KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52931
PIH krytykuje przepisy o sprzedaży alkoholu przez internet
Ustawa o wychowaniu w trzeźwości ma na celu ograniczenie nieodpowiedzialnych zachowań związanych z alkoholem, ale nie ograniczenie zgodnej z prawem sprzedaży i konsumpcji napojów procentowych. Ich legalna sprzedaż jest ważna, bo ...
2019-07-11 Soft drinks
Tymbark z napojem mango-mięta
W ofercie marki pojawiła się zupełna nowość. Tymbark Mango-Mięta to nowy smak tego lata. - Każda moda trwa tylko chwilę, trend goni trend - w świecie młodych nie łatwo jest ...
2019-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Bardzo
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark z napojem mango-mięta
×
Herbapol-Lublin promuje linię produktów Bio
Pod hasłem "BIO - dla nas to naturalne!" ruszyła kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości ...
2019-07-11 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Carla Zuri
,
MediaCom
,
Sataku
marki:
Herbapol
Herbapol-Lublin promuje linię produktów Bio
×
Lubella partnerem Boxy Bars 2019
Boxy Bars to projekt, który w 20 lokalach skupia podczas 60 dni lata blisko 4,5 mln ludzi na bałtyckich plażach oraz tłumnie odwiedzanych przestrzeniach miejskich. W tym sezonie w ofercie Boxy ...
2019-07-11 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Lubella partnerem Boxy Bars 2019
×
Ustawa o marnowaniu żywności powinna dotyczyć większych sklepów
Polska Izba Handlu zwróciła się do Sejmowej Komisji Gospodarki i Rozwoju, z prośbą o zmianę w procedowanej ustawie o przeciwdziałaniu marnowaniu żywności. Zdaniem Izby, obowiązek przekazywania żywności organizacjom pożytku publicznego powinien ...
2019-07-11 Soft drinks
ZM Poliwczak inwestuje w nowe technologie
Z prognoz GfK Polonia wynika, że spożycie mięsa w Polsce do końca 2020 roku będzie rosło w tempie powyżej 7%. Już obecnie statystyczny Polak zjada powyżej 70 kg mięsa rocznie, w ...
2019-07-11 Food & drinks
firmy:
ZM Poliwczak
Ekologiczny zamiennik plastiku z Polski
Polscy naukowcy opracowali rewolucyjne ekosztućce jednorazowego użytku. Do ich produkcji wystarczy kukurydza i mąka ziemniaczana. Są o 15% tańsze niż sztućce plastikowe i w pełni biodegradowalne. Można je wyrzucić razem z ...
2019-07-11 Soft drinks
Sok pomarańczowy zawiera więcej hesperydyny niż witaminy C
Nowe dane dotyczące składu soków potwierdzają bogatą matrycę składników odżywczych zawartych w 100% soku pomarańczowym, uwzględniają witaminy i składniki mineralne, a także nowo zbadane bioaktywne związki roślinne takie, jak hesperydyna, której ...
2019-07-11 Soft drinks
Mleko Łaciate bez laktozy
Marka Łaciate (SM Mlekpol) powiększa się o dwa nowe mleka UHT bez laktozy. Najbardziej rozpoznawane Polskie mleko będzie dostępne dla konsumentów, którzy w swojej diecie nie tolerują cukru mlecznego. Producent ...
2019-07-11 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Mleko Łaciate bez laktozy
×
poprzedni
następny
Porcja Dobra w kolejnej sieci handlowej
Kolejna duża sieć handlowa zainteresowała się przekąskami Porcja Dobra produkowanymi przez Pure Life. Od czerwca można je znaleźć także na półkach ze zdrową żywnością w drogeriach Rossmann. To drugi poważny dystrybutor ...
2019-07-11 Food & drinks
firmy:
Kaufland
,
Pure Life
,
Rossmann
marki:
Porcja Dobra
Burger King z burgerem bez mięsa
Sieć Burger King wprowadza do swojej oferty po raz pierwszy w Polsce burgera bez mięsa. Nowość to propozycja dla wegetarian, a także dla tych, którzy oprócz wołowiny chcą spróbować czegoś nowego ...
2019-07-11 Food & drinks
firmy:
Burger King
,
180heartbeats + Jung v. Matt
Burger King z burgerem bez mięsa
×
Oferta marki PGS poszerzona o nowe lody
Należąca do Polskiej Grupy Supermarketów, marka O... Dobre. Pewne. Twoje! wprowadziła do sklepów Top Market, Delica i Minuta8 nowe lody na patyku oraz sandwiche lodowe, poszerzając tym samym portfolio lodów marki ...
2019-07-11 Food & drinks
firmy:
PGS
marki:
O! Dobre Pewne Twoje!
Oferta marki PGS poszerzona o nowe lody
×
Aplikacja Too Good To Go również w Polsce
Użytkownicy aplikacji Too Good To Go mogą z niej już korzystać w Polsce. Na razie jest dostępna w Warszawie. Dzięki niej można uratować przed wyrzuceniem produkty i potrawy z ulubionych restauracji ...
2019-07-11 Soft drinks
Kabanoski Sokoliki – edycja limitowana z tatuażami
Na okres wakacyjny firma Sokołów przygotowała niespodziankę dla dzieci. W edycji limitowanej Kabanosków Sokolików do każdego opakowania dołączony jest kolorowy, zmywalny tatuaż. - Kabanoski Sokoliki to produkt, który sprawdzi się ...
2019-07-11 Food & drinks
firmy:
Sokołów
marki:
Sokołów
,
Sokoliki
Kabanoski Sokoliki – edycja limitowana z tatuażami
×
Pepsi i Mirinda w rękach Welcome Digital
W przetargu na obsługę marek Pepsi oraz Mirinda w regionie East Europe (EER) wygrała agencja Welcome Digital. Będzie odpowiedzialna za komunikację internetową obu globalnych brandów na 35 rynkach regionu. Współpraca została ...
2019-07-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Welcome Digital
marki:
Mirinda
,
Pepsi
„Wszystkie smaki i kolory papryki, cukinii i bakłażana”
Zrzeszenie Producentów Papryki RP kolejny raz rozpoczyna w Polsce kampanię promującą warzywa z południa Mazowsza. W tym roku, obok papryki, pojawiły się również cukinia i bakłażan. Celem kampanii jest budowanie ...
2019-07-11 Soft drinks
„Wszystkie smaki i kolory papryki, cukinii i bakłażana”
×
Dr. Oetker wybiera Business Factory
Producent pizz mrożonych oraz dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji przeniósł swój digitalowy budżet mediowy do agencji Business Factory. W wyniku przetargu, Business Factory, od czerwca odpowiada za działania w obszarze ...
2019-07-11 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
Business Factory
,
OMD Media Direction
marki:
Dr.Oetker
Open Media obsłuży Caffe Vergnano
Agencja Open Media Public Relations podpisała umowę na stałą współpracę z najstarszą włoską palarnią kawy - Caffe Vergnano. Wcześniej firmy pracowały ze sobą projektowo. Open Media odpowiada m.in. za budowanie ...
2019-07-11 Soft drinks
firmy:
Caffe Vergnano
,
Open Media
marki:
Caffe Vergnano
Badanie upodobań herbacianych Polaków
Niemal połowa Polaków sięga po herbatę każdego dnia bez względu na porę roku, a co trzeci pije ją kilka razy dziennie. Przeciętny konsument rocznie zaparza aż kilogram liści tego napoju. Polacy ...
2019-07-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Fuze Tea
Badanie upodobań herbacianych Polaków
×
Rynek wina utrzymuje dynamiczne tempo wzrostu
W ciągu 12 miesięcy liczonych do końca czerwca 2019 r. rynek wina w Polsce urósł o około 7% - szacuje Piotr Kaźmierczak, wiceprezes spółki Ambra w wywiadzie dla PAP Biznes. W ...
2019-07-09 Food & drinks
firmy:
Ambra
Rynek wina utrzymuje dynamiczne tempo wzrostu
×
[1]
578
|
579
|
580
|
581
|
582
|
583
|
584
|
585
|
586
|
587
|
588
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
OSM Łowicz powiększa grupę
Food & drinks
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Soft drinks
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
Soft drinks
Wiejskie Ziemniaczki inspirowane smakami polskiej kuchni
Food & drinks
PIH przygotowała specjalną listę postulatów do rządu
Soft drinks
Zbliża się XI Kongres Bezpieczeństwa Żywności
Soft drinks
Makro wspiera osoby dotknięte powodzią
Soft drinks
Sklep Tchibo w Olsztynie w nowej odsłonie
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA