KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
BrainBox
Liczba wyszukanych artykułów: 80
Soki Kubuś 100% - Owoce od dziecka!
Nowa kampania Kubusia podkreśla, że dzieci są wystarczająco słodkie. Dlatego rodzice wybierają dla nich soki 100% Kubuś, które nie zawierają dodanego cukru. Dodatkowo produkty te w składzie mają witaminę C, która ...
2020-03-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
marki:
Kubuś
Soki Kubuś 100% - Owoce od dziecka!
×
Kubuś Mus 100% – owoce od dziecka
Grupa Maspex rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej Kubuś Mus 100%. Film reklamowy oparty jest na zabawie słowem "mus", które określa zarówno promowany produkt, jak i różne powinności. Marka Kubuś ma ...
2020-03-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś Mus 100% – owoce od dziecka
×
poprzedni
następny
Mus + Zboże Tymbarku w kampanii digitalowej
W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych. Nowe przekąski to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki ...
2019-11-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
marki:
Tymbark
Mus + Zboże Tymbarku w kampanii digitalowej
×
Tymbark. Do ostatniej kropli
Najnowsza kampania Tymbarku skupia się wokół kropelki soku, która utkwiła samotnie na dnie opakowania. Na szczęście, dzięki nowej funkcji kartonu, która pozwala na wylanie soku do ostatniej kropli, historia kończy się ...
2019-09-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark. Do ostatniej kropli
×
Maspex promuje wodę źródlaną dla dzieci
Rozpoczęła się nowa kampania marki Kubuś (Grupa Maspex), w której prezentowana jest woda źródlana Waterrr. - Tak jak inne produkty marki, woda z serca Mazur pochodzi z natury. A dla ...
2018-07-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś Waterrr
Maspex promuje wodę źródlaną dla dzieci
×
Trzecia odsłona kampanii marki Kasztelan
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii "Ręczymy za każdą butelkę" marki Kasztelan. Tym razem reklama skupia się na dwurzędowym jęczmieniu. W kwietniu emitowane były dwa spoty: "Ekosystem" i "Woda". Przybliżyły one ...
2018-06-11 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
BrainBox
,
Initiative
marki:
Kasztelan
Tymbark rusza z kampanią wprowadzającą H2Owoc
Tymbark wprowadził do oferty napój H2Owoc, czyli połączenie wody i naturalnego soku owocowego. Produkt promowany jest m.in. w telewizji. W spocie reklamowym producent podkreśla, że nowość nie zawiera cukru, słodzików ...
2018-05-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark rusza z kampanią wprowadzającą H2Owoc
×
poprzedni
następny
Kubuś promuje musy owocowe dla dzieci
Marka Kubuś (Grupa Maspex) rozpoczęła kampanię promującą owocowy mus dla dzieci. Akcja prowadzona pod hasłem "Dobry skład to podstawa!" podkreśla siłę dobrego składu produktu. - Kubuś Mus to pożywna ...
2018-05-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś promuje musy owocowe dla dzieci
×
Kubuś promuje nowy produkt - Kubuś Play! Woda&Owoce
Nowy spot kampanii "Dziecięce Standardy", poświęcony nowości Kubusia - Play! Woda&Owoce, przypomina, że to nie wszystko jedno, co piją najmłodsi. Nowość Kubusia to połączenie wody i owoców, bez dodatku cukru ...
2018-05-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś promuje nowy produkt - Kubuś Play! Woda&Owoce
×
Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan
30 kwietnia marka Kasztelan (Carlsberg) zaprezentowała pierwszą odsłonę nowej platformy reklamowej "Kasztelan, Ręczymy za każdą butelkę", która obecna będzie we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych. Nowa kampania pokazuje społeczność Sierpca, miejsca ...
2018-05-05 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
BrainBox
,
Initiative
marki:
Kasztelan
Carlsberg promuje nowe piwo
"Najlepszy chmiel. Wyborne piwo" pod takim hasłem wystartowała kampania reklamowa marki Zatecky Svetly Lezak (Carlsberg Polska). Kampania opiera się na dwóch 45-sekundowych spotach, w których odwiedzamy czeskie miasteczko Zatec - miejsce ...
2017-09-12 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
BrainBox
,
Directors
,
Semper Iratus
marki:
Żatecky Svetly Lezak
Świat Owoców Świata Tymbarku wkracza do akcji
W najnowszej kampanii telewizyjnej marka Tymbark tłumaczy, jak działa aplikacja Tymbark Prank, która wykorzystując mechanizm rozszerzonej rzeczywistości - zapewnia doskonałą zabawę. - Nowe spoty Tymbarku pokazują rzeczywistość widzianą przy użyciu ...
2017-05-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Me&My Friends
,
Mindshare
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Trwa jubileuszowa kampania marki Tymbark
Tymbark nieprzerwanie świętuje swoje 80 urodziny. Kolejna kampania telewizyjna marki podkreśla fenomen popularnych napojów z wyjątkowymi kapselkami. Jubileuszowa kampania jest prowadzona pod hasłem "Tymbark - zawsze przy Tobie". W najnowszym ...
2016-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
marki:
Tymbark
Trwa jubileuszowa kampania marki Tymbark
×
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
Lubella rozpoczęła kampanię promującą produkty śniadaniowe Mlekołaki. Działania prowadzone są pod hasłem "100% dziecięcej natury", a spot telewizyjny koncentruje się na podkreśleniu zalet produktu - minerałów pochodzących z natury. Uzupełnieniem ...
2016-04-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Mlekołaki
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
×
Billboard sponsorski makaronów Lubella Pełne Ziarno
Wraz z początkiem września ruszają emisje nowych odcinków popularnych seriali i programów rozrywkowych, a także pojawiają się nowe propozycje stacji telewizyjnych. Przed wybranymi pozycjami z nowej ramówki pojawi się krótki spot ...
2015-09-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Lubella
Niestandardowa kampania outdoorowa Tymbarku
Marka Tymbarku rozpoczyna nową kampanię outdoorową, w której zachęca do spróbowania orzeźwiających, smakowych połączeń w letnie, wakacyjne dni - Malina-Mięta i Cytryna-Mięta. Na ulicach największych, polskich miast, takich jak: Kraków ...
2015-07-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Niestandardowa kampania outdoorowa Tymbarku
×
poprzedni
następny
Abstrakcyjne połączenia w kampanii Tymbarku
Bohaterami nowych spotów promujących napoje Tymbark (Grupa Maspex) są młodzi ludzie wyobrażający sobie abstrakcyjne połączenia ulubionych rzeczy. Oryginalne połączenia w marzeniach bohaterów mają odzwierciedlać smaki zawarte w dwóch wariantach napoju ...
2015-05-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Abstrakcyjne połączenia w kampanii Tymbarku
×
Tymbark – naturalnie do posiłku
W kampanii, której główną bohaterką jest butelka napoju Tymbark, również w tym sezonie, marka przypomina konsumentom o naturalnie pysznym i orzeźwiającym uzupełnieniu posiłków. Doceniane za wysoką jakość, smaczną, naturalną zawartość ...
2015-04-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Owoce Świata od Tymbarku w nowej kampanii
6 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Tymbark. Promowane są w niej napoje z linii Owoce świata. W spocie telewizyjnym pojawia się grupa znajomych, a akcję rozpoczyna niepozorne pytanie: „jak ...
2015-04-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Owoce Świata od Tymbarku w nowej kampanii
×
Tymbark Owoce Świata w nowych butelkach
Napoje z linii Tymbark Owoce Świata powracają w unikalnej odsłonie. Nowa propozycja Tymbarku to większe, lżejsze i bardziej poręczne opakowania o pojemności 400 ml. Ich dodatkowym atutem są designerskie, wzorzyste ...
2015-03-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
marki:
Tymbark
Tymbark Owoce Świata w nowych butelkach
×
poprzedni
następny
[1]
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [80]
działy
› promocje i PR [78]
› innowacje i nowości [7]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [69]
› Tymbark [34]
› Lubella [11]
› Carlsberg [10]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [46]
› owoce i warzywa [17]
› inne produkty [16]
› alkohol [10]
› słodycze i przekąski [4]
firmy marketingowe
› Starcom [39]
› Mindshare [15]
› Initiative [7]
› Codemedia [4]
› Dotpartners [4]
› Zenith [4]
› Dynamo [2]
› Dynamo Film [2]
› Interactive Solutions [2]
› Papaya [2]
› Plankton [2]
› Trzask [2]
› Well Rounded Design [2]
› Xantus [2]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [1]
› ATW Communications [1]
› DDOB [1]
› Directors [1]
› Dragon Rouge [1]
› East Eventz [1]
› Gong [1]
› Grupa 3 [1]
› H2O [1]
› Hope [1]
› MediaCom [1]
› Me&My Friends [1]
› Moon Films [1]
› Ostexc Creative [1]
› OTO [1]
› Panowie Programiści [1]
› POS Media Poland [1]
› Scholz & Friends [1]
› Semper Iratus [1]
› The Chimney Pot [1]
› VML [1]
› WellCommerce [1]
marki
› Tymbark [39]
› Kubuś [13]
› Lubella [10]
› Kasztelan [6]
› Kubuś Waterrr [2]
› Mlekołaki [2]
› Żatecky Svetly Lezak [2]
› DecoMorreno [1]
› Łowicz [1]
› S&R Garage [1]
› Żatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA