KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53158
Bogusław Linda wystąpi w kampanii Mokate
Grupa Mokate wybrała agencję Insignia do realizacji kampanii reklamowej kawy ziarnistej. W spocie reklamowym wystąpi Bogusław Linda, a start kampanii jest zaplanowany na okres powakacyjny - informuje serwis Press.pl. Michał ...
2020-08-25 Soft drinks
firmy:
Mokate
marki:
Mokate
Serek wiejski w nowej kampanii OSM Piątnica
OSM Piątnica rozpoczyna nową kampanię ulubionego serka wiejskiego Polaków - z Piątnicy. Spoty pokazujące walory produktu, w otoczeniu krajobrazów sielskiej wsi, są emitowane w telewizji od 24 sierpnia. - Serek ...
2020-08-25 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Lion Wild w wersji ze słonym karmelem
Portfolio batonów marki Lion (Nestle) zostało poszerzone o nową propozycję - Lion Wild. To słodko-słony baton z karmelem i chrupiącymi orzechami. Producent będzie wspierał wprowadzenie nowości dwumiesięczną wielką loterią batonów ...
2020-08-25 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Lion
Lion Wild w wersji ze słonym karmelem
×
Kolejna edycja „Polskich Skarbów Kulinarnych”
Po sukcesie poprzedniej edycji programu "Polskie Skarby Kulinarne", Makro Polska ponownie zaprasza do odkrywania tradycji kuchni polskiej. Do znanych już z udziału w Skarbach pięciu regionów wkrótce dołączą dwa kolejne ...
2020-08-25 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Kolejna edycja „Polskich Skarbów Kulinarnych”
×
Branża lodowa pełna optymizmu
Pandemia koronawirusa zamroziła handel, w branży lodowej najbardziej ucierpiał segment HoReCa, czyli lody na gałki, pozostałym nie sprzyjała również pogoda zatem prognozy nie były optymistyczne. Jednak po nadejściu upałów, Polacy wrócili ...
2020-08-24 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Koral
Santander analizuje sytuację branży spożywczej
- W tym roku gospodarka na całym świecie, została wystawiona na próbę. Dotyczy to również sektora produkcji żywności. Obecnie trudno inaczej patrzeć na zmiany zachodzące w całej gospodarce, w tym w ...
2020-08-24 Soft drinks
Dino Polska rejestruje działalność pocztową
Spółka Dino dokonała zmiany w statucie dodając do niego nowe rodzaje działalności. Wśród nich znajduje się pozostała działalność pocztowa i kurierska, co wywołało spekulacje, że może chodzić o ominięcie zakazu handlu ...
2020-08-24 Soft drinks
firmy:
Dino
Nowe propozycje od marki Big-Active
Marka Big-Active (Herbapol Lublin), jako jedna z pierwszych wprowadziła na polski rynek czerwoną odmianę naparu - Pu-Erh. To herbata o wielu dobroczynnych właściwościach, którą wyróżnia czerwono-brązowy kolor oraz intensywny, lekko ziemisty ...
2020-08-24 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Big-Active
Nowe propozycje od marki Big-Active
×
poprzedni
następny
Większość Polaków chce zwiększyć spożycie ryb i owoców morza
Norweska Rada ds. Ryb i Owoców Morza każdego roku przeprowadza badania na 25 rynkach, w tym również w Polsce, dzięki którym pozyskuje informacje o nawykach żywieniowych konsumentów. Tegoroczne wyniki pokazują ...
2020-08-24 Food & drinks
Większość Polaków chce zwiększyć spożycie ryb i owoców morza
×
Żabka wdraża program Bezpieczeństwo i Higiena +
Sieć Żabka we współpracy z niezależną jednostką certyfikującą TUV NORD wdraża unikatowy na rynku program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach o nazwie "Bezpieczeństwo i Higiena +". Sklepy Żabka, które pozytywnie przejdą ...
2020-08-24 Soft drinks
firmy:
Żabka
Loteria Grześków z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem - oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera ...
2020-08-24 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AdValue
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Loteria Grześków z okazji powrotu do szkoły
×
Linia ketchupów premium Roleski
Producent sosów wprowadził na rynek nową linię ketchupów w wersji premium. W jej skład wchodzą trzy produkty. Ketchup Premium Łagodny Powstaje z 232g pomidorów na każde 100g ketchupu. W jego ...
2020-08-24 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Linia ketchupów premium Roleski
×
poprzedni
następny
Reklamy Tigera najchętniej oglądane na YouTube
Najchętniej oglądanym spotem reklamowym w lipcu było wideo marki Tiger Energy Drink z udziałem rapera Abradaba i motocrossowca Mikołaja Tempki - wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Drugie miejsce w ...
2020-08-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tiger
Whiskey Boba Dylana w Polsce
Amerykańska whiskey sygnowana nazwiskiem Boba Dylana i nawiązująca do jego największego przeboju "Knockin' on Heaven's Door" pojawiła się na polskim rynku. Trunek dostępny jest w trzech wersjach: Tennessee Straight Bourbon Whiskey ...
2020-08-24 Food & drinks
firmy:
Tudor House
marki:
Heaven's Door
Whiskey Boba Dylana w Polsce
×
Dino Polska z olbrzymim wzrostem przychodów
W I półroczu 2020 r. właściciel sieci sklepów Dino osiągnął przychody w wysokości 4,69 mld PLN. Rok wcześniej wyniosły one 3,5 mld PLN, co oznacza wzrost o 33,9%. Zysk netto wzrósł ...
2020-08-21 Soft drinks
firmy:
Dino
Wawel z kwartalną stratą netto
Producent słodyczy odnotował 0,49 mln PLN jednostkowej straty netto II kw. 2020 r. wobec 1,58 mln PLN zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny Wawelu wyniósł 0,09 mln PLN wobec 0,72 mln PLN ...
2020-08-21 Food & drinks
firmy:
Wawel
Ruszyła kampania edukacyjna marki Knorr
Według raportu Polska na Talerzu 2019 aż 89% gospodarstw domowych wybiera na co dzień tradycyjną, polską kuchnię. Polacy jedzą przy tym bardzo monotematycznie, bazując głównie na tłustych i mięsnych daniach, jednocześnie ...
2020-08-21 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Kubuś wraca z kampanią musów
Marka Kubuś wraca z kampanią przedstawiającą musy 100%. Kubuś to mus, dlatego marka przypomina, że dzieci uwielbiają owoce - a najbardziej te od Kubusia. - Musy 100% Kubuś można zabrać ...
2020-08-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś wraca z kampanią musów
×
Nowy cykl podcastów Remy Martin
"Sztuka Łączenia" Remy Martin to nowy cykl podcastów prowadzonych przez Kubę Wojewódzkiego. Jego gośćmi są osoby ze świata kultury i sztuki, połączone w zaskakujące duety. Pierwszy odcinek podcastów stał się ...
2020-08-21 Soft drinks
firmy:
Remy-Cointreau
marki:
Remy Martin
Chłodnik warzywny z Łowicza
OSM Łowicz wprowadziła do sprzedaży chłodnik warzywny w poręcznym kubeczku, który można spożyć bezpośrednio po otwarciu. - Chłodnik ma gęstą, jednolitą konsystencję z licznymi, rozdrobnionymi cząstkami warzyw i przypraw. Aromatyczny ...
2020-08-21 Food & drinks
firmy:
OSM Łowicz
marki:
Łowicz
Chłodnik warzywny z Łowicza
×
[1]
450
|
451
|
452
|
453
|
454
|
455
|
456
|
457
|
458
|
459
|
460
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Soft drinks
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Food & drinks
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Soft drinks
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Soft drinks
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
Soft drinks
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Soft drinks
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA