KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Jako pierwszy producent w Polsce, Mlekovita wprowadza do szerokiej dystrybucji produkty z mleka A2A2, tj.: mleko A2A2 UHT oraz jogurt naturalny z mleka A2A2. Głównym białkiem występującym w mleku jest kazeina ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
×
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Dotychczasowy Prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy kończy dzisiaj pracę w Spółdzielni, przechodząc na emeryturę. Rada Nadzorcza Spółdzielni powołała nowy Zarząd, który obejmie obowiązki 1 listopada br. Zbigniew Kalinowski kierował OSM ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
OSM Piątnica
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
×
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Mlekovita z okazji 15. urodzin marki Wypasione przygotowała Wypasioną Loterię Urodzinową. Od 2 listopada do 31 grudnia można wziąć udział w loterii, z szansą na zdobycie atrakcyjnych nagród. Marka Wypasione zadebiutowała ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Wypasione
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
×
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Plan Komisji Europejskiej, aby sfinalizować umowę handlową Mercosur podczas szczytu G20 w Rio de Janeiro w dniach 18-19 listopada 2024, budzi niepokój w środowisku rolniczym Europy. Organizacje Copa Cogeca, CEJA, EFFAT ...
2024-10-30 Soft drinks
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
Rozpoczęła się realizacja ogólnopolskiej kampanii „Polskie produkty mleczne królują na stole”, której celem jest promocja mleka i jego przetworów wśród Polaków. Organizatorem kampanii jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew., a ...
2024-10-28 Food & drinks
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
×
OSM Piątnica promuje śmietanę 18%
21 października OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Wspólne stoisko Członków PIM na SIAL Paris
SIAL Paris to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych dla branży rolno-spożywczej na świecie. Odbywające się co dwa lata w Paryżu targi przyciągają tysiące wystawców i odwiedzających z całego globu. Wychodząc naprzeciw ...
2024-10-21 Soft drinks
Wspólne stoisko Członków PIM na SIAL Paris
×
Danone przeznaczy 10 mln złotych na wsparcie rolników
Do końca 2025 r. spółka przeznaczy ponad 10 mln złotych na wsparcie dostawców mleka, z którymi współpracuje, co przyczyni się do obniżenia emisyjności rolnictwa – ogłosił Marek Sumiła, dyrektor zarządzający Danone ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone przeznaczy 10 mln złotych na wsparcie rolników
×
poprzedni
następny
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [4]
działy
› promocje i PR [5]
› zagranica [2]
› inwestycje [1]
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mlekovita [2]
› OSM Piątnica [2]
› Danone [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› owoce i warzywa [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
marki
› Piątnica [1]
› Wypasione [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA