KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Digital One
Liczba wyszukanych artykułów: 22
Deloitte Digital rozpoczyna działalność w Polsce
Globalna agencja interaktywno-konsultingowa Deloitte Digital, należąca do firmy doradczej Deloitte, rozpoczyna działalność na rynku środkowoeuropejskim. Zaczyna od akwizycji polskiej agencji Digital One. Nowy podmiot łączy kompetencje marketingowe i kreatywne Digital ...
2015-10-22 Soft drinks
firmy:
Deloitte
,
Deloitte Digital
,
Digital One
Pepsi w legendarnej odsłonie
Na rynek powraca Pepsi w limitowanej edycji z lat 80. Na sklepowych półkach konsumenci mogą znaleźć napój w unikalnej puszce i butelce z logo vintage. Dodatkowo w ramach promocji "Legendarna Edycja ...
2015-10-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Pepsi w legendarnej odsłonie
×
Wyzwanie smaku w wakacyjnej kampanii Pepsi
Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Wyzwanie smaku” reklamującej napój Pepsi. Akcja jest polską adaptacją amerykańskiej kampanii Pepsi prowadzonej od ponad 20 lat, w ramach której każdy zainteresowany może z nieoznaczonych ...
2015-07-09 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
Ruszyła nowa odsłona kampanii „Wyzwanie Pepsi”. Marka i jej ambasadorzy będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych ograniczeń. Na każdy miesiąc przygotowano różne wyzwania dla konsumentów, związane m.in ...
2015-03-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
4Frame
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
×
poprzedni
następny
Nowy smak wielozbożowych chipsów Sunbites
Marka Sunbites (Frito Lay Poland) wprowadziła na rynek nowy smak wielozbożowych chipsów – Ogrodowy Pomidor. Produkt jest dostępny w sprzedaży od początku roku. Chipsy Sunbites, dostępne w trzech smakach: Ogrodowy ...
2015-01-23 Food & drinks
firmy:
Frito Lay
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
marki:
Sunbites
Nowy smak wielozbożowych chipsów Sunbites
×
poprzedni
następny
Kampania reklamowa napojów PepsiCo
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania napojów gazowanych i energetycznych produkowanych przez PepsiCo, pod hasłem „Miksologia 2015”. Jej celem jest zainspirowanie konsumentów do tworzenia „mocktaili” takich jak Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana ...
2015-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
Rockstar
,
7Up
Ruszyła kampania marketingowa Pepsi
15 września ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji akcji „Wyzwanie Smaku Pepsi”, w której konsumenci próbują napojów i odkrywają swoje preferencje smakowe. Przez 2 miesiące w wielu miejscach w ...
2014-09-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital One
,
Ewesa
,
Graffiti
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Ruszyła kampania marketingowa Pepsi
×
PepsiCo promuje 7UP w wersji Mojito
Ruszyła kampania reklamująca nowy na rynku napój 7UP Mojito - limitowaną edycję 7UP. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Solo czy w miksie? Ty decydujesz!”. 7UP Mojito to jedyny napój gazowany ...
2014-08-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
7Up
Blogerki modowe dla Pepsi
Do 21 sierpnia potrwa akcja "Lekka strona orzeźwienia" Celem akcji jest budowanie świadomości napojów gazowanych bez cukru Pepsi Light i Pepsi Light Lemon jako kobiecych napojów idealnych na gorące lato, dających ...
2014-08-18 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital One
marki:
Pepsi
Blogerki modowe dla Pepsi
×
poprzedni
następny
Ruszyła akcja promująca markę Mirinda
Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda (PepsiCo), której hasłem przewodnim jest "Twój plan na FUN". Spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów ...
2014-08-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
Wystartowała ogólnopolska kampania towarzysząca tegorocznej edycji "Wyzwania smaku" Pepsi. Jej główny bohater to kojarzący się z bożonarodzeniowymi reklamami Coca-Coli św. Mikołaj, który udaje się na urlop. Wyzwanie smaku to akcja ...
2014-06-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
×
Relaunch Lipton Ice Tea wsparty kampanią
Przed rozpoczynającym się sezonem letnim firma PepsiCo odświeżyła opakowania i logo napoju Lipton Ice Tea. Relaunch wesprze Sunvan - słoneczny pojazd marki Lipton Ice Tea, który rozpocznie podróż po Polsce. Do ...
2014-05-07 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
DDB & Tribal
,
Digital One
marki:
Lipton Ice Tea
Relaunch Lipton Ice Tea wsparty kampanią
×
Lipton Ice Tea z nowym logo, opakowaniami i komunikacją
21 kwietnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania Lipton Ice Tea (PepsiCo), która towarzyszy zmianie logo i opakowań produktu. Nowe działania komunikacyjne mają przedstawiać markę jako bardziej radosną, dynamiczną i nowoczesną. Kampania ...
2014-04-23 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Adam & Eve DDB
,
Digital One
,
Ewesa
,
Gutenberg
,
PHD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Lipton Ice Tea
Lipton Ice Tea z nowym logo, opakowaniami i komunikacją
×
poprzedni
następny
Lionel Messi promuje Pepsi w kampanii Funball
21 kwietnia wystartowała ogólnopolska kampania Pepsi "Funball". Zachęca ona do innego spojrzenia na piłkę - wyjścia z domów i spontanicznej zabawy w plenerze. W działania zaangażował się Lionel Messi. Kampania prowadzona ...
2014-04-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Lionel Messi promuje Pepsi w kampanii Funball
×
poprzedni
następny
Spoty Pepsi z dialogami konsumentów
Pepsi Max rozpoczęła konkurs, którego efektem będzie emisja spotów telewizyjnych z najlepszymi dialogami napisanymi przez konsumentów. Akcja jest częścią działań związanych z ponownym wejściem napoju na polski rynek. Konkurs polega ...
2014-03-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital One
marki:
Pepsi
Nowa Pepsi Max bez cukru
Do sklepów w całej Polsce trafiła właśnie nowa wersja Pepsi Max. Napój w zmienionej recepturze, został stworzony we współpracy z polskimi konsumentami. - Wiedzieliśmy, że Polacy poszukują napoju bez cukru ...
2014-02-28 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Nowa Pepsi Max bez cukru
×
poprzedni
następny
Blogerki bohaterkami albumu modowego Pepsi
Agencja Digital One przygotowała dla Pepsi Cola General Bottlers Poland internetowy album ze zdjęciami z sesji modowej popularnych polskich blogerek oraz zwyciężczyń konkursu Lekka Kolekcja Pepsi Light Lemon. Jest to nietypowy ...
2013-07-26 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital One
marki:
Pepsi
Blogerki bohaterkami albumu modowego Pepsi
×
Międzynarodowa kampania Lipton Ice Tea
Rozpoczyna się polska edycja kampanii digital "Smilie Project", realizującej hasło Lipton Ice Tea "Drink Positive". Autorem konceptu, który zostanie wdrożony na co najmniej dziesięciu rynkach na całym świecie, jest agencja Digital ...
2013-07-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital One
marki:
Lipton Ice Tea
Międzynarodowa kampania Lipton Ice Tea
×
"Pepsi challenge" rusza w Polsce
Startuje polska odsłona kampanii reklamowej "Pepsi challenge". Akcja realizowana jest pod nazwą "Wyzwanie smaku". W jej ramach przez najbliższe trzy miesiące organizowane będą eventy, podczas których każdy będzie mógł wziąć ...
2013-06-27 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
Influent PR
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Rusza promocja Pepsi Light Lemon
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek napój Pepsi Light Lemon, pod hasłem "Lekka strona orzeźwienia". Działania obejmują internet, prasę kobiecą, akcje samplingowe i reklamę zewnętrzną. Reklamy informują, że jest to ...
2013-05-13 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital One
marki:
Pepsi
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [22]
działy
› promocje i PR [22]
› innowacje i nowości [4]
› zagranica [3]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [20]
› Coca-Cola [1]
› Frito Lay [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [20]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Digital One [22]
› BBDO [11]
› OMD Media Direction [11]
› Questia [11]
› Pink Pepper Media [6]
› Ewesa [5]
› 4Frame [1]
› Adam & Eve DDB [1]
› DDB & Tribal [1]
› Deloitte [1]
› Deloitte Digital [1]
› Graffiti [1]
› Gutenberg [1]
› Influent PR [1]
› PHD Media Direction [1]
marki
› Pepsi [14]
› 7Up [4]
› Mirinda [4]
› Lipton Ice Tea [3]
› Mountain Dew [3]
› Coca-Cola [2]
› Rockstar [1]
› Sunbites [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA