KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
2012
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 80
Nowa platforma komunikacyjna Intermarché
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii odzwierciedla wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
2012
,
MediaCom
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Highnoon.pl
,
Televisor
marki:
Łowicz
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
×
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy powstała z myślą o młodych dorosłych. To także do nich skierowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła ...
2024-08-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
×
poprzedni
następny
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
Rusza kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso, to pożywna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu. Przekąska do jedzenia i gryzienia, dostępna jest w 3 smakach w saszetkach 100 ...
2024-08-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Piloci Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
×
Rusza kampania marki Big Milk z influencerami
Letnia kampania lodów Big Milk pod hasłem „Przyjemnie się składa” odwołuje się do nostalgii. Marka chce przypomnieć, że lody Big Milk smakują jak w dziecięcych wspomnieniach. W ramach współpracy marki z ...
2024-07-04 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
2012
,
Lettly
marki:
Big Milk
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
Ruszyła świąteczna kampania marki E.Wedel
Marka E.Wedel wystartowała z bożonarodzeniową kampanią pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Stworzony w ramach niej spot opowiada o radości z bycia razem i prezentuje znane produkty z portfolio. Podstawą spotu jest ...
2023-11-20 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
2012
,
Walk PR
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Ruszyła świąteczna kampania marki E.Wedel
×
Pouch do jedzenia od marki Lubella
Lubella di Riso to nowość od Lubelli, czyli pierwszy pouch do jedzenia, łączący owoce z całymi ziarnami ryżu. Rusza kampania prezentująca nowość – Lubella di Riso. Pożywna kompozycja owoców z ziarnami ...
2023-08-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Starcom
marki:
Lubella
Pouch do jedzenia od marki Lubella
×
Żywiec promuje swoje lekkie warianty
W spotach emitowanych od 1 maja Żywiec promuje tegoroczne nowości – piwa z rodziny Lekkiego Żywca. Marka w najnowszej komunikacji prezentuje bezalkoholowe piwa smakowe: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec ...
2023-05-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
marki:
Żywiec
Warka uruchomiła Gamingowe Czwartki
Marka piwna Warka, która na stałe weszła do świata gamingu, nie ustaje w tworzeniu aktywności dla tej społeczności. Po trzeciej edycji turnieju Warka Planet of Gamers Cup, nadszedł czas na Gamingowe ...
2023-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Wedel wprowadza nową platformę kreatywną
Pod koniec kwietnia marka E.Wedel wystartowała z nową kampanią czekolad mlecznych. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – Wedel. Z przyjemnością! - ...
2023-04-26 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
2012
,
CPC Brand Consultants
,
Golden Submarine
,
Studio Głośno
,
Televisor
,
Walk PR
,
Watchout
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Wedel wprowadza nową platformę kreatywną
×
Krzysztof Ibisz na Planecie Warka
Krzysztof Ibisz dołączył do ekipy Planety Warka. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy. W sprzedaży są: ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
Marka Żywiec zaprasza do cieszenia się życiem, wychodzenia do ludzi i wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych ...
2023-03-31 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Heaven
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
×
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
Rok 2023 ma być prawdziwym krokiem milowym dla marki Żywiec. Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian i innowacji, a ich zwiastunem jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań piwa. Zmiana opakowań produktów ...
2023-03-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
×
poprzedni
następny
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Lotte Wedel rozstrzygnął przetarg reklamowy
Agencja 2012 wygrała przetarg firmy Lotte Wedel na opracowanie nowej platformy komunikacyjnej dla marki E.Wedel - podaje portal Wirtualne Media. Działania agencji obejmą przygotowanie zarówno strategii komunikacji, jak i jej ...
2023-02-06 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
2012
marki:
E.Wedel
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Żywiec startuje z zimową kampanią
Marka Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie zabrakło w zimowej komunikacji marki. Na ...
2022-11-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [9]
działy
› promocje i PR [79]
› innowacje i nowości [11]
› badania [1]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [56]
› Grupa Maspex [9]
› FoodCare [3]
› Lotte Wedel [3]
› CEDC [2]
› Lubella [2]
› Unilever [2]
› Animex [1]
› Biedronka [1]
› Coca-Cola [1]
› Heineken [1]
› Hortex [1]
› Intermarche [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [58]
› napoje bezalkoholowe [13]
› owoce i warzywa [8]
› słodycze i przekąski [8]
› inne produkty [4]
› mleko [2]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Starcom [62]
› Hope [42]
› Opus Film [18]
› Feeders [13]
› Roots [11]
› VMLY&R [10]
› Global Shopper Marketing [9]
› VML [9]
› Televisor [8]
› Just [7]
› Twin [7]
› G3 [6]
› Studio Głośno [5]
› The Digitals [5]
› Artegence [4]
› Live [4]
› Gameset [3]
› Graffiti [3]
› Riodepost [3]
› SMG MediaVest [3]
› Watchout [3]
› CPC Brand Consultants [2]
› Cream [2]
› Dentsu Aegis [2]
› Golden Submarine [2]
› MediaCom [2]
› Sputnik Studio [2]
› Touch Ideas [2]
› Walk PR [2]
› Zenith [2]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Fabryka Marketingu [1]
› Film Produkcja [1]
› Global [1]
› Havas Media [1]
› Heaven [1]
› Highnoon.pl [1]
› Koda Bots [1]
› Lettly [1]
› Liquid Thread [1]
› OMD Media Direction [1]
› OTO Film [1]
› Papaya Films [1]
› Piloci Studio [1]
› Publicis [1]
› Syzygy [1]
› TalentMedia [1]
marki
› Żywiec [32]
› Warka [21]
› E.Wedel [3]
› Kotlin [3]
› Łowicz [3]
› Lubella [3]
› Big Milk [2]
› Frugo [2]
› Heineken [2]
› Żubrówka [2]
› Black [1]
› Dziki Sad [1]
› Hortex [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Tatra [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA