KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Ciszewski MSL
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Serial promujący piwo Kasztelan Niepasteryzowane
W TVP1 zaczęła się emisja miniserialu "Wrzuć na luuuz" promującego piwo Kasztelan Niepasteryzowane (Carlsberg Polska). W produkcji występują m.in. Katarzyna Bujakiewicz, Jolanta Fraszyńska, Paweł Królikowski, Rafał Rutkowski i Piotr Bałtroczyk ...
2013-07-22 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Kompania Piwowarska
,
Ciszewski MSL
,
PHD Media Direction
,
Red8 Advertising
marki:
Kasztelan
,
Tyskie
Ciszewski MSL ze specjalizacją Food&Beverages
Agencja Ciszewski MSL należąca do międzynarodowej sieci MSLGROUP wkracza na rynek z nową specjalizacją. W strukturach agencji został wyodrębniony zespół Food&Beverages. W ramach nowej oferty agencja koncentruje się na planowaniu ...
2013-04-22 Soft drinks
firmy:
Ciszewski MSL
"Flora pro.activ. Bez recepty"
Ruszyła kampania "Flora pro.activ. Bez recepty", w ramach której należąca do Unilever marka zachęca Polaków do aktywnej walki z podwyższonym poziomem cholesterolu. W trakcie kampanii, w 10 miastach konsumenci będą ...
2012-09-10 Food & drinks
firmy:
Carrefour
,
Tesco
,
Unilever
,
Ciszewski MSL
,
PHD Media Direction
,
Soho Square
marki:
Flora
Ciszewski MSL wspiera projekt CSR dla Unilever
Agencja Ciszewski MSL jest koordynatorem projektu CSR dla Unilever. Akcja ProjektGospodarni.pl to wspólna inicjatywa firmy Unilever Polska, której partnerem jest Fundacja Nasza Ziemia. Akcja zachęca do pamiętania o drobnych czynnościach, które ...
2012-06-05 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
Ciszewski MSL
Ciszewski promuje lody Algida
Agencja Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z liderem rynku deserów i impulsowych przekąsek lodowych, marką Algida (Unilever). Agencja odpowiada za stworzenie strategii komunikacyjnej, której realizacja przypada na lato 2012. Współpraca obejmuje ...
2012-05-14 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Ciszewski MSL
marki:
Magnum
,
Algida
,
Carte d'Or
Ciszewski promuje lody Algida
×
Nowe hasło reklamowe Carlsberg Polska
Carlsberg Polska, oficjalny sponsor Euro 2012 wprowadza nowe hasło reklamowe. Od teraz kampaniom Carlsberga w Polsce będzie towarzyszyć hasło: "Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg". Jest to lokalna adaptacja światowej ...
2012-04-17 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Ciszewski MSL
,
PHD Media Direction
,
Saatchi & Saatchi
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Unilever [3]
› Carlsberg [2]
› Carrefour [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [2]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Ciszewski MSL [6]
› PHD Media Direction [4]
› Red8 Advertising [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Soho Square [1]
marki
› Algida [1]
› Carte d'Or [1]
› Flora [1]
› Kasztelan [1]
› Magnum [1]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA