KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Ogilvy & Mather
Liczba wyszukanych artykułów: 18
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
Marka Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Mondelez
,
Hasselford
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
marki:
Milka
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
×
Hochland wybiera Ogilvy
Firma Hochland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy. Proces przetargowy trwał od grudnia 2023 ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Ogilvy & Mather
Nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
Platforma komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie” Nussbeisser to pierwsze działanie przygotowane przez agencję Ogilvy. Spot kampanii „Chrupnij Życie” przenosi odbiorców do świata bogatego w doznania smakowe. Komunikacja skupia się na podkreśleniu ...
2024-03-22 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
marki:
Nussbeisser
Nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
×
„Wielkie Smakowanie” produktów Milka
Marka Milka startuje z nową kampanią pod hasłem „Wielkie Smakowanie”. Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów, którym marka chce przedstawić szerokie portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania ...
2023-09-06 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Liquid Thread
,
Ogilvy & Mather
,
Publicis
marki:
Milka
„Wielkie Smakowanie” produktów Milka
×
Milka pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu
Ruszyła pierwsza kampania stworzona przez Ogilvy dla marki Milka, wspierająca linię produktów dedykowaną dzieciom. - "Milka dla dzieci" to pięć propozycji odpowiadających na potrzeby konsumentów, którzy szukają wysokiej jakości produktów ...
2020-06-23 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Ogilvy & Mather
,
Papaya Films
marki:
Milka
Polacy spędzają na zakupach 7 dni w ciągu roku
Zakupy są wciąż istotnym i czasochłonnym elementem codziennego życia każdego Polaka, wskazują badania przeprowadzone dla Tesco przez grupę badawczą Ipsos. Tylko na wizyty w sklepach spożywczych poświęcamy średnio 3 godziny tygodniowo ...
2015-10-13 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Initiative
,
Ogilvy & Mather
Polacy spędzają na zakupach 7 dni w ciągu roku
×
„Rytuały przyjemności” w kampanii marki Krakuski
Firma Bahlsen Polska rozpoczęła nową kampanię promującą słodyczy marki Krakuski. Aktywności będą realizowane w całym 2015 r., a w sumie marka będzie obecna w telewizji przez 22 tygodnie. Spot był ...
2015-01-22 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
marki:
Krakuski
„Rytuały przyjemności” w kampanii marki Krakuski
×
Nescafe wprowadza nowe logo na całym świecie
Marka Nescafe należąca do koncernu Nestle wprowadza ujednoliconą identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach, w których jest obecna. Zmianie towarzyszy też odświeżenie komunikacji, której nowe hasło to „Wszystko zaczyna się z ...
2014-09-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
CBA Design Paris
,
Ogilvy & Mather
,
Publicis
marki:
Nescafe
Nescafe wprowadza nowe logo na całym świecie
×
Bahlsen promuje odmienione Krakuski
21 sierpnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Krakuski (Bahlsen). Do końca października prowadzona będzie w telewizji, prasie handlowej i punktach sprzedaży. Reklamy promują odmienione Krakuski - produkty zostały zróżnicowane, wprowadzono ...
2014-08-21 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
marki:
Krakuski
Rusza kampania ciastek Hit
1 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa ciastek Hit (Bahlsen) pod hasłem "Może powodować imprezy". Działania z zakresu ATL i BTL będą prowadzone przez najbliższe trzy miesiące. Nowym brand hero marki ...
2014-07-07 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
marki:
Hit
Wspólna kampania sieci Saturn i Frisco.pl
"Zapełnimy Twoją nową lodówkę" - to hasło przewodnie nowej akcji promocyjnej sieci Saturn, która prowadzona jest we współpracy ze sklepem internetowym Frisco.pl. Każdy klient, który kupi lodówkę w dowolnym sklepie Saturn ...
2014-06-13 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
,
Saturn
,
Badi Badi
,
Efektura
,
Golden Submarine
,
Ogilvy & Mather
,
Universal McCann
Prince Polo promuje nowe warianty wafelków
W październiku w sklepach pojawią się dwa nowe warianty wafelków Prince Polo - MultiPack Na co dzień oraz MultiPack Dla rodziny. Z tej okazji marka należąca do Mondelez Polska kontynuuje kampanię ...
2013-10-09 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Dynamo Film
,
Ogilvy & Mather
,
Starcom
marki:
Prince Polo
Prince Polo promuje nowe warianty wafelków
×
poprzedni
następny
Nestle promuje "5 posiłków dziennie"
Firma Nestle rozpoczyna kolejną edycję kampanii społecznej zachęcającej do spożywania 5 posiłków dziennie. Decyzja o realizacji nowej edycji kampanii wynika z faktu, że aż 78% Polaków deklaruje, że je każdego dnia ...
2013-08-27 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Ogilvy & Mather
,
Publicis
marki:
Nestle
Coca-Cola zachęca do dzielenia się puszką. Dosłownie
Prowadzoną w Europie akcję zachęcającą do dzielenia się radością zastępując logo na opakowaniach imionami konsumentów, Coca-Cola poszerzyła na Dalekim Wschodzie o innowacyjne rozwiązanie: puszkę, którą można podzielić na dwie części ...
2013-06-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Ogilvy & Mather
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola zachęca do dzielenia się puszką. Dosłownie
×
Nowa kampania marki Familijne
Pod hasłem "Familijne. Wesoła z nas paczka" ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne (Colian), realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca. Celem akcji jest zmiana ...
2013-05-23 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Ogilvy & Mather
,
RedWorks
,
Soho Square
,
Universal McCann
marki:
Familijne
Nowa kampania marki Familijne
×
poprzedni
następny
Nowa kampania promocyjna Prince Polo
Pod hasłem "Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Prince Polo. Akcja ma charakter wizerunkowy, towarzyszy jej zmiana pozycjonowania marki Prince Polo, która ...
2013-04-23 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Mondelez Polska
,
Corporate Profiles Consulting
,
Dynamo Film
,
Ogilvy & Mather
,
Starcom
marki:
Prince Polo
Wesoły Kostek z głosem Pawła Wilczaka
24 września w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kinach pod hasłem "Uśmiechnij się!" ruszyła kampania Alpen Gold (Kraft Foods) Celem akcji jest poinformowanie konsumentów o różnorodności czekolad Alpen Gold, wynikającej z ...
2012-10-05 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Ogilvy & Mather
,
Starcom
marki:
Alpen Gold
Coca-Cola startuje z globalną kampanią "Let's get CRAZY!"
Coca-Cola prezentuje elementy globalnej, zintegrowanej kampanii marketingowej, związanej z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Obejmuje ona również imprezy, które odbędą się w Europie, aby uczcić 100 dni ...
2012-03-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Attik
,
Cake
,
Concept Room
,
Edelman Polska
,
K2
,
McCann
,
M&C Saatchi Sport & Entertainment
,
Naked
,
Ogilvy & Mather
,
Santo
,
Scholz & Volkmer
,
Starcom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola startuje z globalną kampanią "Let's get CRAZY!"
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [18]
działy
› promocje i PR [17]
› innowacje i nowości [3]
› zagranica [3]
› badania [2]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [5]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [3]
› Coca-Cola [2]
› Kraft Foods [2]
› Nestle [2]
› Colian [1]
› Frisco.pl [1]
› Hochland [1]
› Mondelez [1]
› Saturn [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [11]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Starcom [4]
› MediaCom [3]
› Publicis [3]
› Dynamo Film [2]
› Spark Foundry [2]
› Universal McCann [2]
› Attik [1]
› Badi Badi [1]
› Big Picture [1]
› Cake [1]
› CBA Design Paris [1]
› Codemedia [1]
› Concept Room [1]
› Corporate Profiles Consulting [1]
› Edelman Polska [1]
› Efektura [1]
› Golden Submarine [1]
› Hasselford [1]
› Initiative [1]
› K2 [1]
› Liquid Thread [1]
› McCann [1]
› M&C Saatchi Sport & Entertainment [1]
› MEC [1]
› Naked [1]
› Papaya Films [1]
› RedWorks [1]
› Santo [1]
› Scholz & Volkmer [1]
› Soho Square [1]
marki
› Milka [3]
› Coca-Cola [2]
› Krakuski [2]
› Prince Polo [2]
› Alpen Gold [1]
› Familijne [1]
› Hit [1]
› Nescafe [1]
› Nestle [1]
› Nussbeisser [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA