KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Kampania teaserowa Biedronki
20 sierpnia rozpoczęła się kampania teaserowa "Coś świeżego rusza do Biedronki". Akcja jest prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie WWW oraz w sklepach. W ramach kampanii ...
2017-08-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Duda Polska
,
MEC
Dwie nowe linie produktów dla dzieci od Hortex
Hortex wprowadził do oferty nową linię soków przecierowych na bazie marchewek i owoców oraz koktajle na bazie owoców, w wygodnych plastikowych butelkach 300ml i 1 litr. Ze względu na swoją aksamitną ...
2017-08-21 Soft drinks
firmy:
Hortex
marki:
Hortex
,
Leon
Dwie nowe linie produktów dla dzieci od Hortex
×
poprzedni
następny
Skażone mięso trafiło do Polski
Do Polski dotarło mięso drobiowe skażone owadobójczym środkiem fipronilem. W ubiegłym tygodniu służby sanitarne informowały o stwierdzeniu jaj mogących zawierać ten środek. W obu przypadkach towar trafił pochodził z Niemiec ...
2017-08-21 Food & drinks
McCormick przejął biznes sosów od Reckitt Benckiser
Koncern McCormick ogłosił zakończenie procesu przejęcia spożywczej części brytyjskiej spółki Reckitt Benckiser Group. Dzięki transakcji o wartości 4,2 mld USD globalny potentat na rynku przypraw przejmie sosy marek Frank's RedHot, French's ...
2017-08-21 Food & drinks
firmy:
McCormick
,
Reckitt Benckiser
McCormick przejął część biznesu od Reckitt Benckiser
...
2017-08-21 Soft drinks
firmy:
McCormick
,
Reckitt Benckiser
Część konsumentów deklaruje bojkot marek Grupy Maspex
Firma badawcza SW Research przeprowadziła sondaż, w którym pytała Polaków o ich stosunek do produktów Grupy Maspex po opublikowaniu kontrowersyjnej reklamy marki Tiger. Z badania przeprowadzonego na zlecenie serwisu rp.pl ...
2017-08-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tiger
Kampania oleju marki LenVitol
Rozpoczęła się kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol. Prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych pod hasłem "Dodaj zdrowia do swoich dań". Jest to kontynuacja wcześniejszych działań marki, których celem ...
2017-08-21 Food & drinks
firmy:
Oleofarm
,
ATW Communications
,
Optima Marketing Group
marki:
LenVitol
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w lipcu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w w czerwcu 2017 r. i o 3,3% ...
2017-08-21 Soft drinks
Kompania Piwowarska zaprasza na Tyskie Beerfest
Pierwszy weekend września na Śląsku upłynie w towarzystwie świeżego piwa i muzyki. Marka Tyskie zaprasza na 17. edycję Beerfestu, który odbędzie się pod hasłem "Czas na Fest!". Na dwóch scenach ...
2017-08-21 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Tyskie
Kompania Piwowarska zaprasza na Tyskie Beerfest
×
Lody bez laktozy marki Koral
Lody śmietankowo-czekoladowe "Freely", tegoroczna nowość od PPL Koral, to produkt przeznaczony dla osób z nietolerancją laktozy. - Obserwuje rynek i uważnie słuchamy swoich klientów. Mamy w ofercie lody dla osób ...
2017-08-18 Soft drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Koral
Lody bez laktozy marki Koral
×
Orlen chce sprzedawać własny izotonik i chipsy
PKN Orlen planuje wprowadzenie do sprzedaży na swoich stacjach paliw napoje izotoniczne oraz chipsy pod marką własną. Firma zaprosiła producentów do udziału w negocjacjach w dwóch oddzielnych postępowaniach. Napoje izotoniczne ...
2017-08-18 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
Końcowe prace nad raportem w sprawie ASF
Międzyresortowy zespół przygotuje do końca sierpnia raport na temat działań podejmowanych w celu zminimalizowania skutków afrykańskiego pomoru świń w Polsce. W czwartek w resorcie rolnictwa odbyło się posiedzenie Międzyresortowego Zespołu ...
2017-08-18 Food & drinks
Kostka masła może wkrótce kosztować 10 PLN
Skala wzrostów cen masła na giełdzie Eurex przekłada się na podwyżki cen hurtowych na wiodących rynkach w Unii Europejskiej, czyli w Niemczech, w Holandii czy we Francji. W Polsce na razie ...
2017-08-18 Food & drinks
Herve Fetter nowym managerem w Wyborowej
Stanowisko Dyrektora Finansowego w Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe z dniem 1 sierpnia objął Herve Fetter, dotychczas sprawujący funkcję Dyrektora Finansowego w Chivas Brothers Ltd.. Herve Fetter ...
2017-08-18 Soft drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
Skażenie produktów jajecznych fipronilem w Austrii
Do Austrii trafiły produkty jajeczne skażone fipronilem - poinformowała w poniedziałek austriacka Agencja Zdrowia i Bezpieczeństwa Żywności (AGES). Chodzi o produkty dla gastronomii pochodzące z Niemiec, Holandii, Belgii i Polski ...
2017-08-18 Soft drinks
Fanex z nową marką dla kanału HoReCa
Tres Amigos to linia dodatków gastronomicznych, stanowiąca nową kategorię w asortymencie Fanexu, znanego głównie z produkcji sosów. Nowe wyroby skierowane są do rynku HoReCa i dostępne są jedynie w sprzedaży hurtowej ...
2017-08-17 Food & drinks
firmy:
Fanex
marki:
Tres Amigos
Fanex z nową marką dla kanału HoReCa
×
Napoje w kartonikach Wosanka
W związku ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego firma Wosana wprowadza na rynek linię nowych napojów w kartonikach. Produkty zostały stworzone z myślą o najmłodszych. Napoje dostępne są w czterech ...
2017-08-17 Soft drinks
firmy:
Wosana
marki:
Wosanka
Napoje w kartonikach Wosanka
×
poprzedni
następny
Raport PIH o producentach wody butelkowanej
Piąta edycja raportu Polskiej Izby Handlu "Równi w Biznesie" pośwęcona jest rynkowi wody butelkowanej. To kolejna już kategoria, w której lokalni producenci prowadzą bardziej przyjazną małoformatowym politykę sklepom niż najwięksi gracze ...
2017-08-17 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Inex
,
Jurajska
,
Muszynianka
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
Ustronianka
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Kropla Beskidu
,
Muszynianka
,
Kubuś
,
Cisowianka
Raport PIH o producentach wody butelkowanej
×
Większość młodych mam zmienia nawyki zakupowe po urodzeniu dziecka
Matki z pokolenia Y to coraz potężniejsza grupa konsumentek. Zdecydowana większość z nich zmienia nawyki zakupowe po urodzeniu dziecka. Przywiązują mniejszą wagę do ceny, a większą do bezpieczeństwa produktu i wygody ...
2017-08-17 Soft drinks
Resort Rolnictwa nie zgodzi się na stosowanie formaldehydu
Z wnioskiem o możliwość stosowania formaldehydu wystąpiła niedawno Krajowa Rada Drobiarstwa. Środek ten ma zabezpieczyć pasze podawane kurom przez różnymi mikroorganizmami, w tym salmonellą. - Nie planujemy takiego pozwolenia, w ...
2017-08-17 Food & drinks
[1]
850
|
851
|
852
|
853
|
854
|
855
|
856
|
857
|
858
|
859
|
860
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA