KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Makro Cash & Carry
Liczba wyszukanych artykułów: 223
Prognozy rozwoju rynku hurtowego w Polsce
Hurtowy rynek dystrybucji będzie rósł powoli, ale stabilnie - przewiduje prezes Makro Cash & Carry w Polsce. Dostawy dla przedsiębiorców będą rosły o 2-3% rocznie - informuje serwis Newseria.pl. Pomimo ...
2014-01-10 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro wprowadza płatność kartą
Sieć hurtowni Makro Cash and Carry Polska wprowadziła terminale płatnicze do wszystkich hal wielkoformatowych. Umożliwiają one płatność kartami płatniczymi Visa i MasterCard. - Jestem przekonany, że wprowadzenie do naszych hal ...
2013-12-02 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro Cash & Carry prowadzi świąteczną loterię
Rozpoczęła się świąteczna promocja sieci hurtowni Makro Cash & Carry pod nazwą "Loteria od świętego Mikołaja". Aby wziąć udział w konkursie należy, w okresie od 26 listopada do 23 grudnia ...
2013-11-27 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Linea Recta
Makro Cash & Carry prowadzi świąteczną loterię
×
Słabe wyniki hipermarketów Real
Niemiecka grupa Metro zanotowała w III kwartale tego roku 15,5 mld EUR przychodów, co oznacza spadek o 2,1% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Wynik jest jednak zgodny z ...
2013-10-18 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Makro Cash & Carry
,
Metro Group
,
Real
Makro wystraszyło się internautów
Niemiecka sieć hal Makro Cash & Carry wycofała ze sprzedaży całe zafoliowane małe prosięta. To efekt burzy, jaka rozpętała się w internecie po tekście opublikowanym w poniedziałek w serwisie wyborcza.biz ...
2013-10-15 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Klienci docenili smak i jakość produktów Fine Food
Ślepe degustacje marek własnych organizowane w halach Makro w pierwszej połowie września br., potwierdziły ich wysoką jakość w porównaniu z odpowiednikami brandowymi. Produkty marki Fine Food dystrybuowanej wyłącznie w sieci Makro ...
2013-10-03 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Fine Food
Nowa kampania reklamowa marki Aro
Rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem "Bierz w ciemno! Aro zawsze najtaniej" - marki należącej do sieci Makro Cash & Carry. Celem działań prowadzonych w telewizji oraz w halach sklepowych jest ...
2013-08-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Albedo Marketing
marki:
ARO
Nowa kampania reklamowa marki Aro
×
Makro poszerza ofertę marek własnych dla branży HoReCa
W asortymencie marek własnych sieci Makro Cash & Carry znajduje się obecnie blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej. - Segment HoReCa ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne ...
2013-07-30 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Sieć Odido ma 2000. sklep
26 czerwca w Mińsku Mazowieckim został otwarty dwutysięczny sklep sieci ODIDO. W ceremonii przecięcia wstęgi wziął udział David Boner, Prezes firmy Makro Cash & Carry, która uruchomiła sieć dwa lata temu ...
2013-06-27 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Sieć Odido ma 2000. sklep
×
Trudna sytuacja sklepów osiedlowych
Małe sklepy osiedlowe przegrywają konkurencję z sieciami dyskontowymi. Co roku z rynku znika 10%, czyli około 5 tys. takich punktów. Mimo to małe i średnie sklepy generują ponad połowę obrotów rynku ...
2013-05-23 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Sklepy osiedlowe wygrywają wygodą kupowania i asortymentem
Małe sklepy osiedlowe zachowują silną pozycję w Polsce. W porównaniu do dyskontów są droższe, ale zdobywają klientów często większym i lepiej dopasowanym asortymentem oraz wygodą kupowania. Rusza nowa kampania "Tu mieszkam ...
2013-04-25 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Metro Group zwiększyło przychody o 1,2%
Koncern handlowy Metro Group opublikował wyniki finansowe za ubiegły rok. Firma zwiększyła przychody o 1,2%, do 66,7 mld EUR. Spadły wyniki sieci Makro Cash & Carry w Polsce. Sprzedaż całej ...
2013-03-21 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Metro Cash & Carry
,
Metro Group
,
ODIDO
Metro Group zwiększyło przychody o 1,2%
×
Atlanta wycofuje z rynku popcorn
Na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego pojawił się komunikat informujący, że w produkcie Fine Food Popcorn 200 g, firmy Atlanta Poland, przekroczony został dopuszczalny poziom sumy fumonizyn B1 i B2. Produkt jest ...
2013-03-18 Food & drinks
firmy:
Atlanta Poland
,
Makro Cash & Carry
marki:
Fine Food
PZPBM promuje system jakości wołowiny QMP
12 marca 2013 roku rozpoczęła się kampania informacyjna pt. "QMP - wołowina zawsze dobra", promująca system certyfikacji wołowiny QMP, stworzony przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego. Jest ona współfinansowana ze środków ...
2013-03-14 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
PZPBM promuje system jakości wołowiny QMP
×
W sieci ODIDO działa już 1800 sklepów
W Łodzi otwarto 1800. sklep ODIDO. Od początku 2013 roku sieć stworzona przez Makro Cash & Carry Polska powiększyła się o ponad 130 placówek. Otwarcie 1800. ODIDO poprzedziły długie rozmowy ...
2013-03-13 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Rozpoczęła się "Wielkamocna loteria" promująca hurtownie Makro Cash & Carry. Aby wziąć w niej udział należy dokonać w Makro Cash & Carry zakupu za minimum 250 PLN brutto i odebrać w ...
2013-03-07 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Linea Recta
Nowe strategie dla droższych marek własnych
Sieci sklepów Alma, Piotr i Paweł czy hurtownie Makro Cash & Carry informują o wysokich wzrostach sprzedaży droższych produktów marki własnej i zapowiadają rozwijanie ich oferty. Dalszy rozwój private label w ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
Kurt Scheller w kampanii Makro Cash & Carry
W sieci Makro Cash & Carry rusza kampania "Wielkie gotowanie", której twarzą jest kucharz Kurt Scheller. Akcja łączy elementy programu lojalnościowego oraz promocji. Jej mechanizm opiera się na zbieraniu punktów ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro intensywnie rozwija ofertę private label
Ponad 700 nowych produktów pod markami własnymi wprowadziła na rynek ubiegłym roku sieć hurtowni Makro Cash & Carry. Najwięcej, bo aż po 280 nowych artykułów przybyło pod markami Fine Food i ...
2013-02-08 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
marki:
Fine Dreaming
,
Rioba
,
HoReCa Select
,
Fine Food
Metro Group poprawiło wyniki w 2012 r.
Metro Group szacuje, że w roku obrotowym 2012, firma zanotowała wzrost sprzedaży o 1,2% do 66,7 mld EUR. W IV kwartale sprzedaż wzrosła o 0,5% do 19,4 mld EUR - podaje ...
2013-01-17 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Metro Group
,
Real
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [15]
› kiedykolwiek [223]
działy
› handel [215]
› promocje i PR [99]
› innowacje i nowości [38]
› inwestycje [37]
› badania [34]
› zagranica [8]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› ODIDO [22]
› Auchan [14]
› Lidl [13]
› Biedronka [10]
› Carrefour [9]
› Kaufland [8]
› Real [8]
› Tesco [8]
› Metro Group [7]
› Selgros Cash&Carry [6]
› E.Leclerc [5]
› Intermarche [5]
› Alma [3]
› Dino [2]
› Drosed [2]
› Eurocash [2]
› Jeronimo Martins [2]
› Nestle [2]
› Piotr i Paweł [2]
› SM Spomlek [2]
› Stokrotka [2]
› Aldi [1]
› Atlanta Poland [1]
› Aviko [1]
› Barry Callebaut [1]
› Beyond Meat [1]
› Coca-Cola [1]
› Develey [1]
› Dilmah [1]
› Frisco.pl [1]
› Genuine Coconut [1]
› Huhtamaki [1]
› Infinite [1]
› InPost [1]
› Kingsalmon [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lewiatan [1]
› Makro Punkt [1]
› Metro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Mutti [1]
› Netto [1]
› Polomarket [1]
› POLOmarket [1]
› Polskie Jadło [1]
› Polski Karp [1]
› Provincja [1]
› Raben [1]
› Saint Vincent [1]
› TUV Rheinland [1]
› Unilever [1]
› Żabka [1]
› ZM Żywiec [1]
› ZT Kruszwica [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [18]
› inne produkty [16]
› owoce i warzywa [15]
› napoje bezalkoholowe [9]
› alkohol [5]
› kawa i herbata [4]
› słodycze i przekąski [4]
› mleko [3]
firmy marketingowe
› Unique One [6]
› MGA [4]
› Starcom [3]
› IT Craft [2]
› Linea Recta [2]
› Performance Media [2]
› Albedo Marketing [1]
› Beeffective [1]
› Błękitne Studio [1]
› Incubi [1]
› On Board Think Kong [1]
› Riverwood [1]
› TBWA [1]
marki
› Makro Chef [5]
› ARO [3]
› Fine Food [3]
› Makro Premium [3]
› Rioba [3]
› Fine Life [2]
› HoReCa Select [2]
› Beyond Meat [1]
› Callebaut [1]
› CHEF [1]
› Coca-Cola [1]
› Eat me [1]
› Fine Dreaming [1]
› Food & Joy [1]
› Genuine Coconut [1]
› Papkin [1]
› Sir Williams [1]
› Veroni [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA