KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
Stabilizuje się sytuacja w mleczarstwie
Zdaniem Polskiej Izby Mleka aktualna sytuacja na rynku mleka wydaje się stabilizować pomimo rosnącej pandemii koronawirusa na całym świecie. Dane GUS napawają ostrożnym optymizmem. Trwający od lutego spadkowy trend cen ...
2020-10-12 Food & drinks
XII edycja Akademii Bezpiecznego Puchatka
Akademia Bezpiecznego Puchatka to największy program społeczny o tematyce bezpieczeństwa, skierowany do uczniów pierwszych klas szkół podstawowych. Celem tej akcji edukacyjnej jest przekazanie dzieciom najważniejszych zasad bezpieczeństwa w domu, w szkole ...
2020-10-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Puchatek
XII edycja Akademii Bezpiecznego Puchatka
×
Goodvalley poszerza asortyment wędlin
W ofercie firmy pojawił się nowy produkt - szynka gotowana w plastrach o zawartości tłuszczu poniżej 3%. Nowość stanowi uzupełnienie dotychczasowej oferty wyrobów dołączając do parówek, boczku w plastrach oraz ...
2020-10-12 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
marki:
Goodvalley
Goodvalley poszerza asortyment wędlin
×
Startuje kampania batona Snickers Crisp
Rusza kampania reklamowa batona Snickers Crisp, który w tym roku dołączył do portfolio marki. Nowość od Mars Wrigley charakteryzuje się przede wszystkim wyjątkową chrupkością. W opakowaniu znajdują się dwie porcje ...
2020-10-12 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
marki:
Snickers
Pizza za zakupy w saloniku Kolportera
Sto tysięcy specjalnych kodów uprawniających do zakupu pizzy w promocyjnej cenie to nagroda, która czeka na klientów saloników Kolportera, którzy kupią jeden z premiowanych napojów koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 1 października ...
2020-10-12 Soft drinks
firmy:
Da Grasso
,
Kolporter
,
PepsiCo
Mural w szpitalu dziecięcym od marki Herbapol
Firma Herbapol Lublin sfinansowała mural w Szpitalu Dziecięcym im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza w Warszawie. Kolorowy mural to nie tylko sposób na poprawę nastroju małych pacjentów i ich rodziców ...
2020-10-12 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Mural w szpitalu dziecięcym od marki Herbapol
×
Nestle Waters rozwija współpracę ze społecznością lokalną Nałęczowa
Firma Nestle Waters przekazała kilkaset tysięcy złotych na rzecz budowy kanalizacji sanitarnej w sołectwie Cynków, położonym w sąsiedztwie zakładu rozlewniczego firmy. Inwestycja, polegająca na rozbudowie linii głównej kanalizacji sanitarnej wraz z ...
2020-10-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Pasty z Pomysłem na... marki Winiary
Firma Nestle wprowadziła na rynek nową gamę produktów marki Winiary. W gęstych Pastach z Pomysłem na... Winiary znalazły się m.in. przetarte warzywa, zioła i przyprawy, dzięki którym gotowe danie można przygotować ...
2020-10-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Pasty z Pomysłem na... marki Winiary
×
poprzedni
następny
Przejęcie sklepów Tesco skierowane do II etapu
UOKiK skierował do II etapu przejęcie sieci sklepów Tesco Polska przez Salling Group, właściciela sieci Netto. Prezes urzędu uznał, że w tej sprawie konieczne jest przeprowadzenie badania rynku. W sierpniu ...
2020-10-09 Soft drinks
firmy:
Netto
,
Salling Group
,
Tesco
Sklepy Biedronka będą czynne dłużej
Biedronka reaguje na zmieniającą się sytuację w kraju. Żeby podnieść bezpieczeństwo klientów i pracowników oraz komfort zakupów sieć podjęła decyzję o wydłużeniu godzin pracy jej sklepów. Od najbliższego weekendu ponad ...
2020-10-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Promocja znanych marek w loterii sklepów Chorten
8 października w ponad 660 sklepach z logo Chorten ruszyła loteria, wspierająca sprzedaż takich marek, jak m.in. Łaciate, Wedel, Pepsi, Lajkonik czy Tymbark. Akcja potrwa do 30 grudnia, a w ...
2020-10-09 Soft drinks
firmy:
Chorten
marki:
Tymbark
,
E.Wedel
,
Łaciate
,
Lajkonik
,
Pepsi
Nowe smaki serków homogenizowanych Polmlek
Polmlek wprowadza do sprzedaży dwa nowe rodzaje serków homogenizowanych - produktów otrzymywanych z mleka poddanego procesom pasteryzacji i ukwaszenia. - Serek homogenizowany jest doskonały zarówno do bezpośredniego spożycia, jak i ...
2020-10-09 Food & drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Polmlek
Nowe smaki serków homogenizowanych Polmlek
×
poprzedni
następny
Helio odświeża masy krówkowe
Masy krówkowe Helio Premium to odświeżona linia mas krówkowych, która wyróżnia się na rynku brakiem w składzie tłuszczu palmowego. Masy Helio wytwarzane są według tradycyjnej receptury, przy użyciu pełnego mleka ...
2020-10-09 Food & drinks
firmy:
Helio
marki:
Helio
Helio odświeża masy krówkowe
×
poprzedni
następny
Pasztety Profi Premium w zmienionych opakowaniach
Pasztety Premium to propozycja dla konsumentów poszukujących wyjątkowych smaków. W porównaniu do aksamitnych pasztetów Profi w aluminiowych opakowaniach, Profi Premium to pasztet o bogatej konsystencji, z wyczuwalnymi kawałkami mięsa oraz dodatków ...
2020-10-09 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
Pasztety Profi Premium w zmienionych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Tarczyński Naturalnie w radiu
W tym tygodniu wystartowała kampania radiowa marki Tarczyński, mająca na celu wsparcie trwającej od 5 września kampanii prowadzonej w TV, kanałach video online, digital i kinach. Marka przygotowała nową komunikację ...
2020-10-09 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Havas Media
,
Red8 Advertising
marki:
Tarczyński
Tarczyński Naturalnie w radiu
×
Przysnacki z kampanią i konkursem
Przysnacki (Intersnack Poland) to chrupiące przekąski o polskich smakach, które czerpią z folkowych inspiracji. To również chrupki i prażynki do jedzenia solo i w towarzystwie. - Wystarczy otworzyć paczkę i ...
2020-10-09 Food & drinks
firmy:
Intersnack Poland
,
GoldenSubmarine
marki:
Przysnacki
,
Zenith
Nielsen zbadał rynek produktów roślinnych
Roczna wartość sprzedaży najpopularniejszych produktów wegetariańskich wyniosła w sierpniu już 441 mln PLN - wynika z wyników badań przeprowadzonych przez Nielsen. Firma badawcza wskazała najczęściej kupowane zamienniki produktów odzwierzęcych. Na ...
2020-10-08 Soft drinks
Nielsen zbadał rynek produktów roślinnych
×
Muszynianka przegrała w sporze ze Słowacją
W ramach międzynarodowego arbitrażu odrzucono w środę pozew Muszynianki przeciwko Słowacji z żądaniem odszkodowania w wysokości 170 mln EUR, za uniemożliwienie sprowadzania z jej terytorium wody mineralnej - podaje portal Forsal.pl ...
2020-10-08 Soft drinks
firmy:
Muszynianka
marki:
Muszynianka
Piątnica wraca z kampanią serków homogenizowanych
OSM Piątnica po raz kolejny rozpoczyna kampanię promującą najlepszą przekąskę w ciągu dnia - serki homogenizowane. Wystartowała ona 1 października br. i obejmuje takie kanały jak telewizja, digital oraz social media ...
2020-10-08 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
,
Five Media
,
Plej
,
Starcom
marki:
Piątnica
Netto będzie regularnie kontrolować warzywa i owoce
Flagową kategorią sieci handlowej Netto są warzywa i owoce. Sieć rusza z akcją poświęconą promowaniu świeżości tej kategorii. Co dwie godziny w każdym sklepie warzywa i owoce poddane zostaną kontroli świeżości ...
2020-10-08 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto będzie regularnie kontrolować warzywa i owoce
×
[1]
432
|
433
|
434
|
435
|
436
|
437
|
438
|
439
|
440
|
441
|
442
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA