KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Krajowa Unia Producentów Soków
Liczba wyszukanych artykułów: 71
KUPS szuka projektanta znaku graficznego
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiło zaproszenie do składania ofert na opracowanie graficzne logotypu systemu "Certyfikowany Produkt Sokowniczy" (ang. "Certified Juice Product", "CJP"). Zwycięzca przetargu, w ramach kolejnych zadań: - ...
2017-02-13 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Rozpoczął się program edukacyjny promujący soki i musy
Ruszył program edukacyjny "Soki i musy - witaminy w SMART formie". W jego ramach dzieci będą poznawać tajniki dobrze zbilansowanej diety, w tym spożywania odpowiedniej ilości warzyw i owoców, które w ...
2016-10-05 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
AIJN rozpoczyna europejską kampanię promującą soki
Kampania "Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness" to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
Z najnowszego raportu Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych (AIJN) wynika, że konsumpcja soków i nektarów w Polsce w 2015 roku wyniosła 757 mln litrów, a tym samym wzrosła o 8,3% w stosunku ...
2016-07-29 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
×
Skąd matki czerpią wiedzę o zdrowym odżywianiu
9 na 10 matek deklaruje, że przygotowując codzienne posiłki myśli o tym, jaki wpływ na przyszłe zdrowie ich rodziny będzie miała dzisiejsza dieta. Dla niemal 70% z nich głównym źródłem wiedzy ...
2016-07-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
W środę w Warszawie odbyło się spotkanie międzynarodowego zespołu ekspertów, którzy analizowali trendy na rynku sokowniczym w 5 krajach objętych kampanią "Soki i musy - witaminy w wygodnej formie". Eksperci ...
2016-05-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
×
Joanna Orleańska ambasadorem kampanii KUPS
Aktorka Joanna Orleańska została ambasadorką piątej edycji edukacyjnej kampanii pt. "5 porcji warzyw, owoców lub soku" organizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. W ramach współpracy z organizatorami akcji, aktorka ...
2016-03-30 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Joanna Orleańska ambasadorem kampanii KUPS
×
Rusza nowa edycja programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Warzywo, owoc i sok już po raz piąty staną się głównymi bohaterami edukacyjnej akcji pt. "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Program realizowany jest przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, które ...
2016-02-23 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
,
Rebel Media
Widać efekty programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Celem realizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej "5 porcji warzyw, owoców lub soku" było zachęcenie Polaków do częstszego sięgania po te produkty. I chociaż spożycie warzyw, owoców ...
2015-12-28 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Rebel Media
Widać efekty programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
×
Niska świadomość składu musów
Mus owocowy lub owocowo-warzywny to stosunkowo nowy produkt na polskim rynku. Brak świadomości, dotyczący składu musów, powoduje, że bardzo mało osób uważa je za produkty naturalne i wartościowe. - Z ...
2015-12-09 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS z przetargiem na „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęło proces wyboru wykonawcy ogólnopolskiego programu promocyjno-informacyjnego "5 porcji warzyw, owoców lub soku V". Budżet kampanii będzie wynosił niemal 600 tys. PLN netto. Będzie to ...
2015-10-13 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
W niewielu polskich domach pije się sok do śniadania
Przeprowadzone wśród polskim mam badanie wykazało, że śniadanie jada się w aż 96% domów, w których są dzieci w wieku 3-12 lat. Dalsza część badania pokazała, że aż w 81% domów ...
2015-09-16 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice w odżywianiu mieszkańców wsi i miast
Z badań przeprowadzonych przez Millward Brown na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków w marcu i kwietniu 2015 r. na próbie 300 kobiet wynika, że w aspekcie pozytywnych nawyków żywieniowych przodują mieszkańcy ...
2015-09-08 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Soki i musy na liście produktów w szkolnych sklepikach
Na liście artykułów dopuszczonych przez Ministra Zdrowia do sprzedaży w szkolnych sklepikach i podawania w stołówkach, znalazły się soki i musy owocowe oraz soki owocowo-warzywne i warzywne bez dodatku cukru ...
2015-08-31 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Czarnych porzeczek brakuje w sklepach
- Problemy producentów czarnych porzeczek wynikają m.in. z tego, że owoce te nie są promowane i konsumenci nie są przyzwyczajeni do ich smaku. Czarne porzeczki nie są praktycznie dostępne w sprzedaży ...
2015-08-18 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Protesty producentów czarnych porzeczek
Drugi dzień plantatorzy czarnych porzeczek blokują drogę krajową numer 19 na Mazowszu, manifestując niezadowolenie z bardzo niskich cen skupu tych owoców. Protestujący domagają się zmian systemowych, które ustabilizują sytuację w ...
2015-07-16 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Oznakowanie soków na wysokim poziomie
Soki i nektary są jednymi z najlepiej oznakowanych produktów na polskim rynku – stwierdza Inspekcja Jakości Handlowej Produktów Rolno-Spożywczych (IJHARS) w raporcie za 2014 r. Oznacza to, że informacje znajdujące ...
2015-06-25 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Oznakowanie soków na wysokim poziomie
×
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie”. Działania promocyjne będą prowadzone równocześnie w ramach kampanii telewizyjnej, internetowej ...
2015-03-27 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
×
Znane postaci ambasadorami kampanii KUPS
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęło tegoroczną edycję kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Jej ambasadorami są Katarzyna Glinka i Andrzej Polan. Głównym celem akcji, podobnie jak w latach ...
2015-02-24 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Rebel Media
Ruszyła IV edycja kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Wystarczy minimum 400 g owoców i warzyw aby zapewnić 5 porcji zdrowia w ciągu dnia. Właśnie wystartowała czwarta edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”, którego organizatorem jest Stowarzyszenie ...
2015-02-11 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Rebel Media
Ruszyła IV edycja kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
×
poprzedni
następny
[1]
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [71]
działy
› promocje i PR [46]
› badania [24]
› zagranica [16]
› dostawcy [5]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Eskimos [1]
› Grupa Maspex [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [63]
› owoce i warzywa [59]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› PR Hub [9]
› Rebel Media [7]
› Hand Made [3]
› Michael Bridge Communication [3]
› Havas Media [2]
› MG Network [2]
› Zenith [2]
› Fleishman-Hillard [1]
marki
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA