KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Lance Armstrong przedłużył kontrakt z Coca-Cola
Koncern napojowy przedłużył umowę z sześciokrotnym triumfatorem Tour de France. Postać kolarza jest w tej chwili wykorzystywana w kampanii wody Dasani na terenie USA. Być może będzie również użyta w akcjach ...
2004-07-20 Soft drinks
Tyskie muzeum piwowarstwa
Tyskie Browary Książęce otworzą jesienią Tyskie Muzeum Piwowarstwa. Będzie się ono mieściło w odnowionym budynku kościoła ewangelickiego z 1902 roku, znajdującym się na terenie browaru. W muzeum zostaną zgromadzone eksponaty dotyczące ...
2004-07-20 Food & drinks
Wzrost gospodarczy widoczny w całej Europie
Polska Kolejny dobry miesiąc w przemyśle: produkcja przemysłowa wzrosła w czerwcu o 2,7% w ujęciu miesięcznym i wzrosła o 15,7% w porównaniu do maja 2003 roku, podał Główny Urząd Statystyczny w komunikacie ...
2004-07-20 Soft drinks
Konsolidacja przemysłu spirytusowego
W przyszłości na polskim rynku może zostać kilka firm, które będą decydować o jego kształcie - uważa dyrektor finansowy Polmosu Białystok, Bogusław Wojtach. - W tym roku wydaliśmy na inwestycje około ...
2004-07-19 Food & drinks
Plany czeskiego producenta napojów
Kofola wprowadziła na polski rynek dwa brandy. Wkrótce zdecyduje, czy uruchomić produkcję. Wejście do Polski czeskiej firmy, podobnie jak niemieckiej Riha Group, zaostrzy i tak już zażartą rywalizację w tym atrakcyjnym ...
2004-07-19 Soft drinks
Bols zwiększa sprzedaż i zysk
Producent alkoholi wykazał za rok obrachunkowy 2003/2004 (kończący się 31 marca) 29% wzrost wpływów ze sprzedaży (do 310 mln PLN). Firma kontroluje ok. 14% polskiego rynku wódki. Zysk netto wyniósł 54 ...
2004-07-19 Food & drinks
Nie zaleją nas tanie soki z importu
Dynamiczny wzrost spożycia soków w Polsce może, zdaniem prezesa Aronii Bogdana Smoka, być zachętą dla producentów z Grecji, Włoch i Hiszpanii, gdzie praktykowane są zasady nieuczciwej konkurencji (zaniżanie cen i celowe ...
2004-07-19 Soft drinks
Brok-Strzelec zwiększył sprzedaż w II kwartale
Mimo niesprzyjającej pogody notowany na giełdzie browar Brok-Strzelec w II kwartale zwiększył sprzedaż o 40%. - Mimo spodziewanej poprawy Brok-Strzelec nie zamierza zwiększać całorocznej prognozy finansowej zakładającej uzyskanie 162 mln PLN ...
2004-07-19 Food & drinks
Polskie marki w Niemczech
Niemieckie sieci handlowe przystępują do oceny możliwości wprowadzenia szerszej gamy polskich produktów. Ale dziś niemiecki konsument nie ma często pojęcia, że spożywa produkt polski, gdyż występuje na niemieckim rynku pod inną ...
2004-07-19 Soft drinks
Strzelce Opolskie częścią Rolmleczu
Spółdzielnia Mleczarska w Strzelcach Opolskich od 1 lipca jest częścią radomskiego Rolmleczu. - Stworzenie grupy pozwoli zredukować koszty funkcjonowania, możliwa jest specjalizacja, a to zwiększa konkurencyjność - powiedział Andrzej Jarman, prezes ...
2004-07-19 Food & drinks
Tesco również w formacie supermarketów
Tesco otwierać będzie sklepy o mniejszej powierzchni sali sprzedaży. Nie przekroczy ona 30% powierzchni typowego hipermarketu Tesco. Pierwszy, pilotażowy obiekt tego typu zostanie uruchomiony pod koniec lata w Opolu, w byłym ...
2004-07-19 Soft drinks
Harnaś pojawił się na outdoorze
Od 31 lipca do 22 sierpnia na Podhalu odbywać się będzie coroczny cykl imprez Tatrzańskie Wici. Tegoroczną edycję Festiwalu Folkloru Ziem Górskich po raz drugi wspiera piwo Harnaś. Jako główny sponsor ...
2004-07-19 Food & drinks
Kaufland - centrum pod Łodzią
Niemiecka sieć supermarketów Kaufland planuje wybudować pod Łodzią centrum logistyczne w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Powstanie ono w Ksawerowie lub w Łęczycy i będzie obsługiwać sklepy sieci w całej Polsce ...
2004-07-19 Soft drinks
Problem z dotacjami dla firm spożywczych
Ponad 400 mln EUR dotacji jest zarezerwowanych dla zakładów przetwórstwa spożywczego. Ale będzie je trudno zdobyć. Ministerstwo rolnictwa mętnie sformułowało bowiem zasady rozdziału pieniędzy. Jedynym kryterium może się okazać "kto pierwszy ...
2004-07-19 Soft drinks
Animex planuje akwizycje
Mięsna grupa Animex w zakończonym w marcu roku finansowym 2003/04 zwiększyła sprzedaż o ponad 20% - do 410 mln USD. W tym ma być jeszcze lepiej, głównie za sprawą eksportu i ...
2004-07-16 Food & drinks
Koniec rozlewu Marysieńki
Zrezygnowano z przemysłowej produkcji wody mineralnej "Marysieńka" - symbolu Cieplic. Wycofali się chętni do zainwestowania w rozlewnię. Na jej miejscu powstanie parking dla pojazdów kuracjuszy zdroju. Woda ma charakter leczniczy, a to ...
2004-07-16 Soft drinks
Zbliża się prywatyzacja Konesera
Doradca resortu skarbu kończy analizy prywatyzacyjne dla Warszawskiej Wytwórni Wódek Koneser. Oznacza to, że wkrótce będzie znany sposób prywatyzacji. Szacunkowa wartość firmy to ok. 30 mln PLN. Za 2003 r. spółka wykazała ...
2004-07-16 Food & drinks
Wpadka Kentpolu
Tego nie da się wąchać, a co dopiero pić - oburza się Elwira Klein, trzymając w ręce butelkę wody mineralnej. Rzeczywiście, wydobywa się z niej niesamowity smród. Patrząc przez opakowanie pod ...
2004-07-16 Soft drinks
Zmiany personalne w Okocimiu
Paweł Gorczyca został nowym Marketing Managerem w Grupie Carlsberg Okocim S.A. Ostatnio zajmował stanowisko Senior brand managera w firmie Nestle. Dotychczas opiekował się markami Algida, Dosia i Nescafe w koncernach Unilever ...
2004-07-16 Food & drinks
Aronia - nowa linia soków wsparta kampanią
Producent soków, nektarów i napojów owocowych i warzywnych Aronia S.A. w lipcu br. wprowadziła na rynek nową linię smakową produktów - orzeźwiające napoje CLIPPO Sekrety Lasu w trzech rodzajach: Jagoda, Jeżyna ...
2004-07-16 Soft drinks
[1]
2630
|
2631
|
2632
|
2633
|
2634
|
2635
|
2636
|
2637
|
2638
|
2639
|
2640
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA