KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
AdValue
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
Ciastka Oreo pojawiły się na sklepowych półkach w nowej formule. Ulepszeniu uległa receptura ciastek, które od teraz zawierają więcej kakao. Ciastka mają w składzie także mniejszą ilość cukru, zachowując przy tym ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Mondelez
,
AdValue
,
Big Picture
,
Publicis
,
Saatchi & Saatchi
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
×
Oreo zachęca do wspólnego celebrowania Dnia Ojca
Marka Oreo zachęca do świętowania Dnia Ojca, poprzez wspólną zabawę i spędzony razem czas. W ramach tegorocznej kampanii marka pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbanie o nie ...
2023-05-31 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo zachęca do wspólnego celebrowania Dnia Ojca
×
Wystartowała kampania nowej mąki Polska
„Uda się” – pod tym hasłem ruszyła kampania wprowadzająca nową markę – mąkę Polkę. Mąka Polka, to produkt, za którym stoją polskie Młyny Szczepanki oraz Karol Okrasa. Produkty mąki Polki mają ...
2023-04-06 Food & drinks
firmy:
Młyny Szczepanki
,
AdValue
Unilever z szerszą ofertą lodów dla dzieci
Koncern Unilever wprowadza na rynek linię lodów stworzoną we współpracy z marką Disney. Nowa seria Unilever Algida jest inspirowana postaciami m.in. z filmów Toy Story, Star Wars czy Avengers. Pojawieniu ...
2022-05-17 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
AdValue
,
Made in PR
,
Mindshare
marki:
Algida
Czwarta odsłona kampanii marki Milka
Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach czwartej już odsłony kampanii, realizowanej pod hasłem "Milka. Sercem z Naszymi", marka zagrzewa Polaków do ...
2021-12-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Event Factory
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
marki:
Milka
Czwarta odsłona kampanii marki Milka
×
Oreo świętuje Dzień Ojca
Z okazji nadchodzącego Dnia Ojca, marka Oreo prezentuje własny sposób na wspólne świętowanie i zaskakuje konsumentów dostępem do abonamentu w Empik Go, w ramach którego ojcowie i ich najbliżsi mogą znaleźć ...
2021-06-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Mindshare
marki:
Oreo
Loteria Grześków z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem - oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera ...
2020-08-24 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AdValue
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Loteria Grześków z okazji powrotu do szkoły
×
"Upiecz dzieciom radość" - aktywacja marki Kasia
"Upiecz dzieciom radość" - aktywacja marki Kasia Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem "Upiecz dzieciom radość". Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii ...
2019-11-14 Soft drinks
firmy:
Upfield
,
AdValue
marki:
Kasia
Startuje kampania z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego
ProVeg startuje z nową kampanią z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia. W zeszłym roku o kampanii dowiedziało się 30 milionów ludzi na całym świecie. Tegoroczna edycja ...
2019-08-22 Soft drinks
firmy:
ProVeg
,
AdValue
Startuje kampania z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego
×
poprzedni
następny
BelVita Soft Bakes Filled nowość w dwóch smakach
Marka belVita (Mondelez Polska), rozszerza portfolio miękkich przekąsek o nowość z nadzieniem. BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. - Ubiegłoroczna nowość - BelVita ...
2019-04-09 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
belVita
BelVita Soft Bakes Filled nowość w dwóch smakach
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [10]
działy
› innowacje i nowości [4]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [4]
› Colian [1]
› Młyny Szczepanki [1]
› Mondelez [1]
› ProVeg [1]
› Unilever [1]
› Upfield [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [7]
› owoce i warzywa [2]
› inne produkty [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Big Picture [5]
› Mindshare [4]
› Spark Foundry [2]
› Carla Zuri [1]
› Event Factory [1]
› Isobar [1]
› Kolterman Media Communications [1]
› Made in PR [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Publicis [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
marki
› Oreo [3]
› Algida [1]
› belVita [1]
› Grześki [1]
› Kasia [1]
› Milka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA