KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Soho Square
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Familijne wafelki Mleczne w nowej kampanii
Rozpoczęła się kampania promująca nowe Familijne wafelki Mleczne, realizowana w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania telewizyjna ma na celu poinformowanie klientów o nowym produkcie marki Familijne, Familijnych wafelkach Mlecznych ...
2013-09-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
RedWorks
,
Soho Square
,
Universal McCann
marki:
Familijne
Familijne wafelki Mleczne w nowej kampanii
×
Nowa odsłona kampanii marki Familijne
Pod nazwą "Gotówka na wakacje", ruszyła loteria marki Familijne (Colian), w której do wygrania są łącznie 372 nagrody pieniężne w ciągu 12 tygodni promocji. Ogólnopolską kampanią objęte są wafle i ...
2013-06-20 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Soho Square
,
Universal McCann
marki:
Familijne
Nowa odsłona kampanii marki Familijne
×
poprzedni
następny
"Gotówka na wakacje" w promocji marki Familijne
Wystartowała loteria "Gotówka na wakacje" promująca wafle i ciastka Familijne (Colian). W promocji należy kupić opakowanie wafli lub ciastek Familijne, zachować je i przesłać zgłoszenie poprzez serwis promocjafamilijne.pl. Co tydzień ...
2013-06-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Soho Square
marki:
Familijne
"Gotówka na wakacje" w promocji marki Familijne
×
Nowa kampania marki Familijne
Pod hasłem "Familijne. Wesoła z nas paczka" ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne (Colian), realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca. Celem akcji jest zmiana ...
2013-05-23 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Ogilvy & Mather
,
RedWorks
,
Soho Square
,
Universal McCann
marki:
Familijne
Nowa kampania marki Familijne
×
poprzedni
następny
"Flora pro.activ. Bez recepty"
Ruszyła kampania "Flora pro.activ. Bez recepty", w ramach której należąca do Unilever marka zachęca Polaków do aktywnej walki z podwyższonym poziomem cholesterolu. W trakcie kampanii, w 10 miastach konsumenci będą ...
2012-09-10 Food & drinks
firmy:
Carrefour
,
Tesco
,
Unilever
,
Ciszewski MSL
,
PHD Media Direction
,
Soho Square
marki:
Flora
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [4]
› Carrefour [1]
› Tesco [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [4]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Universal McCann [3]
› RedWorks [2]
› Ciszewski MSL [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› PHD Media Direction [1]
marki
› Familijne [4]
› Flora [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA