KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Barilla
OMD Media Direction
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Agnieszka Radwańska w kolejnej kampanii Wasa
"Wypełnij dzień smakiem" to hasło kampanii marki Wasa w której udział bierze Agnieszka Radwańska. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania ruszyła 1 lutego br. - Nasza ...
2021-02-02 Food & drinks
firmy:
Barilla
,
Big Picture
,
F11
,
Fortis
,
OMD Media Direction
,
Publicis
marki:
Wasa
Agnieszka Radwańska ambasadorką marki Wasa
Marka Wasa, będąca częścią portfolio firmy Barilla, krajowy lider sprzedaży pieczywa chrupkiego, ogłosiła nawiązanie współpracy z najlepszą polską tenisistką w historii - Agnieszką Radwańską. Materiały promocyjne oraz aktywacje marketingowe z ...
2020-02-07 Food & drinks
firmy:
Barilla
,
Big Picture
,
F11
,
Fortis
,
OMD Media Direction
marki:
Wasa
Barilla promuje włoskie makarony
W telewizji ruszyła kampania reklamowa włoskiej marki makaronów Barilla. Kampania pod hasłem "Brawo w kuchni" potrwa 5 tygodni. Reklama będzie emitowana w głównych kanałach grupy Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych ...
2017-02-01 Food & drinks
firmy:
Barilla
,
JWT
,
OMD Media Direction
marki:
Barilla
Wasa promuje różnorodność produktów
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa pieczywa chrupkiego Wasa (Barilla Poland). Spot pokazuje, że świetnie nadaje się ono do podania z dowolnymi dodatkami, takimi jak ser, wędlina, warzywa czy owoce. Podkreśla ...
2016-03-30 Food & drinks
firmy:
Barilla
,
Ingo Stockholm
,
OMD Media Direction
marki:
Wasa
Barilla ocenia skuteczność komunikacja wizerunkowej
Włoski producent makaronów i sosów Barilla podsumował pierwszą fazę kampanii promocyjnej w ramach intensywnego rozwoju marki w Polsce. Pierwsze półrocze 2014 roku stało pod znakiem intensywnej komunikacji wizerunkowej w telewizji i ...
2014-05-29 Food & drinks
firmy:
Barilla
,
FaceAddicted
,
OMD Media Direction
,
Pegasus PR
,
Y&R
marki:
Barilla
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› badania [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [5]
› owoce i warzywa [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› OMD Media Direction [5]
› Big Picture [2]
› F11 [2]
› Fortis [2]
› FaceAddicted [1]
› Ingo Stockholm [1]
› JWT [1]
› Pegasus PR [1]
› Publicis [1]
› Y&R [1]
marki
› Wasa [3]
› Barilla [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA