KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 36
Jesienne smaki owsianek marki Lubella
Wraz z nadejściem jesieni Lubella wprowadza limitowane smaki owsianek – jabłko z cynamonem oraz śliwka z przyprawami korzennymi. - Marka Lubella przedstawia najnowsze, limitowane smaki owsianek 100g: Owsianka jabłko-cynamon i Owsianka ...
2024-10-29 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Lubella
marki:
Lubella
Jesienne smaki owsianek marki Lubella
×
poprzedni
następny
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
W Poznaniu, imieniny Marcina od razu przywodzą na myśl rogala z nadzieniem z białego maku. We współpracy z cukiernią Hotelu Mercure, firma Willisch zamknęła charakterystyczny smak pod postacią ręcznie robionych lodów ...
2024-10-28 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
×
Jesienne smaki lodów w Lidlu
Sezonowe smaki lodów Willisch wróciły do lodówek sieci sklepów Lidl. Dynia dostępna jest w dwóch wariantach: dynia z pomarańczą oraz dynia z czekoladą. – Klienci dopytywali o powrót lodów dyniowych przez ...
2024-10-25 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
Jesienne smaki lodów w Lidlu
×
poprzedni
następny
Lidl wycofuje lody z błędną zawartością
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany o prowadzonym przez firmę Lidl wycofaniu partii lodów o smaku kokosowym ze względu na pomyłkę producenta, który w opakowaniu lodów o smaku kokosowym, umieścił lody o ...
2024-10-25 Food & drinks
firmy:
Lidl
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną linię produktów
Marki Bakalland i E.Wedel rozpoczynają strategiczne partnerstwo i wprowadzają na rynek nową linię przekąsek. Bakalie w wedlowskiej czekoladzie trafią wkrótce do ogólnopolskiej dystrybucji. Marki planują rozszerzenie współpracy o kolejne kategorie produktowe ...
2024-10-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
FoodWell
,
Lotte Wedel
,
24/7PR
,
Brandscope
,
CzteryCzwarte
,
Must Be Loud
,
Starcom
marki:
Bakalland
,
E.Wedel
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną linię produktów
×
poprzedni
następny
NicNac’s z nową edycją limitowaną Curry Explosion
Intensywny, egzotyczny aromat oraz słodko-pikantna nuta indyjskiej przyprawy zainspirowały firmę Lorenz do stworzenia nowej edycji limitowanej – NicNac’s Curry Explosion. Marka NicNac’s kontynuuje kulinarną podróż po smakach z różnych części świata ...
2024-10-24 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
NicNac's
NicNac’s z nową edycją limitowaną Curry Explosion
×
Trwają zapisy do XIV Edycji Akademii Bezpiecznego Puchatka
Akademia Bezpiecznego Puchatka to program, który od 16 lat pomaga dzieciom zrozumieć zasady bezpieczeństwa w szkole, na drodze, w domu, w Internecie, w relacjach z rówieśnikami oraz podczas wypoczynku. Skierowany jest ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Puchatek
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
CocoACH! - kakaowa nowość z Wawelu
Tej jesieni Wawel przedstawia nową markę CocoACH! Wśród nich znajdują się tabliczka CocoACH! o smaku wiśni (90 g) oraz tabliczka CocoACH! z kompozycją kakao z chrupiącymi wafelkami (90 g). Do odkrycia ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
CocoACH! - kakaowa nowość z Wawelu
×
poprzedni
następny
Atlanta Poland wprowadza markę dla pokolenia Z
Firma z segmentu bakalii ogłosiła premierę marki SLAY Enjoy the Flavour. Nowa linia przekąsek została stworzona z myślą o młodym pokoleniu, miłośnikach street foodu. Każdy wariant został ma starannie opracowany, aby ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Atlanta Poland
marki:
SLAY
Atlanta Poland wprowadza markę dla pokolenia Z
×
poprzedni
następny
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Fitella odświeża logo i wprowadza linię produktów proteinowych
Firma FoodCare przeprowadza rebranding marki Fitella. Nowa odsłona, to nie tylko odświeżona identyfikacja wizualna, ale także rozszerzona oferta produktów z dodatkową porcją białka, pod nazwą Fitella Protein. - Nowa identyfikacja wizualna ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Fitella
Fitella odświeża logo i wprowadza linię produktów proteinowych
×
Czy Polacy obchodzą Halloween?
Ostatnie dni października tradycyjnie skłaniają Polaków ku odwiedzinom na grobach bliskich, a co za tym idzie planowaniu wyjazdów, rodzinnych spotkań czy zakupowi zniczy. Od lat jednak w Polsce zyskuje popularność tradycja ...
2024-10-21 Soft drinks
Czy Polacy obchodzą Halloween?
×
poprzedni
następny
Nowa linia ciast od Gellwe
W ofercie FoodCare pojawiły się nowe produkty marki Gellwe, skierowane do miłośników domowych wypieków: babeczki Choco Lawa, Ciasto Zebra oraz Babeczki Jagodzianki. Nowości w ofercie, to połączenie tradycji z trendami, które ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
Nowa linia ciast od Gellwe
×
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
Jesienną propozycją od firmy Mokate jest Mokate Cappuccino Pumpkin Spice – propozycja producenta na uprzyjemnienie sobie chłodniejszych dni. Nowa wariacja od Mokate łączy mleczną piankę i kawę ze smakiem dyni wzbogaconym ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Mokate
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
×
Przepisy blokujące sprzedaż alkotubek usuną z rynku praliny z alkoholem?
Kontrowersje wokół zw. „alkotubek”, czyli saszetek z alkoholem przypominających dziecięce przekąski może mieć dalsze konsekwencje. Projekt ustawy, której celem jest zakazanie sprzedaży alkoholu w innej formie niż płynna może uderzyć również ...
2024-10-21 Food & drinks
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Kasogranie na rodzinne wydawanie. Loteria Nestle
Agencja Unique One organizuje dla producenta płatków śniadaniowych i śniadaniowych batonów zbożowych Nestlé loterię „Kasogranie na rodzinne wydawanie”. Okres sprzedaży promocyjnej rozpoczął się 30 września i potrwa do 15 grudnia 2024 ...
2024-10-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Nestle
Kasogranie na rodzinne wydawanie. Loteria Nestle
×
Lay’s zaprosił influencerów na pole ziemniaków
zenitMarka Lay’s (Frito Lay) chciała pokazać, jaki proces stoi za każdym chipsem. Zaprosiła na swoje pola uprawne influencerów. Byli to m.in. Kasia Węsierska, Jakub Kosel, Dawid Oleszko, Piotr Latała. Wizyta dostarczyła ...
2024-10-18 Food & drinks
firmy:
Frito Lay
,
PepsiCo
,
Avanti
,
H2O
,
Zenith
marki:
Lay's
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [11]
działy
› innowacje i nowości [16]
› promocje i PR [14]
› badania [5]
› handel [5]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [5]
› Biedronka [3]
› Grupa Maspex [3]
› Colian [2]
› FoodCare [2]
› Frito Lay [2]
› Intersnack Poland [2]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [2]
› Lotte Wedel [2]
› Lubella [2]
› Nestle [2]
› Wawel [2]
› Willisch [2]
› Atlanta Poland [1]
› Auchan [1]
› Carrefour [1]
› E.Leclerc [1]
› FoodWell [1]
› Gibar [1]
› Intersnack [1]
› Lody Jan [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mars Wrigley [1]
› Mieszko [1]
› Mokate [1]
› Mondelez [1]
› PepsiCo [1]
› POLOmarket [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Stokson [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [4]
› inne produkty [4]
› kawa i herbata [3]
› alkohol [2]
› owoce i warzywa [2]
› mięso i ryby [2]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Zenith [4]
› GoldenSubmarine [2]
› Initiative [2]
› Kolterman Media Communications [2]
› 24/7PR [1]
› AdValue [1]
› Aleph Group [1]
› Avanti [1]
› AżTuNagle [1]
› Big Picture [1]
› Brandscope [1]
› CzteryCzwarte [1]
› FCB&theMilkman [1]
› GetHero [1]
› H2O [1]
› Lemon [1]
› Must Be Loud [1]
› NAV Agency [1]
› Papaya Films [1]
› Publicis [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Spark Foundry [1]
› Starcom [1]
› Unique One [1]
marki
› E.Wedel [2]
› Lubella [2]
› Wawel [2]
› Amoretta [1]
› Bakalland [1]
› Cheetos [1]
› Felix [1]
› Fitella [1]
› Gellwe [1]
› Grześki [1]
› Lay's [1]
› MEatVEGE [1]
› Nestle [1]
› NicNac's [1]
› Oreo [1]
› Przysnacki [1]
› Puchatek [1]
› Riddle [1]
› SLAY [1]
› Śliwka Nałęczowska [1]
› Willisch [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA