KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Wimm-Bill-Dann - zmiany personalne
Rosyjski koncern działający w sektorze soków i przetworów mlecznych powołał nowego dyrektora ds. strategii i rozwoju. Został nim Jacques Ioffe, który wcześniej kierował rosyjskim oddziałem francuskiego Danone ...
2004-07-02 Soft drinks
Na Słowacji brakuje masła
Z półek słowackich sklepów zniknęło masło, zaczyna brakować śmietany. To efekt zwiększonego eksportu produktów mlecznych w reakcji na wzrost popytu z UE. - Na Słowacji sprzedajemy masło po 100 koron za kilogram ...
2004-07-02 Food & drinks
Nestle Waters kupiło źródło w Wielkiej Brytanii
Amerykański oddział Nestle Waters kupiło w Wielkiej Brytanii ziemię wraz z położonym na niej słynnym źródłem Glenwood Spring. Firma na razie nie potwierdza budowy na tym miejscu zakładu rozlewającego wodę. Źródło Glenwood ...
2004-07-02 Soft drinks
OgólnoBOLSka akcja "Komary nie piją"
Na początku lipca rozpoczęła się nowa akcja promocyjna wódki Bols pod hasłem "Komary nie piją". W sklepach pojawią się specjalne zestawy promocyjne składające się z półlitrowej butelki wódki Bols, do której ...
2004-07-02 Food & drinks
Markety otwarte w niedzielę
Wojewoda łódzki stwierdził, że przyjęty przez radnych w Zgierzu zakaz handlu w sklepach powyżej 300 m2 w niedziele i święta jest niezgodny z prawem. Według niego uchwała podjęta przez radę miejską ...
2004-07-02 Soft drinks
Cargill przejął przetwórnie kakako
Szwajcarki Nestle poinformował o podpisaniu zgody na sprzedaż zakładów przetwarzających ziarno kakao w Yorku (Wielka Brytania) i Hamburgu. Nabywcą jest amerykański koncern Cargill. Sprzedaż firm jest związana z realizowaną strategią Nestle, która ...
2004-07-02 Food & drinks
Diamentowa Promocja Nałęczowianki
Producent wody rozpoczął letnią SMS-ową promocję skierowaną do wszystkich konsumentów. Wygrać można nagrody o łącznej wartości 300 tys. PLN, w tym prawdziwe diamenty. Wystarczy kupić butelkę Nałęczowianki o dowolnej pojemności (zarówno z ...
2004-07-01 Soft drinks
Wyzwanie dla wody butelkowanej
W przyszłym tygodniu na brytyjskim rynku pojawi się nowa alternatywa wobec standardowej wody butelkowanej. Po 9 latach badań i prac laboratoryjnych do sprzedaży wejdzie Vivatap, specjalna saszetka, która po dodaniu do ...
2004-07-01 Soft drinks
Medale dla Polmosu Białystok
Wódki Absolwent oraz Żubrówka, produkowane przez zakład w Białymstoku, zostały nagrodzone medalami Monde Selection przez Międzynarodowy Instytut Jakości w Brukseli. Polmos Białystok to jeden z liderów krajowego rynku alkoholi mocnych. Za 5 ...
2004-07-01 Food & drinks
Solidarność grozi bojkotem produktów Nestle
Związkowcy z "Solidarności" wzywają do bojkotu wyrobów koncernu "Nestle". Według protestujących, władze koncernu zamierzają od 2006 roku zrezygnować z produkcji słodyczy w Polsce i mają zamiar przenieść ją do wschodniej i ...
2004-07-01 Soft drinks
Alsero zwiększy udziały w Pozmeacie
Spółka handlowa chce zwiększyć swoje zaangażowanie w Pozmeat zajmującym się przetwórstwem mięsa i zwiększyć swoje udziały z 15 do 80%. Ma do tego dojść poprzez zawarcie układu z wierzycielami. W przypadku niezrealizowania ...
2004-07-01 Food & drinks
Tymbark Life na billboardzie
Równolegle do kampanii radiowej, która rozpoczęła się w czerwcu, Maspex Wadowice przeprowadzi outdoorową akcję reklamową napoju Tymbark Life. Akcja potrwa od początku lipca do końca września. Celem reklamy jest wzrost świadomości marki ...
2004-07-01 Soft drinks
Elstar Oils - zmiana prognoz
Dobre wyniki po I półroczu oraz zapowiedzi dobrych zbiorów rzepaku mogą przełożyć się na podwyższenie tegorocznych prognoz wyników finansowych Elstar Oils - uważa Stanisław Rosnowski, prezes spółki. Dotychczasowe deklaracje producenta oleju i ...
2004-07-01 Food & drinks
Coca-Cola zakończy kontrakty z rozlewnikami?
Niemiecki oddział koncernu rozważa wypowiedzenie umów z ośmioma zakładami butelkującymi jego napoje. Coca-Cola nie może dojść z nimi do porozumienia w kwestii podziału kraju na regiony dystrybucyjne, przez co działalność w ...
2004-07-01 Soft drinks
Więcej piwa w PET
Po browarze Bitburger również Krombacher przygotowuje się do oferowania piwa w butelkach z tworzyw sztucznych. Browary muszą znaleźć wyjście z sytuacji powstałej na skutek wprowadzenia obowiązkowej kaucji za zwrot opakowań szklanych. W ...
2004-07-01 Food & drinks
PeopleSoft World w Spedpolu
Hogart, dostawca informatycznych rozwiązań dla przedsiębiorstw, rozpoczęła wdrożenie systemu informatycznego PeopleSoft World, (uprzednio J.D. Edwards WorldSoftware) w firmie Spedpol. Spedpol jest operatorem logistycznym działającym na terenie Polski, należącym do sieci Schenker, globalnego ...
2004-07-01 Soft drinks
Najmocniejsze polskie marki
- Marki stają się coraz ważniejszą częścią majątku firmy, o którą należy dbać. Przyczyniają się do budowy zaufania wśród klientów, ale przynoszą również wymierne korzyści finansowe - podkreślali laureaci rankingu "Rzeczpospolitej" ...
2004-06-30 Soft drinks
Rośnie sprzedaż Broka-Strzelca
Notowany na giełdzie browar Brok-Strzelec podtrzymał tegoroczną prognozę wyników zakładającą 150 mln PLN przychodów i 4 mln zysku netto. - Wyniki pierwszej połowy roku pod względem sprzedaży piwa będą o 20% lepsze ...
2004-06-30 Food & drinks
Nowa formuła napoju Isostar
North Coast wprowadza na rynek nową formułę napoju izotonicznego Isostar. Od początku lipca będzie dostępny w sprzedaży Isostar Long Energy - koncentrat sportowego napoju izotonicznego o smaku pomarańczowym. Specyficzna kompozycja produktu zapewnia ...
2004-06-30 Soft drinks
Okocim: nagrody za kapsle
Pod hasłem "Zasmakuj w mocnych wrażeniach" marka Okocim Mocne rozpocznie 1 lipca b.r. promocję konsumencką. Celem akcji jest przywiązanie konsumentów do marki oraz zwiększenie jej świadomości. Kapsle losowo wybranych butelek Okocim Mocne ...
2004-06-30 Food & drinks
[1]
2636
|
2637
|
2638
|
2639
|
2640
|
2641
|
2642
|
2643
|
2644
|
2645
|
2646
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA