KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53137
Arla prezentuje napoje zastępujące posiłki
Gigant nabiałowy Arla Foods wprowadził na duński rynek serię napojów na bazie mleka, zastępujących posiłki. Napoje z linii Protein Food to Go zawierają 30 g białka i będą dostępne w dwóch ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Arla Foods
marki:
Arla
Arla prezentuje napoje zastępujące posiłki
×
Żabka Jush kontynuuje swoją największą kampanię
Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Delio
,
Jush
,
Żabka
,
Bosko
,
Flywheel
,
Publicis
,
Tribe47
,
Zenith
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
Producent lodów, firma Willisch, ruszył ze sprzedażą kart pre-paid na lody. Fizyczne karty z kodem umożliwiającym klientowi zamówienie określonego zestawu lodów przez internet, to rozwiązanie, które sprawia, że lody mogą być ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
×
Dziadek do orzechów obsłuży markę Inka
Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024. Dla uczestników Inka przygotowała szereg nagród. Nagrodą gwarantowaną ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Grana
,
Dziadek do orzechów
marki:
Inka
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowała program dla uczniów i nauczycieli
Prawie co czwarty uczeń jeszcze nie wie, gdzie chciałby kontynuować naukę po ukończeniu szkoły średniej (23,8%), a na pytanie „Gdzie chciał(a)byś pracować po ukończeniu edukacji?” 34,5% odpowiedziało „trudno powiedzieć / jeszcze ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowała program dla uczniów i nauczycieli
×
Polskie firmy handlowe chcą połączyć siły
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy przez p. Zbigniewa Paczóskiego, SPS Handel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, PGS sp. z o.o ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
PGS
,
Społem
,
SPS Handel
Profi prezentuje odświeżony wizerunek
Marka Profi, lider na rynku pasztetów w Polsce odświeża swój wizerunek. Profi wkracza w drugą połowę roku z nowym logo oraz odświeżoną grafiką opakowań wszystkich gramatur pasztetów. - Nowe logo w ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
Profi prezentuje odświeżony wizerunek
×
poprzedni
następny
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
Stwórz własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli, znajdź się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki i wygraj nagrody. Rusza nowa zabawa od Lubelli, w której do wygrania marka ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BeDigital
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Lubella
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
×
Nowy manager w Horteksie
Od 1 września nowym dyrektorem sprzedaży i dystrybucji w Hortex został Artur Smolarczyk. Manager pełni także funkcję członka zarządu spółki, a także członka rady nadzorczej Jurajska. - Artur przychodzi do nas ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Hortex
Wielka stopa w nowej kampanii deserów Łowicz
Marka Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków deserów: Sernika na zimno z malinami oraz Kruchego ciasta ze śliwkami. To ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Badi Badi
,
Filmokracja
marki:
Łowicz
Wielka stopa w nowej kampanii deserów Łowicz
×
Loteria Twix na koniec lata
Marka Twix przygotowała loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów: słuchawki wraz z roczną subskrypcją na streaming ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
marki:
Twix
Loteria Twix na koniec lata
×
Margherita najchętniej wybieranym wariantem pizzy w Polsce
Eksperci z aplikacji PanParagon przygotowali zestawienie najchętniej wybieranych rodzajów pizzy w Polsce. Najczęściej wybieraną pizzą w 2024 r. była margherita z mozzarellą, bazylią i sosem pomidorowym. Jej obecność odnotowano na 30% ...
2024-09-03 Food & drinks
Ahmad Tea London w portfolio Vision & People
Agencja reklamowa Vision & People nawiązała współpracę z marką herbat Ahmad Tea London. Agencja zaproponowała nową komunikację kreatywną „AH moments...”, którą marka wdraża na polskim rynku od sierpnia 2024 roku. Vision ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Levant
,
Vision and People
marki:
Ahmad Tea
Otwarcie rynku indyjskiego dla owoców borówki z Polski
Ambasada RP w Indiach potwierdziła otwarcie rynku indyjskiego dla owoców borówki z Polski. Indyjskie Ministerstwo Rolnictwa i Dobrostanu Rolników opublikowało wymogi fitosanitarne dla tych owoców eksportowanych z Polski. Oznacza to zakończenie ...
2024-09-03 Soft drinks
Lidl rusza z nową kampanią na temat niemarnowania żywności
Co roku w Polsce marnuje się aż 4,8 mln ton jedzenia, z czego 60% w gospodarstwach domowych. Zbliżający się Międzynarodowy Dzień Świadomości nt. Strat i Marnotrawstwa Żywności ONZ, który wypada 29 ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl rusza z nową kampanią na temat niemarnowania żywności
×
II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zaprasza na II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie. Patronat honorowy nad festiwalem objął Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Czesław Siekierski. Już 7 i 8 września PGE Narodowy wypełni ...
2024-09-03 Soft drinks
Nestle zastępuje więcej opakowań wersjami papierowymi
Nestle wprowadza na rynek coraz więcej, bazujących na papierze, nowych wersji opakowań do swoich flagowych produktów. Niedawno koncern wprowadził tekturowe pojemniki dla marki Vital Proteins w Stanach Zjednoczonych. Nowy materiał opakowaniowy ...
2024-09-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nestle zastępuje więcej opakowań wersjami papierowymi
×
poprzedni
następny
Nowe technologie nadzieją dla producentów czekolady
W kontekście rosnącej świadomości konsumentów, dotyczącej wpływu przemysłu spożywczego na środowisko, innowacje w produkcji czekolady stają się przedmiotem zainteresowania naukowców i inwestorów na całym świecie. Jednym z najnowszych pomysłów jest produkcja ...
2024-09-02 Soft drinks
Tarczyński zaprasza Parówkożerców do zabawy
Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek do wspólnej zabawy i konkursu, w którym do wygrania jest prywatna impreza ...
2024-09-02 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Tarczyński zaprasza Parówkożerców do zabawy
×
Producenci proponują własny model ROP
Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta (ROP) to system, w którym producent bierze odpowiedzialność organizacyjną lub finansową za cykl życia produktu, co oznacza jego partycypację w kosztach zagospodarowania odpadu opakowaniowego - selektywnej zbiórki, sortowania ...
2024-09-02 Soft drinks
[1]
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
[2657]
OSTATNIE WYDANIE
Rząd opóźnia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Soft drinks
Auchan rozpoczyna budowę zrobotyzowanego centrum dystrybucyjnego
Soft drinks
Jesienne smaki owsianek marki Lubella
Food & drinks
Polacy stają się bardziej odpowiedzialni w kwestii alkoholu
Soft drinks
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA