KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Grześki
Liczba wyszukanych artykułów: 88
Unique One z loterią dla sieci Intermarché
Sieć sklepów Intermarche powierzyła agencji Unique One przygotowanie loterii pod hasłem "Nagrodowe mistrzostwa". Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo zrobić zakupy za minimum 50 PLN, a następnie zarejestrować paragon ...
2021-05-18 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Unique One
marki:
Lay's
,
Coca-Cola
,
Grześki
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
Milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która ruszyła 1 maja i potrawa do końca czerwca. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
×
Grześki, Familijne i Toffino w wersjach cukierkowych
Firma Colian poszerzyła asortyment cukierków na wagę o nowości znanych marek. Grześki Orzechowe, Familijne i Toffino w czekoladzie Goplana to smak znanych słodyczy w nowej formie. Owijki cukierków mają szatę ...
2021-04-08 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Toffino
,
Goplana
,
Familijne
,
Grześki
Grześki, Familijne i Toffino w wersjach cukierkowych
×
Marka Grześki z nową agencją
Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360 Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Każdy ma swoje Grześki" i potrwa co najmniej do końca bieżącego ...
2021-03-24 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Brand Bridge
marki:
Grześki
Marka Grześki z nową agencją
×
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki". 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
×
poprzedni
następny
„Małe grzeszki” Polaków w liczbach
Jak wynika z badania, wykonanego na zlecenie marki Grześki, na panelu Ariadna w dniach 6-9 listopada, 80% Polaków deklaruje, że ma swoje "małe grzeszki" - niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie ...
2020-11-27 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
Marka Grześki w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki" potrwa do 20 grudnia w telewizji i internecie. - Nowa platforma ...
2020-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
×
Grześki z kampanią na TikToku
W ramach promocji loterii "Grześki świecą przykładem" agencja ASAP&ASAP realizuje dla marki Grześki kampanię z udziałem influencerów na TikToku oraz działaniami na Instagramie. Jej celem jest m.in. kreatywne zaprezentowanie nagród w ...
2020-09-17 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Asap&Asap
marki:
Grześki
Loteria Grześków z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem - oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera ...
2020-08-24 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AdValue
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Loteria Grześków z okazji powrotu do szkoły
×
Grześki w rodzinnych opakowaniach
W portfolio marki Grześki (Colian) pojawiły się produkty w rodzinnych opakowaniach. W ofercie znalazły się dwa warianty wafli bez czekolady: Grześki Mini bez czekolady 14 g (20 szt.) oraz Grześki ...
2020-07-15 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki w rodzinnych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Grześki bez polewy promowane na lato
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako przekąski w upalne dni. W czerwcu w mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem "Grześki latem nie pływają w ...
2020-06-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki bez polewy promowane na lato
×
Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska
Firma Colian rozszerzyła ofertę lodów rodzinnych. W sklepowych zamrażarkach pojawiły się lody Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska w familijnym formacie. Lody Śliwka Nałęczowska oferowane są już nie tylko na patyku ...
2020-05-19 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Śliwka Nałęczowska
,
Jeżyki
,
Grześki
Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska
×
poprzedni
następny
Lodowe Grześki w czekoladzie mlecznej
Colian rozszerza ofertę lodów impulsowych. Firma debiutuje z kolejnym smakiem wafelków Grześki w zmrożonej formie. Nowe Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku są już dostępne w sklepowych zamrażarkach. Po sukcesie ...
2020-04-15 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Lodowe Grześki w czekoladzie mlecznej
×
Colian przekaże tysiące produktów szpitalom zakaźnym
Spółka Colian wesprze wszystkie szpitale przekształcone w zakaźne do walki z COVID-19 w Polsce. Producent przekaże dla lekarzy i pacjentów 160 tys. sztuk słodyczy i napojów niegazowanych. Do końca tygodnia ...
2020-03-17 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Jutrzenka
,
Goplana
,
Hellena
,
Grześki
Colian przekaże tysiące produktów szpitalom zakaźnym
×
Promocja Grześków w salonikach Kolportera
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji "2 miliony Grześków do wygrania". Klienci mogą korzystać z tej promocji do 30 kwietnia br. Każdy kto kupi wafel "Grzesiek" i wewnątrz opakowania ...
2020-02-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolporter
marki:
Grześki
„2 Miliony Grześków do wygrania”
Aż 2 miliony wafelków Grześki można wygrać w loterii marki, która startuje 1 lutego. To już druga edycja akcji promocyjnej, opartej na mechanizmie instant win, która w ubiegłym roku cieszyła się ...
2020-02-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Just
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„2 Miliony Grześków do wygrania”
×
poprzedni
następny
Nowe smaki w linii Tyci
Colian rozszerza linię Grześki Tyci o trzy nowe smaki. Do obecnych na rynku Grześków Tyci, nagrodzonych tytułem Złota Innowacja FMCG 2019, dołączają Jeżyki Tyci, Toffino Tyci oraz O!rzeszki Tyci. Funkcjonalna ...
2020-01-28 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Toffino
,
Jeżyki
,
Grześki
Nowe smaki w linii Tyci
×
poprzedni
następny
Solidarność i Goplana z ofertą na święta
W ofercie marek Solidarność i Goplana (Colian), przygotowanej na nadchodzące Boże Narodzenie, znalazły się nowości w edycji limitowanej, coroczne świąteczne hity sprzedażowe oraz produkty w standardowej szacie graficznej. Unikalne puszki ...
2019-11-04 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Solidarność
,
Śliwka Nałęczowska
,
Akuku!
,
Goplana
,
Jeżyki
,
Grześki
Solidarność i Goplana z ofertą na święta
×
poprzedni
następny
Jesienna promocja marki Grześki
Grześki wystartowały z tegoroczną odsłoną kampanii "back to school", która potrwa do połowy września. W sklepach pojawiły się dodatkowe ekspozycje z komunikacją szkolnego autobusu. W telewizji i internecie zaplanowano kampanię spotową ...
2019-08-20 Food & drinks
firmy:
Colian
,
First Line Polska
,
Initiative
,
Just
,
Kolterman Media Communications
,
Pure Play
marki:
Jeżyki
,
Grześki
Jesienna promocja marki Grześki
×
Samolot z logo Grześki już lata
Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki na kadłubie samolotu typu Embraer, należącym do Polskich Linii Lotniczych LOT, to efekt umowy zawartej między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem. Od 1 maja tego ...
2019-07-04 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Samolot z logo Grześki już lata
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [13]
› kiedykolwiek [88]
działy
› promocje i PR [62]
› innowacje i nowości [23]
› handel [5]
› badania [4]
› zagranica [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [86]
› Kolporter [4]
› Mondelez Polska [3]
› Ferrero [2]
› I.D.C. Polonia [2]
› Nestle [2]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› LOT [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mars [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [86]
› napoje bezalkoholowe [5]
› mleko [4]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [18]
› Initiative [16]
› Just [11]
› Universal McCann [9]
› Gong [7]
› XConcept [5]
› NAV Agency [4]
› Lemon [3]
› Opus Film [3]
› Peppers Ghost [3]
› Aldentro [2]
› Brand Bridge [2]
› First Line Polska [2]
› G3 [2]
› MullenLowe [2]
› Pure Play [2]
› Walk [2]
› 3M Projekt [1]
› 4Frame [1]
› AdValue [1]
› Asap&Asap [1]
› AżTuNagle [1]
› Badi Badi [1]
› Mediabrands Studios [1]
› Unique One [1]
marki
› Goplana [14]
› Jeżyki [13]
› Śliwka Nałęczowska [7]
› Familijne [6]
› Hellena [5]
› Jutrzenka [5]
› Solidarność [5]
› Akuku! [4]
› Prince Polo [4]
› Góralki [3]
› Princessa [3]
› Wafle Familijne [3]
› Elizabeth Shaw [2]
› Kinder [2]
› Toffino [2]
› Appetita [1]
› Coca-Cola [1]
› E.Wedel [1]
› Famous Names [1]
› Kit Kat [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lily O'Brien's [1]
› Mars [1]
› Mella [1]
› Snickers [1]
› Twix [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA