KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Ponad 200 produktów BIO w ofercie Lidla
Żywność ekologiczna jest uprawiana i hodowana bez użycia nawozów sztucznych, pestycydów, chemicznych środków ochrony roślin, antybiotyków i stymulatorów wzrostu. W BIO produktach nie ma konserwantów, polepszaczy smaku czy sztucznych barwników ...
2020-09-28 Soft drinks
firmy:
Lidl
Pierwszy samoobsługowy kiosk Ruchu
W Warszawie, przy Placu Unii Lubelskiej uruchomiono pierwszy samoobsługowy kiosk Ruchu. W mini sklepie sprzedawcę zastąpiły maszyny, które pozwalają na kupno ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych 24 godziny na dobę ...
2020-09-28 Soft drinks
firmy:
Ruch
Jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej
Rozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana kampanią sponsoringową w telewizji, będzie promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada ...
2020-09-28 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
They.pl
marki:
Śliwka Nałęczowska
Jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej
×
Vegeta Natur w nowej kampanii promocyjnej
Pod hasłem "Inspirowane Naturą" rozpoczęła się jesienna odsłona kampanii promocyjnej Vegeta Natur. Sprzedaż produktów Vegeta Natur wspierają spoty TV oraz działania w internecie i punktach sprzedaży. W ramach kampanii promującej ...
2020-09-28 Food & drinks
firmy:
Podravka
,
Walk PR
marki:
Vegeta
Vegeta Natur w nowej kampanii promocyjnej
×
Hipermarkety oferują najtańsze warzywa
Z ogólnopolskiej analizy cen detalicznych wynika, że najtańsze warzywa Polacy kupują w hipermarketach, a najdrożej jest w dyskontach. Różnica wynosi aż 19%. Największe rozbieżności są w przypadku buraków, ziemniaków i ...
2020-09-28 Soft drinks
Zainspiruj się z Ballantine's
Marka Ballantine's w swojej nowej kampanii zachęca wszystkich do podążania własną drogą w realizacji pasji i marzeń. Poprzez projekt "TAK TO ROBIĘ" marka pokazuje, że można żyć na wiele sposobów, bez ...
2020-09-28 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
MSL Group
,
VMLY&R
marki:
Ballantine's
Absolut zachęca Amerykanów do udziału w wyborach
Marka alkoholowa Absolut w pierwszej od 3 lat kampanii telewizyjnej w związku ze zbliżającymi się wyborami w USA namawia Amerykanów do aktywnego udziału w nich - podają Wirtualne Media. Kampania ...
2020-09-28 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
marki:
Absolut
Hillebrand rozwija platformę myHillebrand
Światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, stawia na cyfryzację usług i wykorzystanie innowacyjnych technologii. Firma zwiększa inwestycje w rozwój nowoczesnej platformy cyfrowej, która ułatwia klientom zarządzanie procesami transportowymi ...
2020-09-28 Soft drinks
firmy:
JF Hillebrand
Firmy będą przenosić produkcję do Polski
Osłabienie globalizacji spowolni rozwój światowej gospodarki, ale dla Polski może być szansą na rozwój. - Firmy na całym świecie będą szukały tanich miejsc produkcji, żeby obniżyć koszty działalności, ale będą rozsądnie ...
2020-09-25 Soft drinks
Wędliny Cedrob w nowej odsłonie
Zakłady Mięsne Silesia wprowadza pod marką Cedrob kolejne nowości z kurczaka w linii Wędlin Kurna Półka. Są to Mięsiwo Pieczone z Kurnej Półki z dodatkiem czarnego pieprzu oraz wersja z dodatkiem ...
2020-09-25 Food & drinks
firmy:
Cedrob
,
ZM Silesia
marki:
Cedrob
Wędliny Cedrob w nowej odsłonie
×
Stock Polska promuje markę Auchentoshan
Testa Communications po raz drugi organizuje akcję "Poznaj prawdziwy smak miasta dzięki Auchentoshan!" dla szkockiej marki whisky, dystrybuowanej przez Stock Polska. W tym roku przewiduje się realizację około 70 eventów, które ...
2020-09-25 Food & drinks
firmy:
Stock Polska
,
Testa Communications
marki:
Auchentoshan
Mazurska Manufaktura Alkoholi pozyskała branżowych fachowców
We wrześniu do grona pracowników producenta kraftowych alkoholi mocnych klasy premium - dołączyli: Agnieszka Patejczyk ze Stock Poland oraz Szymon Lipka z Bacardi-Martini Polska. Agnieszka Patejczyk ma ponad 20-letnie doświadczenie ...
2020-09-25 Food & drinks
firmy:
Mazurska Manufaktura Alkoholi
Nowe sery pleśniowe NaTurek
W ofercie Mleczarni Turek pojawiły się dwa nowe sery z przerostem niebieskiej pleśni z linii Grand Blue: NaTurek Grand Blue Bogaty i Kremowy oraz NaTurek Grand Blue Intensywny. NaTurek Grand ...
2020-09-25 Food & drinks
firmy:
Bongrain
marki:
Turek
Nowe sery pleśniowe NaTurek
×
poprzedni
następny
BP pierwszym paliwowym partnerem Glovo w Polsce
Glovo oraz sieć stacji paliw bp rozpoczęły współpracę na polskim rynku. 24 września ruszył pilotażowy etap, w ramach którego w Krakowie i Warszawie można zamówić artykuły z oferty gastronomicznej Wild Bean ...
2020-09-25 Soft drinks
firmy:
BP
Brand Hero marki Wawrzyniec
Agencja Streetcom przygotowała dla marki Wawrzyniec komunikację wprowadzającą brand hero marki - Wuja Wawrzyńca. Nowa kampania marki jest kontynuacją komunikacji past Wawrzyniec jako zdrowej warzywnej przekąski dla każdego. Głównym elementem ...
2020-09-25 Soft drinks
firmy:
ZT Kruszwica
,
Badi Badi
,
Streetcom
marki:
Wawrzyniec
Brand Hero marki Wawrzyniec
×
Carrefour nawiązuje współpracę z Too Good To Go
Carrefour to pierwsza sieć handlowa, która dołączyła do programu Too Good To Go w Polsce. W ramach współpracy użytkownicy aplikacji będą mogli kupić paczki z produktami firmy z krótkim terminem ważności ...
2020-09-25 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Rusza Stragan Rolnika online
Na początku października w Warszawie i okolicach rusza StraganRolnika.pl. To sklep online, w którym można znaleźć nie tylko owoce i warzywa, ale również nabiał, pieczywo, przyprawy, mięsa i wędliny. Wyróżnikiem Straganu ...
2020-09-25 Soft drinks
Remarkable Ones wspiera Bonduelle
Agencja Remarkable Ones współpracuje z Bonduelle Polska - producentem warzyw apertyzowanych. Agencja zajmuje się obsługą komunikacyjną w zakresie CSR kampanii edukacyjnej #prostozpuszki dotyczącej segregacji i przetwarzania metalowych opakowań - podaje portal ...
2020-09-25 Food & drinks
firmy:
Bonduelle
,
Remarkable Ones
marki:
Bonduelle
Eurocash podsumowuje zaangażowanie w walce z COVID-19
Grupa Eurocash opublikowała raport podsumowujący jej zaangażowanie w walkę z epidemią w ciągu ostatnich miesięcy. - Od początku epidemii mieliśmy świadomość, że skala naszej działalności nakłada na nas ogromną odpowiedzialność ...
2020-09-25 Soft drinks
firmy:
Eurocash
W stresie Polacy jedzą więcej słodyczy
W trakcie izolacji społecznej wywołanej pandemią Polacy dużo częściej sięgali po słodkie i słone przekąski oraz napoje energetyczne - wynika z danych aplikacji mobilnej Listonic. W reakcji na negatywne emocje i ...
2020-09-24 Soft drinks
W stresie Polacy jedzą więcej słodyczy
×
[1]
438
|
439
|
440
|
441
|
442
|
443
|
444
|
445
|
446
|
447
|
448
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA