pierwszy promocyjnych kodów można szukać ...
2022-04-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Loteria promocyjna na Planecie Warka
×
Warka startuje z loterią gamingową
W pierwszej połowie roku marka piwa wkroczyła do świata gamingu, powołując platformę Warka Planet of Gamers oraz tworząc turniej Planet of Gamers Cup. Po udanych rozgrywkach, w których zmierzyło się ośmiu ...
2021-11-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Warka startuje z loterią gamingową
×
Rusza loteria marki Tatra
Marka Tatra (Grupa Żywiec) wystartowała z loterią promocyjną pod hasłem "Tatra co sekundę, 4pak co minutę". Akcję wspiera od 1 lutego kampania TV z nowym spotem reklamowym oraz działania w internecie ...
2019-02-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii marka Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5,7 mln zł. Loteria "Ustaw sobie Ż" startuje 19 ...
2018-04-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
×
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
15 stycznia 2018 r. marka Tatra wystartowała z kampanią telewizyjną wspierającą kolejną edycję loterii promocyjnej. Promocja pod hasłem "Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę" wspierana będzie również działaniami w Internecie ...
2018-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [10]
działy
› promocje i PR [10]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [9]
› Heineken [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [10]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Starcom [10]
› 2012 [4]
› Artegence [3]
› Global Shopper Marketing [3]
› Dentsu Aegis [2]
› Global [2]
› Golden Submarine [2]
› Heart & Brain [2]
› MH Art [2]
› Boomerang [1]
› Cream [1]
› Just [1]
› Plej [1]
› Twin [1]
› VML [1]
marki
› Desperados [3]
› Warka [3]
› Tatra [2]
› Heineken [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA