KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Początek kampanii Kasztelana
W drugiej połowie maja rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Kasztelan na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jest to kolejna akcja mająca na celu budowanie wizerunku marki, jako idealnego piwa podczas chwil relaksu po ...
2004-05-13 Food & drinks
Oferty współpracy - 4trade
Niemiecka spółka poszukuje dostawcy wody mineralnej w opakowaniach szklanych o pojemności 250 ml. Firma - dupetit Natural Products Adres - Hauptstrasse 41, D-63930 Miasto - Neunkirchen-Richelbach Telefon - 49 9378 99590 ...
2004-05-13 Soft drinks
BBH publikuje wyniki I kwartału
Baltic Beverages Holding przedstawił wyniki finansowe za I kwartał tego roku. W ciągu 12 miesięcy 2003 r. firma utrzymywała wzrost sprzedaży na poziomie 10%, w I kwartale 2004 r. trend ten ...
2004-05-13 Food & drinks
Koniec pierwszego etapu konkursu Superbrands
Trwa pierwsza polska edycja międzynarodowego konkursu Superbrands. Na liście znalazło się 230 pozycji. Ranking marek sporządzony przez jurorów konkursu nie ma nic wspólnego z ich wyceną. Chodziło bardziej o zespół skojarzeń ...
2004-05-13 Soft drinks
Nowa fabryka puszek w Rosji
Zarząd Międzynarodowej Korporacji Finansowej - będącej ramieniem Światowej Organizacji Handlu -zatwierdził pożyczkę w wysokości 35 mln USD na rzecz firmy Lebedyansky Experimental Canning Plant (położonej w miejscowości Lipetsk). Środki te zostaną ...
2004-05-13 Soft drinks
Europa Środkowa liderem wzrostu UE
Nowe kraje członkowskie stają się najbardziej dynamiczną częścią Unii Europejskiej - wynika z najnowszych danych ekonomicznych. W marcu produkcja przemysłowa Czech wzrosła o 15,3% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku ...
2004-05-13 Soft drinks
Napoje w szkle mogą podrożeć
Opakowania zwrotne nieoddane w terminie będą objęte 22% VAT - wynika z najnowszego rozporządzenia ministra finansów. Producenci alarmują: to będzie wymagało kontrolowania systemu dostaw i zwrotów, tak aby monitorować każdą butelkę. Wszystkiemu ...
2004-05-12 Soft drinks
Edyta Górniak w kampanii Cisowianki
10 maja wystartowała nowa kampania reklamowa wód mineralnych Cisowianka, którą promuje Edyta Górniak. Piosenkarka związała się z producentem wody - Nałęczów-Zdrój Sp. z o.o. - podpisując roczny kontrakt. Od poniedziałku emitowane są ...
2004-05-12 Soft drinks
Likwidacja Mleczarni Poznań
Napis Mleczarnia Poznań 1881 już za kilka dni będzie jedynie częścią historii miasta. Produkcja w zakładzie zostanie ostatecznie wstrzymana 19 maja. Znajdujący się na skraju upadłości, mocno zadłużony zakład usilnie szukał ratunku ...
2004-05-12 Food & drinks
Prywatyzacja Polmosu Bielsko-Biała
Pięciu inwestorów złożyło w resorcie skarbu oferty na prywatyzację Śląskiej Wytwórni Wódek Gatunkowych Polmos w Bielsku-Białej. Zdaniem prezesa spółki Józefa Kapeli, może ona zostać sprzedana w IV kw. tego lub I ...
2004-05-12 Food & drinks
Rulimpex o krok od bankructwa
Ryszard Ruliński kilka lat temu był na liście stu najbogatszych Polaków. Dziś w sądzie leży wniosek o ogłoszenie upadłości jego zakładu (producenta m.in. soków OCH!). - Za trzy miesiące kryzys minie ...
2004-05-12 Soft drinks
Grzeszna kampania Magnum
Algida (Unilever) rozpoczęła kampanię promocyjną nowej limitowanej serii lodów Magnum. Nazwy produktów odpowiadają siedmiu grzechom głównym. Motywem przewodnim kampanii jest hasło Zgrzesz z Magnum 7 razy. Na potrzeby tej kampanii agencja stworzyła ...
2004-05-12 Food & drinks
Nestle Polska chce zwiększyć wpływy
Polski oddział koncernu zamierza w tym roku o 5% zwiększyć wpływy ze sprzedaży, do ponad 1,4 mld PLN. Firma chce osiągnąć poprawę wyników głównie dzięki wzrostowi eksportu. W ekspansji rynkowej mają jej ...
2004-05-12 Soft drinks
Oferty współpracy - 4trade
Białoruska firma poszukuje polskich producentów makaronów. Firma - Arabyan Artur Nshanovich Adres - K. Marxa 33/16, 220030 Miasto - Mińsk Telefon - 375 172 275 572 e-mail - bas@ivcavia.com ...
2004-05-12 Soft drinks
Targi McLane - 17. Edycja
W Warszawie odbyła się kolejna edycja ogólnopolskich targów organizowanych przez McLane. Podczas trwającej dwa dni imprezy wystawiło się 160 firm. Targi majowe nastawione są na sezon napojowy, który właśnie się zaczął - ...
2004-05-12 Soft drinks
Lacpol podwoi produkcję serów
Jeden z największych w Polsce przetwórców mleka na inwestycje wyda w tym roku ponad 30 mln PLN. Chce również podwoić produkcję serów i twarogów. Jego przychody wzrosną o 20%, do 720 ...
2004-05-12 Food & drinks
Perspektywy rozwoju gospodarki światowej
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju podwyższyła prognozy wzrostu PKB dla 30 tworzących ją państw. Wskaźnik ten wzrośnie w tym roku o 3,4%, a w przyszłym o 3,1% - głosi półroczny raport ...
2004-05-12 Soft drinks
Soki Clippo z zakrętką
Firma rozpoczęła sprzedaż swoich soków i nektarów w nowych opakowaniach kartonowych z zakrętką, ułatwiającą nalewanie soku oraz picie bezpośrednio z kartonu. Nowa szata graficzna opakowania podkreśla najważniejsze walory produktu: naturalny, owocowy ...
2004-05-11 Soft drinks
Producent opakowań zapowiada inwestycje
Warta Glass - jedna z większych w Polsce grup wytwarzających opakowania szklane zapowiada podwojenie mocy produkcyjnych. Wartość rozpoczętych inwestycji w grupie, w której skład wchodzą huty szkła Warta z Sierakowa Wielkopolskiego, Jedlice ...
2004-05-11 Soft drinks
Bakoma promuje serki dla dzieci
Kampania serka Bakuś potrwa do końca czerwca i obejmie TVP oraz Polsat. Jej celem jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku marki jako puszystego i naturalnego serka dla dzieci. Nowa reklama jest skierowana ...
2004-05-11 Food & drinks
[1]
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
|
2656
|
2657
|
2658
|
2659
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA