KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Colian
Liczba wyszukanych artykułów: 51
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Śliwka Nałęczowska
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
×
Colian przedstawia ofertę na Halloween
Z okazji Halloween firma Colian powraca z ofertą słodyczy, które oddają klimat tego dnia. W tegorocznej linii potwornych słodkości znajdą się nie tylko klasyczne przysmaki, ale także nowości. - Halloween zyskuje ...
2024-09-24 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Akuku!
,
Goplana
,
Grześki
,
Wafle Familijne
Colian przedstawia ofertę na Halloween
×
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?”
Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami ...
2024-09-24 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Wafle Familijne
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?”
×
Kolejne firmy wspierają regiony zniszczone przez wodę
Skala zniszczeń w regionach dotkniętych klęską żywiołową jest olbrzymia. Wiele firm wdrożyło już projekty niosące realną pomoc dla poszkodowanych. Colian W odpowiedzi na pilne potrzeby mieszkańców południowo-zachodniej Polski, walczących z powodzią ...
2024-09-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Colian
,
InPost
,
ITM Polska
,
Lidl
,
PKN Orlen
Kolejne firmy wspierają regiony zniszczone przez wodę
×
Jeżyki ruszają z kampanią edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”
Wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” ...
2024-09-17 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Jeżyki ruszają z kampanią edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”
×
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena pojawi się jesienią na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września. To kolejny, po ...
2024-09-06 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
×
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
26 sierpnia rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE ...
2024-08-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
×
Grześki na krawędzi w stałej ofercie Colian
Z początkiem sierpnia marka Grześki wzbogaciła swoją stałą ofertę o dwa smaki: Grześki na krawędzi DARK BROWN oraz PEANUT BUTTER. Dotychczas oba produkty były dostępne wyłącznie w ramach edycji limitowanej. Pierwszy ...
2024-08-14 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki na krawędzi w stałej ofercie Colian
×
Przedstawiciele biznesu utworzą nową Grupę Ekspertów
Minister rolnictwa Czesław Siekierski spotkał się z przedstawicielami branży spożywczej, którzy wyrazili chęć utworzenia Grupy Eksperckiej, która będzie na bieżąco analizowała sytuację tej branży. Gotowość do uczestnictwa w Grupie Ekspertów wyrazili: ...
2024-08-13 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
Colian
,
FoodWell
,
Mlekovita
,
ZPOW Dawtona
Przedstawiciele biznesu utworzą nową Grupę Ekspertów
×
poprzedni
następny
Grześki na pokładach samolotów WizzAir
Wafle Grześki w formacie Mega pojawiły się w ofercie sprzedażowej linii WizzAir. To kolejny krok marki w kierunku podniebnej ekspansji – do tej pory Grześki dostępne były na pokładach samolotów PLL ...
2024-08-13 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki na pokładach samolotów WizzAir
×
Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top
Sopocki Festiwal Top of the Top uświetni w tym roku Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające wydarzenie pojawią się na antenie TVN aż 144 razy, a całe widowisko będzie wspierane mocnym brandingiem ...
2024-08-13 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top
×
Kaucja.pl wspólnym operatorem systemu kaucyjnego
W związku z otrzymaniem zgody UOKiK na założenie wspólnego przedsiębiorcy, 12 przedstawicieli branży napojowej w Polsce wybrało nazwę spółki – KAUCJA.PL - Krajowy System Kaucyjny SA. Docelowo będzie ona pełniła rolę ...
2024-07-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Colian
,
Grupa Maspex
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
Orangina Schweppes
,
Oshee
,
PepsiCo
,
Red Bull
,
Van Pur
,
Zbyszko
,
Żywiec Zdrój
Startuje wakacyjna loteria marki Familijne
1 lipca ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek ...
2024-07-03 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Wafle Familijne
Startuje wakacyjna loteria marki Familijne
×
Oranżada Hellena tworzy niezwykły mural w Warszawie
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił się mural, który dzięki zastosowaniu farby ...
2024-07-02 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Good Looking Studio
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Oranżada Hellena tworzy niezwykły mural w Warszawie
×
poprzedni
następny
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
Ogłoszono zwycięzców V edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024, skierowanego do młodych adeptów designu i projektowania. Tegorocznym zadaniem było stworzenie unikalnej grafiki opakowania, ilustrującej hasło: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Śliwka Nałęczowska
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
×
poprzedni
następny
Colian świętuje 20-lecie wejścia w biznes słodyczy
Grupa Colian świętuje jubileusz 20-lecia włączenia bydgoskiej Jutrzenki, producenta ciastek, wafli i żelków, w struktury organizacji. Decyzja ta zapoczątkowała rozwój firmy w segmencie słodyczy i na przestrzeni lat przyniosła ponad ośmiokrotny ...
2024-06-19 Food & drinks
firmy:
Colian
Colian świętuje 20-lecie wejścia w biznes słodyczy
×
Startuje konkurs Oranżady Hellena na Roblox
Od 17 czerwca na platformie Roblox, na miłośników gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca, czeka niespodzianka - konkurs z nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki „Szalona Kraina Oranżady Hellena” ...
2024-06-17 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Startuje konkurs Oranżady Hellena na Roblox
×
Startuje „Wybitna Loteria” Oranżady Hellena
3 czerwca ruszyła „Wybitna Loteria” konsumencka marki Oranżada Hellena z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czekają nagrody, m.in. słuchawki, walizki, vouchery na wakacje, a w wielkim finale Fiat 500. Akcja ...
2024-06-05 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Startuje „Wybitna Loteria” Oranżady Hellena
×
Startuje kampania dla Oranżady Hellena Musssująca
Jak dotrzeć do pokolenia Alfa, czyli najmłodszej grupy konsumentów? Najlepiej poprzez kanały on-line oraz bohaterów, z którymi mogą się identyfikować. 15 kwietnia wystartowała kampania Oranżady Hellena Musssująca skierowana do tej właśnie ...
2024-06-04 Soft drinks
firmy:
Colian
,
LoveBrands Relations
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [12]
działy
› promocje i PR [32]
› innowacje i nowości [14]
› handel [2]
› inwestycje [1]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [3]
› Grupa Maspex [3]
› PepsiCo [3]
› Zbyszko [3]
› Nałęczów Zdrój [2]
› Nestle [2]
› Orangina Schweppes [2]
› Oshee [2]
› Red Bull [2]
› Van Pur [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Bakalland [1]
› Biedronka [1]
› FoodWell [1]
› Hortex [1]
› InPost [1]
› ITM Polska [1]
› Lidl [1]
› Mlekovita [1]
› PKN Orlen [1]
› Tymbark [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [36]
› napoje bezalkoholowe [16]
› alkohol [2]
› owoce i warzywa [2]
› inne produkty [2]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [8]
› Initiative [6]
› LoveBrands Relations [5]
› NAV Agency [2]
› Peppers Ghost [2]
› AżTuNagle [1]
› Brief me [1]
› FCB&theMilkman [1]
› Gong [1]
› Good Looking Studio [1]
› Lemon [1]
› Opus B [1]
› Papaya Films [1]
marki
› Grześki [13]
› Hellena [11]
› Wafle Familijne [9]
› Śliwka Nałęczowska [7]
› Goplana [5]
› Jeżyki [5]
› Appetita [2]
› Akuku! [1]
› Coca-Cola [1]
› Hortex [1]
› Jutrzenka [1]
› Pepsi [1]
› Solidarność [1]
› Tymbark [1]
› Zbyszko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA