KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Wilk Studio
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Żywiec Zdrój z nową limitowaną edycją puszek
Już wkrótce w sklepach pojawią się puszki Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta z wizerunkami influencerów. Nowy design powstał we współpracy z youtuberem Jakubem Pateckim, znanym jako Patec Wariatec oraz niezwykle popularną ...
2024-06-05 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
Wilk Studio
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój z nową limitowaną edycją puszek
×
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
Tatra, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży. Marka ...
2020-09-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Tatra
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
×
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
Piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Opakowanie ma unikalny kształt i charakterystyczny ...
2020-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
×
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii "Odkrywaj Warszawę dzielnicami". Kiedy ...
2019-04-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin.digital collectitve
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
×
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rusza z nową kampanią
×
poprzedni
następny
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
21 stycznia wystartowała akcja marki Leżajsk "Wszyscy Murem za Asseco Resovią". Do sklepów w woj. podkarpackim trafiła limitowana seria puszek piwa Leżajsk Pełne z wizerunkami siatkarzy Asseco Resovii - sportowej wizytówki ...
2019-01-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
×
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Kampania nowych ciastek Hit
Na rynku pojawiła się nowa, limitowana edycja ciastek marki Hit (Bahlsen). Jej wprowadzenie wspiera kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej - informują Wirtualne Media. Tegoroczne sezonowe warianty ciastek to: Hit o ...
2018-06-04 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Wilk Studio
marki:
Hit
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
Rusza kampania wizerunkowa piwa Łomża
Rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Łomża z portfolio Van Pur. Działania komunikacyjne koncentrują się głównie w internecie. Koncept kreatywny "Swoją drogą" opowiada o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych ...
2017-08-09 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Deloitte
,
MediaCom
,
Riverwood
,
THIS
,
Wilk Studio
marki:
Łomża
Rusza kampania odświeżonej marki EB
Marka EB (Grupa Żywiec) zaprezentowała reklamy zgodne z nową platformą komunikacyjną. Kreacje odwołują się do idei "Tymczasem" - okresu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Bohaterami kampanii są młodzi ludzie stojący na ...
2017-06-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
BNA
,
Good Looking Studio
,
Live
,
Papaya Films
,
Starcom
,
VML
,
Wilk Studio
marki:
EB
Rusza kampania odświeżonej marki EB
×
poprzedni
następny
Marka Specjal wykorzystuje podania w kampanii
Marka piwa Specjal rozpoczęła kampanię "Legenda Północy". Sięga w niej do historii i przypomina niemal 30 lokalnych podań. Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 r. To marka piwa pochodząca z ...
2017-04-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Marka Specjal wykorzystuje podania w kampanii
×
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania wyjątkowych miejsc. - Każda z dzielnic ma swój ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Good Looking Studio
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
×
poprzedni
następny
Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów
Po raz pierwszy w historii marki Królewskie konsumenci zadecydowali o wyglądzie limitowanej edycji puszki. Marka, która od ponad 10 lat jest sponsorem piłkarskiej drużyny Legii Warszawa, po raz kolejny włączyła się ...
2016-10-27 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Roots
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów
×
Marka Leżajsk podkreśla, że warto zwolnić
W najnowszej kampanii reklamowej regionalna marka piwa, wywodząca się z Podkarpacia, odwołuje się do spokojnej natury i zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. W kampanii "Wolno wolno" marka podkreśla, że wolno i ...
2016-08-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Focus Media Group
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rusza letnia akcja marki EB
Rusza HEL SPOT, miejsce nad Bałtykiem do którego sponsor - marka EB (Grupa Żywiec) zaprasza wszystkich spragnionych dobrej zabawy, muzyki i relaksu w wakacyjnej atmosferze. HEL SPOT to także nowa platforma ...
2016-07-11 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Live
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
EB
Rusza letnia akcja marki EB
×
Kompania Piwowarska promuje radler od Tyskiego
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowego wariantu Tyskiego. Radler łączący piwo ze smakiem cytryn promowany jest m.in. w telewizji. Działania rozpoczęły się 24 kwietnia w telewizji oraz na outdoorze. Poprzedzała je kampania ...
2015-04-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
MEC
,
Q&A Communications
,
Wilk Studio
,
Y&R
marki:
Tyskie
Kompania Piwowarska promuje radler od Tyskiego
×
Piwo Królewskie odświeża opakowania
Piwo marki Królewskie (Grupa Żywiec), zarówno w puszkach jak i butelkach zyskało odświeżoną szatę graficzną, silniej eksponującą warszawski charakter marki. Na odświeżonych opakowaniach piwa Królewskie znajduje się bardziej dynamiczna i ...
2013-07-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Men at Work
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie odświeża opakowania
×
poprzedni
następny
Podsumowanie kampanii "5. Stadion"
"5. Stadion" kampania marki Tyskie oraz Kompanii Piwowarskiej wykorzystywała koncept wspólnego stworzenia największego na świecie stadionu. Akcja zakładała obecność we wszystkich kanałach komunikacyjnych: ATL, BTL, ambient oraz PR. Prowadzone działania ...
2012-10-03 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
DDB & Tribal
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
,
Tequila
,
Wilk Studio
marki:
Tyskie
Wirtualna fala kibiców marki Tyskie
Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska), w ramach działań związanych z kampanią "5. Stadion", zachęca odbiorców reklamy do przyłączenia się do wirtualnej fali kibiców. Zadaniem kibiców jest nagranie filmu z toastem, spełnianym ...
2012-06-15 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
DDB & Tribal
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
,
Tequila
,
Wilk Studio
marki:
Tyskie
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [24]
działy
› innowacje i nowości [13]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [14]
› Kompania Piwowarska [7]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Van Pur [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [22]
› napoje bezalkoholowe [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Wilk Studio [24]
› Starcom [17]
› Roots [11]
› Just [8]
› DDB & Tribal [6]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [6]
› Tequila [6]
› Golden Submarine [4]
› Twin [4]
› Good Looking Studio [2]
› Live [2]
› Opus Film [2]
› BNA [1]
› Deloitte [1]
› Focus Media Group [1]
› Global Shopper Marketing [1]
› Gong [1]
› Heart & Brain [1]
› MEC [1]
› MediaCom [1]
› Men at Work [1]
› Papaya Films [1]
› Point of View [1]
› Q&A Communications [1]
› Riverwood [1]
› THIS [1]
› Twin.digital collectitve [1]
› VML [1]
› VMLY&R [1]
› Y&R [1]
marki
› Królewskie [6]
› Tyskie [5]
› Leżajsk [3]
› EB [2]
› Specjal [2]
› Hit [1]
› Łomża [1]
› Tatra [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA