KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Roots
Starcom
Liczba wyszukanych artykułów: 18
Specjal zaprasza na północ Polski
Marka piwa Specjal w nowej kampanii "Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ" zaprasza Polaków do odwiedzenia swojego regionu. Komunikacja obejmuje ogólnopolski digital, regionalną kampanię w social mediach oraz działania PR ...
2020-06-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Specjal
Rusza kampania SPECJALna pomoc naszym
100 tys. zł dla sportowców z Północy przeznaczyła marka piwa Specjal i zasiliła zbiórki pięciu klubów sportowych zorganizowane na portalu zrzutka.pl. Uruchomiła też kampanię "SPECJALna pomoc naszym", w której zachęca do ...
2020-06-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Specjal
Rusza kampania SPECJALna pomoc naszym
×
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
Piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Opakowanie ma unikalny kształt i charakterystyczny ...
2020-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
×
Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Ronaldinho na planecie Warka
Ronaldinho w tym roku jest twarzą kampanii piwa Warka, a od 7 czerwca spot z jego udziałem emitowany jest w telewizji. Akcja spotu toczy się na Planecie Warka, na której świat ...
2019-06-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Desperados z instalacją imprezową nad Wisłą
Na popularnych warszawskich Bulwarach, obok tzw. schodków nad Wisłą, stanęła instalacja Electro Swing. W letnie wieczory tysiące osób przewija się tędy w drodze na imprezę. Muzyczne huśtawki zatrzymały imprezowiczów, zmieniając ich ...
2019-05-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Brave
,
K2
,
Roots
,
Starcom
marki:
Desperados
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii "Odkrywaj Warszawę dzielnicami". Kiedy ...
2019-04-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin.digital collectitve
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
×
Ronaldinho w nowej kampanii Warki
Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) nawiązała współpracę z jednym z najsłynniejszych piłkarzy - Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych. - Warka ma silne futbolowe ...
2019-04-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Global
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Ronaldinho w nowej kampanii Warki
×
poprzedni
następny
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rusza z nową kampanią
×
poprzedni
następny
Konkurs na najlepszą domówkę
Desperados wspólnie z platformą Wspieram.to w konkursie "Domówki DIY by Desperados" poszukują 20 najbardziej kreatywnych organizatorów domówek. 20 najlepszych projektów zostanie ufundowanych przez kanały crowdfundingowe. Akcja to kolejny element trwającej ...
2018-12-31 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Brave
,
K2
,
Roots
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados uruchamia innowacyjnego bota
W ramach kampanii "Bo chcemy poczuć więcej" marka piwa Desperados uruchomiła innowacyjnego chatbota, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit. Kampania z botem wystartowała ...
2018-09-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Brave
,
K2
,
Roots
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados uruchamia innowacyjnego bota
×
Powrót „Legendy Północy” w kampanii Specjal
Piwo Specjal startuje z drugą odsłoną kampanii "Legenda Północy". Jedna z największych marek regionalnych Europy, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, sięga po lokalne legendy ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Powrót „Legendy Północy” w kampanii Specjal
×
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Grupa Żywiec promuje nowy smak z dzikiego sadu
Producent piwa rozpoczął nową kampanię marki Dziki Sad o smaku czereśniowym. Bohaterami spotu emitowanego od początku czerwca w telewizji, jest rodzina sadowników oraz jeże. Jest to kontynuacja komunikacji marki z ...
2018-06-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Kibice Warki gotowi na Mundial
Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry - na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki ...
2018-05-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Płatności Blik w kampanii Desperados
Rozpoczęła się trzecia loteria promocyjna piwa Desperados (Grupa Żywiec). W mechanizmie loterii producent wykorzystał w tym roku aplikację do płatności Blik - czytamy w portalu Wirtualne Media. Zabawa opiera się ...
2018-04-11 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
K2
,
Roots
,
Starcom
marki:
Desperados
Regionalna loteria marki Specjal
Ruszyła akcja promująca piwo marki Specjal (Grupa Żywiec). Loteria kapslowa "Co krata Specjal lub wypłata" będzie wspierana w digitalu i social mediach. Akcja prowadzona jest na terenie trzech województw: warmińsko-mazurskiego ...
2018-03-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Adam Nawałka w nowej kampanii Warki
Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Adam Nawałka nawiązał współpracę z marką Warka. Trener weźmie udział w kampanii obejmującej m.in. spoty telewizyjne i internet. Nawiązuje ona do tegorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w ...
2018-03-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [18]
działy
› promocje i PR [18]
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [18]
kategorie rynkowe
› alkohol [17]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Starcom [18]
› 2012 [5]
› Just [5]
› Golden Submarine [4]
› K2 [4]
› The Digitals [4]
› Wilk Studio [4]
› Brave [3]
› G3 [3]
› Twin [3]
› VMLY&R [3]
› Global [1]
› Global Shopper Marketing [1]
› Twin.digital collectitve [1]
marki
› Specjal [5]
› Desperados [4]
› Warka [4]
› Królewskie [3]
› Dziki Sad [1]
› Leżajsk [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA