KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
24/7Communication
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
Marka Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zacznie się dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne ...
2024-07-19 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
,
24/7Communication
,
Freundschaft
,
MediaHub
marki:
Dolina Dobra
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
×
Parówki Doliny Dobra ponownie w telewizji
Wraz z początkiem tygodnia wystartowała kolejna odsłona kampanii Parówek Dobrych, które pojawiają się w zabawnych scenkach. Wczasy pod palmami z Parówkami Dobrymi lub romantyczny wieczór we dwoje przy świecach i Parówkach ...
2022-10-12 Food & drinks
firmy:
Dolina Dobra
,
24/7Communication
,
BBDO
,
CzteryCzwarte
,
MediaHub
marki:
Dolina Dobra
Pierwszy polski artysta z własnym zestawem McDonald’s
Mata to pierwszy polski artysta, który został zaproszony przez McDonald's do stworzenia autorskiego zestawu. Już od 18 października goście restauracji mogą zamówić zestaw sygnowany pseudonimem artysty, a w nim Potrójny Cheeseburger ...
2021-10-18 Soft drinks
firmy:
McDonald’s
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
,
Riodepost
Pierwszy polski artysta z własnym zestawem McDonald’s
×
poprzedni
następny
Jakub Kuroń w kampanii promującej makrelę
W ostatnim kwartale 2021 r. w mediach, internecie oraz w przestrzeni miejskiej pojawi się nietypowa kampania. "Makrela superdobra" to projekt mający na celu promowanie spożywania makreli, która w Polsce wciąż znana ...
2021-10-04 Food & drinks
firmy:
24/7Communication
,
247Studio
,
Media People
24/7Communication dla Mowi
Z połową lutego właściciel marki MOWI - Mowi Poland (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. W ramach współpracy agencja zajmie się ...
2019-03-21 Food & drinks
firmy:
Mowi
,
24/7Communication
marki:
Mowi
Graal współpracuje z 24/7 Communication
24/7 Communication rozpoczyna współpracę z producentem i dystrybutorem konserw rybnych i mięsnych - firmą Graal. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej. Umowa obejmuje obsługę biura prasowego ...
2015-07-31 Food & drinks
firmy:
Graal
,
24/7Communication
24/7 Communication wypromuje brytyjską kuchnię
Agencja 24/7 Communication będzie odpowiadać za prowadzenie działań PR oraz social media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów tej kuchni, w trwającej w Europie kampanii "Jedzenie jest ...
2014-03-06 Soft drinks
firmy:
24/7Communication
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [6]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Dolina Dobra [1]
› Goodvalley [1]
› Graal [1]
› McDonald’s [1]
› Mowi [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [1]
› mleko [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [7]
› MediaHub [2]
› 247Studio [1]
› BBDO [1]
› CzteryCzwarte [1]
› DDB & Tribal [1]
› Freundschaft [1]
› Media People [1]
› OMD Media Direction [1]
› Papaya Films [1]
› Riodepost [1]
marki
› Dolina Dobra [2]
› Mowi [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA