KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Jesienne budynie marki Winiary
Marka Winiary wprowadza na rynek limitowaną, jesienną edycję budyni. Od teraz można przyrządzić budyniowe Pumpkin Spice Latte oraz budyń o smaku Karmelizowanego Jabłka. Smak Pumpkin Spice Latte zainspirowany został popularnym smakiem ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Jesienne budynie marki Winiary
×
Pudliszki promują Ketchup Zero
Wystartowała kampania promująca Ketchup Zero – łagodny ketchup zawierający jedynie naturalnie występujące w pomidorach cukry. Kampania obejmuje emisje spotów wideo (15 sekund i 6 sekund), opartych na krótkich, specjalnie stworzonych do ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Carat
,
Film Produkcja
,
Locomotive
marki:
Pudliszki
Częściowe zniesienie zakazu handlu w niedzielę na terenach powodziowych
Na stronach Rządowego Centrum Legislacji pojawiła się zakładka projektu nowelizacji ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi. Sam projekt nie został dołączony, ale Business Insider Polska ma jego wersję ...
2024-09-25 Soft drinks
Ponad 70% Polaków preferuje domowe przetwory
Polacy wciąż są koneserami domowych przetworów. Choć odsetek osób preferujących własnoręcznie zrobione dżemy i nalewki spadł w stosunku do ubiegłego roku, to zdecydowana większość, bo aż 73,6% badanych przepytanych w ramach ...
2024-09-25 Soft drinks
Ponad 70% Polaków preferuje domowe przetwory
×
poprzedni
następny
Coca-Cola wycofuje niedawno wprowadzony produkt
Coca-Cola Company zamierza wycofać napoje Coca-Cola Spiced po zaledwie sześciu miesiącach od ich wprowadzenia na amerykański i kanadyjski rynek. W opublikowanym oświadczeniu firma stwierdziła, że planuje wycofać ten produkt, aby wprowadzić ...
2024-09-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Smart Vegetables Innovations inwestuje w innowacje i edukację
Smart Vegetables Innovations (SVI), lider innowacji w obszarze hydroponiki w Polsce, realizuje pionierskie projekty, które wspomagają rozwój nowoczesnych technologii upraw sałaty oraz edukację w zakresie zrównoważonego rolnictwa. Są one realizowane we ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
SVI
Smart Vegetables Innovations inwestuje w innowacje i edukację
×
poprzedni
następny
Stoisko Polskiej Izby Mleka na targach POLAGRA
Polska Izba Mleka, czyli największa organizacja branży mleczarskiej i Międzynarodowe Targi Poznańskie podpisały umowę o współpracy przy organizacji targów Polagra, które odbędą się w Poznaniu 25–27 września 2024 r. Dzięki temu ...
2024-09-25 Soft drinks
Stoisko Polskiej Izby Mleka na targach POLAGRA
×
Kwestie środowiskowe są istotne dla Polaków
Niemal 80% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony rozwój produkcji żywności”, przeprowadzonego przez Agencję Badawczą ...
2024-09-24 Soft drinks
firmy:
Danone
Colian przedstawia ofertę na Halloween
Z okazji Halloween firma Colian powraca z ofertą słodyczy, które oddają klimat tego dnia. W tegorocznej linii potwornych słodkości znajdą się nie tylko klasyczne przysmaki, ale także nowości. - Halloween zyskuje ...
2024-09-24 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Akuku!
,
Goplana
,
Grześki
,
Wafle Familijne
Colian przedstawia ofertę na Halloween
×
Serenada lokowana w filmie „Drużyna A(A)”
SM Spomlek i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w filmie „Drużyna A(A)”, którego premiera odbyła się 18 września w Warszawie. Produkcja opowiada o grupie anonimowych alkoholików, którzy, walcząc ze swoimi ...
2024-09-24 Food & drinks
firmy:
SM Spomlek
marki:
Serenada
Serenada lokowana w filmie „Drużyna A(A)”
×
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?”
Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami ...
2024-09-24 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Wafle Familijne
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?”
×
Rusza intensywna kampania marki Gorąco Polecam
Marka Gorąco Polecam. Smaki z piekarni (Enata Bread) wystartowała z pełnowymiarową kampanią reklamową. Kreacja to klasyczny cringe. Znany i lubiany „dziwny pan ze stocka” (Harold) z przymrużeniem oka – w ramach ...
2024-09-24 Soft drinks
firmy:
Gorąco Polecam
Rusza intensywna kampania marki Gorąco Polecam
×
24/7Communication rozbudowuje departament Food & Consumer Goods
7 nowych klientów w portfolio od początku roku, 17 konsultantek i konsultantów, nowe osoby na czele praktyk i awanse wieloletnich pracowników. Tak w skrócie można opisać jedną z ważniejszych ekspertyz branżowych ...
2024-09-24 Soft drinks
firmy:
24/7Communication
Niebezpieczna bakteria w żółtym serze z Mlekpolu
W wyniku działań urzędowych Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykryto Salmonella Newport w 1 z 5 próbek sera żółtego wyprodukowanego przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol. Spożycie produktu zanieczyszczonego pałeczkami Salmonella, zwłaszcza bez odpowiedniej obróbki ...
2024-09-24 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Mlekpol
Fantasia promowana w najnowszej kampanii
Należąca do Danone marka Fantasia ruszyła z nową kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są twórcy internetowi – Maria Jeleniewska i Rozkoszny. Jej celem jest wzbudzenie – z przymrużeniem oka – dyskusji ...
2024-09-24 Soft drinks
firmy:
Danone
,
hoh
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Fantasia
Fantasia promowana w najnowszej kampanii
×
Żabka wejdzie na giełdę i nie zwolni tempa ekspansji
Grupa Żabka ogłosiła plan przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej (IPO) oraz wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Tempo ekspansji sieci sklepów w Polsce i Rumunii ma przyspieszyć. - Wierzymy, że planowane ...
2024-09-23 Soft drinks
firmy:
CVC Capital Partners
,
Żabka
Żabka wejdzie na giełdę i nie zwolni tempa ekspansji
×
Wszystkie opakowania kaw Tchibo mają nadawać się do recyklingu
Do końca 2027 roku wszystkie opakowania kaw Tchibo mają nadawać się do recyklingu, zaś w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) cel ten ma zostać osiągnięty już do końca 2025 roku – ...
2024-09-23 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Wszystkie opakowania kaw Tchibo mają nadawać się do recyklingu
×
Sierpniowa sprzedaż w małych sklepach wzrosła o 4,9%
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,9% wyższa niż rok wcześniej, chociaż liczba transakcji zmniejszyła się ...
2024-09-23 Soft drinks
Nowy lokal na warszawskim Lotnisku Chopina
Warszawskie Lotnisko Chopina wzbogaciło się o unikalny koncept handlowy – Bar Prosecco. To efekt współpracy Henkell Freixenet Polska i Lagardère Travel Retail w Polsce. Prosecco Bar znajduje w strefie Schengen, tuż ...
2024-09-23 Soft drinks
firmy:
Henkell Freixenet
,
Lagardere Travel Retail
Tygryski GOLD – chrupki z błonnikiem dla seniorów
Tygryski GOLD to pierwszy tego rodzaju produkt dla seniorów. Wzbogacone błonnikiem pokarmowym, niezbędnym w diecie osób starszych, idealnie łączą zalety doskonałego składu z pysznymi smakami – paprykowy, serowy, a teraz również ...
2024-09-23 Food & drinks
firmy:
TBM Snacks
marki:
Tygryski
Tygryski GOLD – chrupki z błonnikiem dla seniorów
×
poprzedni
następny
[1]
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA