KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
Global Shopper Marketing
Liczba wyszukanych artykułów: 22
Królewska drużyna powraca
Królewskie, największa marka w Warszawie i na Mazowszu oraz Legia – jeden z symboli stolicy i najpopularniejszy klub w Polsce, świętują 20-lecie współpracy. Z tej okazji na półki trafiła limitowana kolekcja ...
2024-08-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
marki:
Królewskie
Królewska drużyna powraca
×
Specjal startuje z kampanią „Dumni z Północy”
Historie Północy i marki Specjal są ze sobą nierozerwalnie związane. W tym sezonie marka ponownie odnosi się do swoich północnych korzeni w kampanii „Dumni z Północy”. W jej ramach na sklepowych ...
2024-08-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
marki:
Specjal
Specjal startuje z kampanią „Dumni z Północy”
×
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Najnowsza kampania Desperadosa z udziałem Reto
Bohaterem tegorocznej kampanii marki piwa Desperados jest raper Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Desperados dokłada nowości do portfolio
Marka piwa Desperados prezentuje zaskakujące nowości na ten sezon. Do sieci sklepów Żabka trafią Desperados Fire, Desperados Ice i Desperados Nocturno. Odświeżeniu uległ smak i opakowania piwa Desperados Melon Cooler. Dodatkowo ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
Żabka
,
Artegence
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
marki:
Desperados
Desperados dokłada nowości do portfolio
×
poprzedni
następny
Limitowana edycja opakowań marki Tatra
Agencja GlobalSM wygrała przetarg na zaprojektowanie limitowanej edycji opakowań piwa Tatra. Głównym celem działań było zaprezentowanie koncepcji, która wpisuje się w DNA marki, a także odpowiada na potrzeby grupy odbiorczej. W ...
2023-09-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
marki:
Tatra
Limitowana edycja opakowań marki Tatra
×
Piwa Królewskie z wizerunkami zawodników Legii
Królewskie, marka piwa obecna w Warszawie i na Mazowszu, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. „Królewski skład” to osiem puszek – każda z unikatowym wzorem przedstawiającym zawodników Legii Warszawa. To kolejna ...
2023-09-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
marki:
Królewskie
Piwa Królewskie z wizerunkami zawodników Legii
×
Startuje kampania Desperadosa z udziałem Tymka
Desperados wystartował z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii marki loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje jeden z ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Tatra z nową platformą komunikacji
Marka piwna Tatra zmienia wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem "Tatry się należą" jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat ...
2022-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
CPC Brand Consultants
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Global Shopper Marketing
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Tatra
Promocja „Desperados serwuje, Ty imprezujesz”
Ruszyła promocja pod hasłem "Desperados serwuje, Ty imprezujesz". Do wygrania są głośniki, projektory i grille elektryczne oraz roczne subskrypcje do Tidal Premium i zestawy piwa Desperados. Sprzedaż promocyjna trwa do 30 ...
2021-06-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Film Produkcja
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
LVOV
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Desperados
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
Marka Żywiec zaprezentowała swoją najnowszą innowację - piwo Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu. - Marka Żywiec od lat ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
×
Żywiec Jasne Lekkie
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, marka Żywiec wprowadziła na rynek nowego lagera - Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Segment piw premium w Polsce ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie
×
poprzedni
następny
Dudek i Boruc na Planecie Warka
Sport łączy Polaków jak nic innego, zwłaszcza podczas wydarzeń najwyższej rangi. Już wkrótce przekonamy się o tym po raz kolejny - Polacy rozpoczynają eliminacje do Mistrzostw Świata w piłce nożnej i ...
2021-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Warka
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
1 marca rozpoczęła się kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra (Grupa Żywiec). Nagrodami w loterii, która potrwa do końca sierpnia, są telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pełne ...
2021-03-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Tatra
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
×
Telewizory w loterii marki Tatra
1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra (Grupa Żywiec). W tym roku po raz pierwszy w historii nagrodami w loterii będą telewizory LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 ...
2021-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Starcom
marki:
Tatra
Warka w nowych opakowaniach
Marka piwa Warka od grudnia tego roku dostępna będzie w nowej szacie graficznej opakowań. Wygląd nowych opakowań odpowiada na zmiany zachodzące w preferencjach konsumentów. - Połączenie tradycyjnych elementów marki z ...
2020-12-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
BNA
,
Global Shopper Marketing
marki:
Warka
Warka w nowych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
Tatra, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży. Marka ...
2020-09-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Tatra
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [22]
działy
› promocje i PR [18]
› innowacje i nowości [10]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [22]
› Biedronka [2]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
firmy marketingowe
› Global Shopper Marketing [22]
› Starcom [15]
› Hope [11]
› 2012 [9]
› G3 [6]
› Opus Film [5]
› Twin [5]
› Artegence [3]
› Golden Submarine [3]
› Heart & Brain [3]
› Dentsu Aegis [2]
› Feeders [2]
› LVOV [2]
› BNA [1]
› CPC Brand Consultants [1]
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Eat me [1]
› Film Produkcja [1]
› Opus B [1]
› Riodepost [1]
› Roots [1]
› Say Hi [1]
› Studio Głośno [1]
› Televisor [1]
› The Digitals [1]
› VMLY&R [1]
› Watchout [1]
› Wilk Studio [1]
marki
› Warka [8]
› Tatra [5]
› Desperados [4]
› Królewskie [2]
› Żywiec [2]
› Specjal [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA