KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Kaufland zachęca do niemarnowania żywności
Według szacunków co roku w Polsce marnuje się ok. 9 mln ton żywności, a do kosza trafiają choćby produkty spożywcze, które wciąż nadają się do jedzenia. By zwrócić uwagę na ten ...
2020-10-20 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Verbena rusza z akcją #Siejdobro
Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych. Na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Założenie kampanii jest proste: klient ...
2020-10-20 Food & drinks
firmy:
I.D.C. Polonia
,
Brave Brain
,
MediaChoice
marki:
Verbena
Verbena rusza z akcją #Siejdobro
×
Van Pur może przejąć Browar w Braniewie
15 października Van Pur i Grupa Żywiec podpisały list intencyjny dotyczący zamiaru przejęcia 100% udziałów w spółce Browar Braniewo, praw do marek Kuflowe, Braniewo oraz Jasne, że Pełne, a także nieruchomości ...
2020-10-19 Soft drinks
firmy:
Browar Braniewo
,
Grupa Żywiec
,
Van Pur
Browar Za Miastem inwestuje w nowy zakład
W miejscowości Rumianek pod Poznaniem zostanie zbudowany nowy browar. Dzięki inwestycji firmy Browar Za Miastem powstanie obiekt, w którym będzie można wyprodukować około 30 tys. hl piwa, czyli ok. 6 mln ...
2020-10-19 Food & drinks
firmy:
Browar Za Miastem
Pandemia zmienia rynek kawy
Ograniczenia pandemiczne spowodowały spadek popytu na kawę w hotelarstwie, gastronomii i cateringu - branży będącej głównym odbiorcą ziaren - wskazał w raporcie tygodniowym Polski Instytut Ekonomiczny. Zdaniem ekspertów, obawy co do ...
2020-10-19 Food & drinks
Brodacz zbiera środki na inwestycję
Browar Brodacz realizuje strategię rozwoju, zmierzającą do budowy własnej warzelni oraz otwarcia linii produkcyjnej. Zorganizowane do tej pory dwie akcje crowdfundingowe zgromadziły ponad 1500 inwestorów. Pozyskane w ten sposób środki ...
2020-10-19 Soft drinks
firmy:
Browar Brodacz
Specjalne opakowania słodyczy Bałtyku
Fabryka Czekolady Bałtyk wprowadziła na rynek nową edycję likworków i czekoladek. Innowacyjna stylistyka opakowań, nawiązania do tradycji oraz motywów morskich - to główne atrybuty nowej kolekcji. Wzbogaci ona ofertę firmy w ...
2020-10-19 Food & drinks
firmy:
ZPC Bałtyk
marki:
Bałtyk
Specjalne opakowania słodyczy Bałtyku
×
poprzedni
następny
Kolejne ograniczenia ponownie uderzą w branżę piwną
Dwumiesięczny lockdown, ograniczenia w działalności sklepów, lokali gastronomicznych i odwołanie imprez masowych pogorszyły kondycję branży piwnej, w którą z początkiem tego roku uderzyła jeszcze podwyżka akcyzy o 10%. Najmocniej ucierpiały ...
2020-10-19 Food & drinks
McCain z linią w stylu streetfood
Producent mrożonych wyrobów ziemniaczanych McCain wprowadza na rynek innowacyjne produkty STREETFOOD, które odpowiadają najnowszym trendom, zapewniają wyjątkowe doznania smakowe i nowoczesne okazje konsumpcyjne w domu. Nowa linia składa się z frytek ...
2020-10-19 Food & drinks
firmy:
McCain
marki:
McCain
McCain z linią w stylu streetfood
×
poprzedni
następny
Musztarda Dijon od Roleski bez dodatku cukru
Firma Roleski wprowadziła do swojej oferty Musztardę Dijon bez dodatku cukru, dzięki której można cieszyć się jej smakiem opartym na krótkim składzie. Musztarda Dijon zawdzięcza swój sukces recepturze, która została ...
2020-10-19 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Musztarda Dijon od Roleski bez dodatku cukru
×
Pestycydy w mrożonkach Hortex
W wyniku urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzono przekroczenie najwyższego dopuszczalnego poziomu pozostałości pestycydu - chlorpiryfosu w partii mrożonych różyczek brokułów marki Hortex. Szczegóły dotyczące produktu: Produkt: Hortex brokuły różyczki ...
2020-10-19 Soft drinks
firmy:
Hortex
marki:
Hortex
Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad
19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem "Jedna to za mało", który wspiera całą kategorię czekolad. Aktywacja jest częścią jesiennej kampanii promującej czekolady i zachęca do zapoznania ...
2020-10-19 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad
×
poprzedni
następny
Jeszcze więcej całodobowych Biedronek
W ramach Akcji 24, sieć Biedronka rozszerza liczbę placówek, które są czynne przez całą dobę. Od tego tygodnia jest już ich ponad 400 w całej Polsce, dodatkowo ponad 2350 sklepów sieci ...
2020-10-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Rusza komunikacja marki Smakowita
Firma ZT Kruszwica rozpoczęła nową kampanię reklamową marki SmakoWita pod hasłem "Dzięki Ziarnom". Kampania to pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów, wykorzystywanych w produktach ...
2020-10-19 Food & drinks
firmy:
ZT Kruszwica
,
SiebertHead
,
Starcom
marki:
Smakowita
Rusza komunikacja marki Smakowita
×
poprzedni
następny
Bolt Food wprowadza „najlepsze danie na świecie”
Z okazji Światowego Dnia Żywności Bolt Food wprowadza do menu wybranych restauracji "najlepsze danie na świecie". Nie trafi ono jednak do użytkownika aplikacji, który je zamówi, a do osoby, która go ...
2020-10-19 Soft drinks
Globalny system żywnościowy potrzebuje przebudowy
Światowy system żywnościowy wart jest obecnie 8 bln USD i odpowiada za ok. 10% globalnego PKB. W odpowiedzi na wybuch pandemii COVID-19 wiele państw wprowadziło ograniczenia dotyczące swobodnego przepływu towarów, w ...
2020-10-16 Soft drinks
Rząd precyzuje informacje o limicie osób w sklepach
Podczas wczorajszej konferencji prasowej premiera Mateusza Morawieckiego padła zapowiedź, że od 17 października w sklepach detalicznych zlokalizowanych w czerwonej strefie zostanie wprowadzone ograniczenie liczby klientów do pięciu osób na jedną kasę ...
2020-10-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
Unitop przygotował świąteczną wersję chałwy
- Polacy doceniają smak ręcznie wyrabianej chałwy, dlatego firma Unitop przygotowała jej odświeżoną ofertę świąteczną - mówi Svetlana Vnucko, Marketing Director w firmie Unitop. Chałwa sezamowa w formacie torcika o ...
2020-10-16 Food & drinks
firmy:
Unitop
marki:
Unitop
Unitop przygotował świąteczną wersję chałwy
×
poprzedni
następny
Tomasz Jakubiak twarzą marki Tarczyński
Szef kuchni Tomasz Jakubiak został nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie. Kucharz poprowadzi program "Przepis na Naturalne Poranki", który emitowany będzie na platformie YouTube. Do udziału w serii filmów na platformie ...
2020-10-16 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Yogoat Drink z OSM Łowicz
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu poszerza ofertę wegańskiej marki Bez Deka Mleka o Yogoat Drink owsiany do picia. - Linia produktów bez soi, laktozy, bez dodatku cukru - sacharozy, słodzonych ...
2020-10-16 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
marki:
Bez deka mleka
Yogoat Drink z OSM Łowicz
×
[1]
430
|
431
|
432
|
433
|
434
|
435
|
436
|
437
|
438
|
439
|
440
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA